Bývalý mluvčí Baníku spouští web Patriot

Šéfredaktorem nového regionálního webu se stal Jaroslav Baďura.


Zdroj: www.mediar.cz
Témata: WEB, MLUVČÍ, DO, PATRIOT, BAĎURA, JAROSLAV BAĎURA, ŠÉFREDAKTOREM, STAL, BANÍK OSTRAVA, FC BANÍK OSTRAVA

  • Ferrari: Fiat prodá přes burzu svých 9% za 48-52 USD za akcii
    Podle očekávání oznámila společnost Ferrari, patřící do koncernu Fiat Chrysler, vstup na burzu v New Yorku. Fiat Chrysler prodá na burze 17,2 mil. akcií Ferrari po 48 - 52 USD za akcii. Prodávaný podíl činí 9 % akciového kapitálu firmy.
  • Ferrari: Fiat prodá přes burzu svých 9% za 48-52 USD za akcii
    Podle očekávání oznámila společnost Ferrari, patřící do koncernu Fiat Chrysler, vstup na burzu v New Yorku. Fiat Chrysler prodá na burze 17,2 mil. akcií Ferrari po 48 - 52 USD za akcii. Prodávaný podíl činí 9 % akciového kapitálu firmy.
  • V moštárnách v Ústeckém kraji roste zájem o pasteraci nápoje
    Sezona moštování v Ústeckém kraji vrcholí. Provozoven v regionu přibylo, zvýšil se i počet dnů, kdy se ovoce zpracovává. Podle majitelů moštáren výrazně roste zájem o pasterizaci šťávy. Vlastní mošt tak mohou pít lidé i v zimě, řekli ČTK provozovatelé moštáren. Sklizeň jablek je na severu Čech zhruba v polovině.
  • Cena zlata a cena stříbra v minulém 41. týdnu 2015 a výhled

    Cena zlata a cena stříbra v minulém 41. týdnu 2015 a výhled






    GLD – po nákupním signálu
     
     
     
     
    SLV – po nákupním signálu
     
     
     
     
    GDX – po nákupním signálu
     
     
     
     
    XGD.TO – po nákupním signálu
     
     
     
     
    CEF – po nákuním signálu
     
     
     
     
    Zlato zatím zůstává v převládajícím klesajícím trendu, kdy se cena opět přibližuje 200 dennímu klouzavému průměru. Pohyb vzhůru je limitován tímto klouzavým průměrem.
     
     
    Závěr
    Dlouhodobý vývoj – po hlavním prodejním signálu z března 2012, kdy $HUI byl na úrovni 550.
    Krátkodobý vývoj – po nákupních signálech
    Sektorový cyklus zlata – od 11. září roste
    Obchodníci mohou vstupovat do obchodů na krátkodobých odrazech.
     
     
    Zdroj: Jack Chan 
     
  • Omezení dostupnosti Veřejné databáze
    V pondělí 12. 10. v odpoledních hodinách budou probíhat testy veřejné databáze. V souvislosti s nimi může dojít ke zpomalení odezvy případně k výpadkům aplikace. Prosíme uživatele o pochopení a omlouváme se za případné komplikace. @media screen...
  • Omezení dostupnosti Veřejné databáze
    V pondělí 12. 10. v odpoledních hodinách budou probíhat testy veřejné databáze. V souvislosti s nimi může dojít ke zpomalení odezvy případně k výpadkům aplikace. Prosíme uživatele o pochopení a omlouváme se za případné komplikace. @media screen...
  • Pět nejdůležitějších zpráv z byznysu, které by vám neměly uniknout
    Premiér Bohuslav Sobotka bude v Hamburku hovořit s tamním primátorem o splavnosti Labe, dopravním spojení či zaměstnanosti. Ve Stockholmu pak bude oznámen letošní laureát Nobelovy ceny za ekonomii. Ruská státní plynárenská společnost Gazprom by mohla obnovit dodávky plynu na Ukrajinu.
  • MPÚ zvažuje vstup na burzu v Preza neb ve Varšavě
    Moravský Peněžní Ústav, druhá největší záložna u nás, plánuje po získání bankovní licence vstup na burzu. O bankovní licenci MPÚ požádala již v průběhu srpna, následně začne management připravovat vstup na burzu.
  • MPÚ zvažuje vstup na burzu v Preza neb ve Varšavě
    Moravský Peněžní Ústav, druhá největší záložna u nás, plánuje po získání bankovní licence vstup na burzu. O bankovní licenci MPÚ požádala již v průběhu srpna, následně začne management připravovat vstup na burzu.
  • Výhled USD, EUR, GBP, AUD, NZD, CAD, SP500, DAX, FTSE, týden 42 2015

    Výhled USD, EUR, GBP, AUD, NZD, CAD, SP500, DAX, FTSE, týden 42 2015




    Odhad vývoje
    V pondělí je státní svátek v USA a v Kanadě. Slaví se Kolumbus day, den objevení Ameriky Kolumbem. Důsledkem bude menší volatilita během odpolední obchodní seance. Snížená volatilita zřejmě povede ke korekci dosažených maxim z konce minulého týdne. 
     
