Český výrobce 3D tiskáren be3D představil největší profesionální model

Společnost be3D, o níž jsme psali již v rozhovoru před dvěma lety, dnes oznámila svoji nejnovější verzi produktu DeeRed, což je její největší profesionální 3D tiskárna pro prototypování i tvorbu hotových výrobků. Nejnovější verze DeeRed se poprvé představí veřejnosti na 3D Printshow v Paříži ve dnech 16.-17. října. DeeRed se může pochlubit největší kapacitou 3D […]

The post Český výrobce 3D tiskáren be3D představil největší profesionální model appeared first on Mámnápad.cz.


Zdroj: www.mamnapad.cz
Témata: TISKU, DEERED, BE, TISKÁRNY, NEJVĚTŠÍ, NEJVĚTŠÍ PROFESIONÁLNÍ, PROFESIONÁLNÍ, TISKU A, UMOŽŇUJE, DVĚMA
  • Vodohospodáři si stěžují na pytláky lovící ve zdrojích pitné vody
    Vodohospodáři ze státního podniku Povodí Moravy zaznamenali, že přibývá pytláků, kteří loví dravé ryby v nádržích sloužících jako zdroje pitné vody. Lidé k nim mají přístup zakázaný. Letos již správci toků na Moravě zadrželi u vodárenských nádrží 22 pytláků, což je dvakrát více než loni. ČTK to dnes řekla mluvčí podniku Gabriela Tomíčková.
  • 17 PODNIKATELEK USILUJE O PRVNÍ TITUL „LADY BUSINESS“ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE

    Lady Business Moravskoslezského kraje − to je název soutěže, jejíž premiérový ročník byl vyhlášen v úterý 9. června. Do prvního ročníku se přihlásilo hned 17 podnikatelek. Cílem soutěže je na konkrétních příkladech ukázat, že v Moravskoslezském kraji úspěšně podniká řada žen.

  • Spot dne: Pohodová Itálie
    Výrobce těstovin Bertolli ukazuje, že večer může být pohodový, i když doma máte „Itálii“. Spot dodala americká reklamní agentura DDB.
  • Češi o víně přemýšlejí, všimli si ve slavné Champagne
    Bílé, červené, růžové. Dobré a nepitelné. K ohodnocení vína a vyjádření osobní spokojenosti s ním stačilo spoustě Čechů v minulosti celkem málo. V posledních letech se ale tuzemský rozhled ve světě vinic a hroznů výrazně zlepšil. A to především v oblasti tichých vín.
  • Pavel Zavadil: Vsadili jsme na trvalý odklon od chemie
    Na pražském Smíchově, na rušné Strakonické ulici by ve sklepení nenápadného činžáku málokdo čekal prostor plný stoletých dubových sudů, v nichž nepřetržitě již od konce 19. století zrají léčivá vína. Stejný dům poskytuje přes padesát let zázemí i pro výrobu zubní hygieny založené téměř výhradně na bylinách. „Když už firma funguje 118 let, proč by nemohla fungovat dalších sto?“ ptá se spolumajitel společnosti Herbadent Pavel Zavadil. Jeho byznysový záběr tím však zdaleka nekončí.
  • Forex: kolik váš broker vydělává?

    Forex: kolik váš broker vydělává?




    Každý den vzniká nějaký nový forexový broker. Stačí se podívat na inzerci ekonomických serverů a všímat si záplavy inzerce nových neznámých brokerských jmen. Čím to je? Je to tak výdělečné podnikání, že to nasává zájemce o snadné zisky? Kolik peněz tak asi takový foreový broker vydělává?
     
    Jednoduchá odpověď je: „Spoustu peněz“. Ale není to tak jednoduché, jak se většina lidí domnívá. Podnikání na forexovém trhu je tvrdý byznys a potřebujete spoustu zkušeností, znalostí a opatrnosti k tomu, abyste na něm uspěli. Nejde jen o to vyrobit přitažlivé webové stránky, přihlašovací formulář a nabídnout obchodní platformu ke stažení. 
     
    Takže kolik váš broker vydělává?
     
    Možná již víte, že existují dva druhy forexových brokerů. 1) Tvůrci trhu (market makers) a brokeři typu ECN/STP. Příjmy těchto dvou skupin brokerů pocházejí ze zcela odlišných zdrojů.

     
    Tvůrci trhu
    Forexový broker typu tvůrce trhu neposílá objednávky svých klientů dál na finanční trh, ale vstupuje do trhu jako obchodní protistrana vůči svým klientům. Tvůrce trhu si přicházející obchody schovává pro sebe. Proto se těmto brokerům říká tvůrci trhu. Brokeři si vytvářejí trh sami pro sebe. Stát se tvůrcem trhu znamená muset v každém okamžiku nabídnout zájemcům nákupní a prodejní cenu, nicméně tato cena nemusí být férová, nebo ve prospěch traderů. Mnohem častěji je zkreslená tak, aby vyhovovala tvůrci trhu. Z pozice market makera plyne jedna na první pohled ne až tak zřejmá věc. Protože tvůrce trhu tvoří obchodní protistranu svým klientům, tak to co jeho klienti prodělají je přímým ziskem tvůrce trhu. To co tradeři vydělají je pro tvůrce trhu čistá ztráta. Když proděláte, jdou vaše peníze přímo do kapsy tvůrce trhu. Když vyděláte, musí tvůrce trhu šáhnout do své kapsy a vyplatit vám své peníze.
     
    Až dosud by se všechno mohlo zdát v pořádku, ale přiznejme si, kdo se rád a ochotně zbavuje vlastních peněz? Jsou tvůrci trhu opravdu takoví lidumilové, že přejí úspěšným traderům jejich zisky, nebo raději budou úspěšným traderům házet klacky pod nohy, aby nebyli tak úspěšní? Odpověď na tuto otázku je poměrně jednoznačná. 
     
    Druhým faktem, který je třeba vzít do úvahy, je to, že 90 % nových obchodníků do několika měsíců spálí svůj účet. Neumějí obchodovat, nemají znalost obchodních systémů, nejsou psychologicky vybaveni na obchodování, nemají jistotu. Ve chvíli, kdy takový nováček pošle peníze brokerovi typu market maker, tak 90 % této sumy může market maker považovat za svou. Od této chvíle jsou to jeho peníze, protože statistika je neúprosná. Může je s klidem utratit, protože ví, že do tří měsíců se nový trader vlastním přičiněním o tyto peníze připraví. Market maker pro to nemusí nic dalšího dělat. Nicméně, stále zde zbývá zhruba 10 % traderů, kteří jsou ziskoví a užírají market makerovi ze zisku. Co je takhle nějak znervóznit a vyvézt z rovnováhy. Kdyby se to podařilo, přestanou vydělávat a market maker dostane další peníze navíc. 
     
    Metod, jak znervóznit úspěšné tradery je mnoho a pro začátek stačí, když makléř forexového brokera – tvůrce trhu – zavolá úspěšnému obchodníkovi a řekne něco ve smyslu: „Tedy musím říct, že tak úspěšného tradera, jako jste vy, jsme tu ještě neměli. Opravdu vám to jde.“ Trader se nadme pýchou a do dalšího obchodu nasype 10 lotů, místo obvyklého 0,1 lotu. Pokud to nestačí, může posadit market maker proti vytypované skupině úspěšných obchodníků svého makléře, který obchoduje přímo proti nim. Případně může úspěšným traderům posílat mírně vychýlené kotace tak, aby se aktivoval například nákupní příkaz na některém technickém indikátoru. Trader vidí signál, vstoupí do obchodu a ejhle, od této chvíle se cena vyvíjí jinak. Pokud ani to nepomůže, může broker tradera náhodně odpojovat a nedovolit mu připojit se k obchodní platformě. To tradera znervózní naprosto zaručeně. Nervózní a rozhozený trader je pro market makera ideální protistranou, protože je náchylný na dělání chyb.
     
    Všichni market makeři se nemusí chovat výše uvedeným způsobem, nicméně je třeba mít na paměti, že pokud se pro podobné neetické chování rozhodnou, nic jim v tom nemůže zabránit.
     
    Kromě příjmů ze ztrát klientů je dalším zdrojem peněz pro market makery příjem z poplatků za denní úrok – swap. Výpočet swapu je dán rozdílem úrokových měr příslušných měn a je poměrně komplikovaný. Pro základní orientaci je třeba se podívat, jestli broker v tabulce swapových poplatků má také kladné číslo, tj. kdy je swap připisován na účet klienta. Pokud ano, je to dobrá známka. Pokud jsou v tabulce všechny swapy záporné, snaží se broker vyždímat peníze úplně ze všeho a to není zrovna známkou důvěryhodnosti.

    Čtěte dále:
    Jaký je vztah mezi poskytovatelem likvidity a forexovým ECN/STP brokerem?
     
     
    Podle výše uvedeného popisu to zatím pro forexové brokery vypadá jako procházka růžovou zahradou. Nicméně je třeba vzít do úvahy také výdajovou stránku věci. Forexový broker potřebuje zaměstnance pro svoji práci. Musí mít tým pro správu klientských účtů, právní a kontrolní činnost, technickou podporu, marketing a prodeje. Na každých deset tisíc klientů potřebuje několik account manažerů, kteří se starají o klienty, jejich vklady a výběry z účtů. Pořízení platformy Metatrader není zadarmo. Základní cena za pořízení se pohybuje okolo 100 000 USD a k tomu je třeba připočítat zhruba 1500 dolarů měsíčně za pronájem licence. Další peníze tvoří tvorba doplňků a pluginů. Také údržba webu něco stojí. 
     