    Ekonomické údaje pro dolar mají být smíšené. Ve středu špatné, koncem týdne lepší. Euro očekává špatná ekonomická data celý týden. Libra očekává naopak celý týden data dobrá. Kanada očekává v pátek smíšená data a bude záležet na tom, čemu dají obchodníci přednost. Jestli posílení CAD, nebo jeho oslabení. Důvody budou mít pro oba směry. Austrálie a Nový Zéland očekávají horší data, a očekávání dat z Číny je také pesimistické. To by mohlo mít oslabující dopad na posílené AUD i NZD.

     
     








    Vysvětlivky:
    surp - pokud je modrá čára kladná jde o pozitivní překvapení, pokud je záporná, jde o negativní překvapení
    est - odhady ekonomického vývoje od analytiků pro konkrétní den
    real - ekonomický vývoj z publikovaných dat
     
    Horní graf zobrazuje čarami součty odhadů a reálného vývoje, překvapení zobrazuje modrý sloupec. 
    Dolní graf zobrazuje překvapení, odhady a publikovaný vývoj pro jednotlivé dny.
     
    Za ideálního stavu by vývoj měnového páru měl sledovat reálný vývoj ekonomiky. Růst zelené čáry by měl doprovázet růst v cenovém grafu a pokles zelené čáry by měl být doprovázen poklesem cenového grafu.
     
    Důvody proč to tak není:
    Odhady analytiků postihují jen publikovaná ekonomická data a nezahrnují vlivy, jako je vystoupení šéfů centrálních bank a dalších papalášů, nezahrnují politickou situaci, nezahrnují fiskální a monetární politiku a neberou do úvahy technické operace, jako je například vybírání zisků, či akce smart money.
     
    Odhady analytiků nejsou vždy přesné. Pokud jsou publikovaná čísla horší než očekávaná, vzniká negativní překvapení, které ovlivní vývoj na měnovém páru. V takovém případě může cena klesat, i když publikovaná data byla pozitivní, odhady byly také pozitivní, ale publikovaná čísla byla horší, než odhady. Pro pozitivní překvapení platí to samé.
     
    Z týdenního přehledu byly odstraněny měnové páry USD/CHF a USD/JPY. Oba páry nereagují na data z ekonomického vývoje svých zemí a v podstatě s nimi nejsou korelovány. CHF je po většinu času inverzně korelován s EUR. JPY je řízeno centrální bankou Japonska (BoJ) a podle zadání vlády bude oslabováno, dokud Japonsko nedosáhne inflace 2 %. Toto zadání zůstává v platnosti i v roce 2015

     

     

  • Online — Médiář
    Nižší počet impresí, jež začala reklamní platforma vykazovat, vedl k tomu, že ji vydavatelé přestávají uznávat jako podklad pro platby. Klíčovým tématem.
  • Crowdfunding — Médiář
    Na hlídač domovů či trojrozměrné pero dostali čeští vývojáři od lidí díky americkému Kickstarteru miliony korun. Klíčovým tématem největšího obchodního.
  • Facebook — Médiář
    Obrázková síť pouští mezi 300 milionů svých uživatelů marketéry. Nejnovější snaha přední světové sociální sítě uzmout si původní obsah vydavatelů, to je.
  • Neopublic Porter Novelli — Médiář
    Agentura Neopublic, kterou vlastní Štefan Vadócz, funguje na Slovensku od roku 2000. Má. také českou pobočku v Praze.
  • Aetna — Médiář
    První místo u reklamních katů obsadil výrobce piva se svým útokem na pražské kavárny. Klíčovým tématem největšího obchodního setkání ve střední Evropě bude.
  • Digitální rádio — Médiář
    Například Rádio Blaník hraje dnes celý den bez reklam. Veřejnoprávní rádio představilo svůj plán digitalizace. Klíčovým tématem největšího obchodního setkání.
  • Agf Media — Médiář
    Akciovou společnost AGF Media, vzniklou v prosinci 2011, vlastní Agrofert Holding podnikatele Andreje Babiše. V. březnu 2012 odstartoval síť regionálních
  • Flow Media — Médiář
    Klíčovým tématem největšího obchodního setkání ve střední Evropě bude navrácení hodnoty do obchodování. Nejsme redakce Blesku, televize Barrandov, Prima ani.
  • Twitter — Médiář
    Půjde o mediální projekt, ale jaký, to budou prý moci říci až v polovině ledna. Klíčovým tématem největšího obchodního setkání ve střední Evropě bude.
  • Pleon Impact — Médiář
    Půjde o mediální projekt, ale jaký, to budou prý moci říci až v polovině ledna. Klíčovým tématem největšího obchodního setkání ve střední Evropě bude.