    Pokud je broker regulovaný dozorovými finančními orgány, musí mít u centrální banky deponováno veliké množství peněz, dané regulačními předpisy. Pokud je v obchodním vztahu s bankami, musí mít u nich uložen také nějaký kapitál. Podle toho, v které zemi působí, musí mít majetek ve výši od desítek miliónů po stovky miliónů dolarů. Další peníze stojí audity vyžadované regulačními orgány. 
     
    Pokud se rozhodnete vytvořit tento komplikovaný a drahý systém, stále zůstává vyřešit jeden problém. Potřebujete klienty, kteří by vám to zaplatili. Musíte se tedy vrhnout na reklamu a propagaci. Potřebujete upozornit klienty, že existujete. Potřebujete, aby si u vás začali otevírat obchodní účty. Váš úspěch závisí na tom, jestli se vám to podaří. Pokud budete inzerovat každý den, musíte si připravit na reklamu spoustu peněz. Musíte své klienty udržovat v klidu a pohodě, aby vám nezačali utíkat. Nesmíte je obírat příliš okatě.
     
    Dealing Desk
    Tvůrce trhu potřebuje ještě další tým, který se jmenuje dealing desk. Jsou to zaměstnanci, kteří sedí u počítačů a celou dobu monitorují pozice traderů. Jsou to tradeři ve službách brokera. Pokud vidí, že si některý trader vede dobře a vstupuje do pozice, která by mohla generovat zisk, tak vstupují do podobného obchodu prostřednictvím ECN/STP brokera, banky, nebo poskytovatele likvidity, aby vygenerovali zisk, který by vyrovnal jejich ztrátu od úspěšného tradera. Nezapomínejme, že zisk tradera je pro market makera ztrátou.
     
    Když se to vezme kolem a kolem, provozovat forexového brokera není vůbec jednoduché. Nicméně pokud se povede vstoupit do tohoto byznysu, vynáší to spoustu peněz. A když se broker začne chovat neeticky, vynáší to o to víc.
     

     
    ECN/STP Brokeři
    Pro brokery typu ECN/STP je vydělávání peněz ještě mnohem složitější, protože tento typ brokerů nevydělává peníze prostřednictvím ztrát svých klientů, ale pouze jen prostřednictvím komisí z obchodních objemů. Za zprostředkování obchodních příkazů poskytovatelům likvidity, tedy velikým bankám a dalším velikým finančním společnostem si strhávají jen komisionářský poplatek. Tento poplatek je jediný legální zdroj jejich příjmů a jeho velikost je obvykle 10 až 20 dolarů na jeden lot.
     
    I když jsou příjmy ECN/STP brokerů mnohem menší než tvůrců trhu, a jejich práce je technicky mnohem náročnější, jejich podnikání je mnohem bezpečnější, protože jim nehrozí nebezpečí od konstantně vydělávajících traderů. Zisk těchto traderů netvoří ztrátu ECN/STP brokera. 
     
    Někteří ECN/STP brokeři používají i další cesty ke zvýšení svých příjmů. Například mohou rozšiřovat obchodní rozpětí mezi nákupní a prodejní cenou. Toto rozšíření obchodního rozpětí (spread) je pro tradery obvykle skryto, pokud nemají přístup k cenám na ECN síti. Pokud ECN/STP broker rozšíří obchodní rozpětí o 2 pipy, má na každém lotu o 20 dolarů víc. 
     
    V porovnání s tvůrcem trhu nepotřebuje ECN/STP broker dealing desk. Jediné co ECN/STP broker potřebuje, je udržet v chodu své servery, které předávají obchodní příkazy dál poskytovatelům likvidity. ECN/STP brokeři tedy nepotřebují zaměstnance navíc v dealing desku, a tudíž mají menší výdaje.
     
    Nicméně situace v dnešní době je taková, že mnoho ECN/STP brokerů vytváří svůj dealing desk, případně vstupuje do role tvůrce trhu, protože nechtějí přenechat zisky plynoucí ze ztrát 90 % traderů, kteří neumějí obchodovat market makerům. Jde o obrovské peníze. Když víte, že 90 % veškerých peněz získá market maker, jste v obrovském pokušení si tyto zisky ponechat. Když tedy identifikují ziskové obchodníky, předávají jejich obchodní příkazy poskytovatelům likvidity, když identifikují ztrátové obchodníky, zaujímají obchodní pozice proti nim prostřednictvím svého dealing desku. Vědí velmi dobře, že když si někdo otevře účet s pár stovkami dolarů, jedná se o nováčka, který neumí obchodovat a dříve, nebo později přijde o celý svůj obchodní účet.
     