  • Burda — Médiář
    Měsíčník Mladé fronty pro muže přichází se zvláštním vydáním o pánské módě. Populární soutěžní přehlídka završí pět let. Díky partnerům odměníme.
  • Bubble — Médiář
    Výzkumy, testování, vlastní nástroje a aplikace, neustálá nabídka dalších služeb navíc. Klíčovým tématem největšího obchodního setkání ve střední Evropě.
  • Brno přispěje firmám na nové logo nebo redesign
    Moravská metropole chce po vzoru Salzburgu a Manchesteru přispět ke spolupráci firem a kreativců. Jejich společné projekty podpoří jednorázovou dotací až 100.000 Kč.
  • Britský The Sun ruší zpoplatnění webu
    Přední bulvární deník v Británii nepřilákal za dva roky na svůj web dostatek platících.
  • Brainz — Médiář
    Přišli lidi z Primy, Óčka, Radiokomunikací i České televize. Populární soutěžní přehlídka završí pět let. Díky partnerům odměníme soutěžící vývojáře i.
  • Blokování online reklamy spustil retargeting
    Stále víc lidí používá nástroje, které na internetu blokují reklamu. Reklamy je totiž moc a lidé se bojí o zneužití dat. O důvodech a důsledcích se mluvilo na dalším setkání SPIR.
  • Bistro — Médiář
    Mám nabídky od tří televizí, že by to rády vysílaly, napřímo se mnou. Google uvažuje, že bude blokovat reklamu ve Flashi. Prodejce pohonných hmot se bude propagovat.
  • BigBoard — Médiář
    Provozovatel venkovních reklamních nosičů pokračuje v tlaku na konkurenci, která má dlouhodobé kontrakty s hlavním městem. Majitel Sazky spouští donáškovou službu.
  • Bbc — Médiář
    Provozovatel Frekvence 1 či Evropy 2 dosáhl u regulátora další splněné mety na cestě ke zpravodajsko-informačnímu rádiu Zet. Populární soutěžní přehlídka završí.
  • Bauer Media — Médiář
    Měsíčník Mladé fronty pro muže přichází se zvláštním vydáním o pánské módě. Populární soutěžní přehlídka završí pět let. Díky partnerům odměníme.

  • ČT24 omezí Hyde Park, Studio 6 i Interview ČT24
    Kvůli rekonstrukci studia zpravodajský kanál rozvolní program, kontinuální vysílání pojede i večer. Změna potrvá od listopadu 2015 do února 2016.
  • Crowdfunding — Médiář
    Na hlídač domovů či trojrozměrné pero dostali čeští vývojáři od lidí díky americkému Kickstarteru miliony korun. Klíčovým tématem největšího obchodního.
  • Co je to vlastně ten content marketing
    Reklama co nejnenápadněji přilnutá k běžným situacím života, tak chápeme content marketing. Každý ho bude dělat a každý o něm začal mluvit. Hlavně my, i teď v podcastu.
  • „Chci vidět ragbistky krvácet!“ zapojil se Horák do Katovny
    V očích našich katů tentokrát září kampaně na podporu českých ragbistek a nový vizuální styl Jizerské 50. Propadá CZC.cz s youtubery, 25. výročí Komerční banky i Chcipráci.cz.
  • Český rozhlas — Médiář
    Za mého působení byl Český rozhlas zbaven vlivu politiků," tvrdí Peter Duhan, končící šéf veřejnoprávního rádia. Populární soutěžní přehlídka završí pět.
  • Český chytrý hardware vybírá na vývoj přes web
    Na hlídač domovů či trojrozměrné pero dostali čeští vývojáři od lidí díky americkému Kickstarteru miliony korun. Crowdfunding je pro ně cesta, jak vyvíjet chytrý hardware, než se stane masovým. Mluvili o tom na třetím setkání AppParade Meet v sídle Médiáře.
  • Česká televize — Médiář
    Kvůli rekonstrukci studia zpravodajský kanál rozvolní program, kontinuální vysílání pojede i večer. Populární soutěžní přehlídka završí pět let. Díky.
  • C&B — Médiář
    Bývalá vedoucí webu Reflexu spravuje profily na sociálních sítích. Populární soutěžní přehlídka završí pět let. Díky partnerům odměníme soutěžící.
  • Časopisy — Médiář
    Nečekaný zájem o týdeník a web z produkce Echo Media přesvědčil věřitele, aby do projektu vložili další peníze. Klíčovým tématem největšího obchodního.
  • Časopis Respekt inovuje grafiku i skladbu
    Názorový týdeník vydavatelství Economia Zdeňka Bakaly mění písmo i strukturu. Hlavní text přesouvá na začátek vydání, ruší rubriky, přidává delší texty.

Hitpardáda štítků