    Vydělávat na nováčcích je zcela legitimní, ale broker by neměl dělat nic, aby trader prodělal víc, jednodušeji a rychleji. Není chybou brokera, že nováčci z vlastní viny prodělávají. Když však ECN/STP broker identifikuje někoho, kdo vydělává, jednoduše pošle jeho obchodní příkazy poskytovatelům likvidity a nepletou se mu do obchodování. Pokud se však snaží, aby začal produkovat ztráty, přestávají být důvěryhodní. Trader, který se na forexovém trhu pohybuje delší dobu, si časem vypěstuje cit pro to, jestli se jeho broker chová férově, nebo ne. Jedním z varovných příznaků, že není vše v pořádku, je rozšiřování obchodního rozpětí (swapu).
     
    Brokeři typu ECN/STP vydělávají peníze jen v případě, že mají vysoké počty klientů, kteří protočí veliké množství peněz. Jejich výhodou je, že nepotřebují takové množství zaměstnanců, tedy mají menší provozní výdaje. Jediné co potřebují je solidní technologické zázemí, ale to se dá vyřešit prostřednictvím smluv se specializovanými technologickými firmami za stálý měsíční poplatek. Tím se mohou zaměřovat pouze na marketing a péči o své klienty.
     
    Závěr
    I když není zcela zřejmé, jak vysoké částky může forexový broker ročně vydělat, je evidentní, že pro ty, kdo umí zvládnout řízení a propagaci tohoto byzysu, jedná se o velmi ziskové podnikání. Samozřejmě pro vstup do tohoto odvětví je potřeba vstupní kapitál a ne malý. Dále potřebujete opatrnost a důsledné řízení rizika. Události, jako opuštění hraničního kurzu Švýcarskou národní bankou mohou smést i ty největší a nejdůvěryhodnější společnosti. 
     
    Mnoho traderů se radši než pro vstup do podnikání typu forexový broker rozhodne raději stát se dobrým traderem a vydělávat peníze prostřednictvím svého obchodování. I když je na první pohled zřízení brokerské firmy velmi lukrativní, nekončící problémy s neustále se proměňujícím forexovým trhem, špatné řízení rizika i nenadálé události jsou důvodem, proč kromě vzniku neustále nových brokerů, mnoho brokerů opouští tento byznys.
    Samostatným tématem je pak cílené založení forexového brokera, získání peněz od klientů a poté jejich zpronevěra.
  • Petr Paukner, Martin Ulčák a Jan Prádler prodali svůj majoritní podíl v energo-montážní firmě, kupec je vskutku zajímavý
    Společnost Nionex, ovládaná triem Petr Paukner, Martin Ulčák a trochu také Jan Prádler, změnila akcionářskou strukturu. Trojice se svého podílu zbavila ve prospěch firmy kolem dosavadního minoritáře Josefa Adamce. Ta je spojena s mužem, jehož jméno je mimořádně zajímavé zejména kvůli hlavnímu dodavateli zakázek na energo montážním trhu.
    Poznámka: Článek je přístupný pouze registrovaným uživatelům.
  • Pavel Páral: Sluncem a větrem k renesanci uhlí
    Vláda se rozhodla, že v bílinské lokalitě se bude dál těžit uhlí, tedy i za územními limity blokujícími tamní důlní činnost už téměř čtvrtstoletí. Hranice těžby v případě lomu ČSA platí dál. Dopadlo to podle očekávání.
  • Hoax aneb pošli to dál
    Opiš tento dopis a pošli ho deseti lidem. Do deseti dnů tě potká velká láska. Kdo z nás podobné psaní v dětství nedostal? Doba pokročila a v dnešním virtuálním světě sedají na lep podivným rádobyvtipálkům i dospělí.
  • Air Bank snížila úrokové sazby u půjčky i hypotéky
    Air Bank od 10. října snížila úrokové sazby u spotřebitelské půjčky i pro refinancování hypotéky. U spotřebitelské půjčky mohou klienti při řádném splácení nově získat i nižší sazbu než současných 9,9 %, například 8,9 %, 7,9 % nebo 6,9 %. Při refinancování hypotéky nabízí Air Bank všem klientům nově sazbu 1,89 %.   Srovnat půjčky

  • SP ČR: Další nejistota kvůli nezodpovědné vládě
    Rozhodnutí vlády o těžebních limitech je podle Svazu průmyslu a dopravy nezodpovědné. Ministři totiž neučinili pevné rozhodnutí o lomu ČSA, kde těží Severní energetická. Znamená to pokračování velké nejistoty nejen pro odběratele uhlí, ale i obyvatele Horního Jiřetína a Černic.
  • Analytici: Vláda zvolila kompromis
    Podle analytiků zvolila vláda rozhodnutím o další těžbě uhlí za limity, rozumný kompromis. Samotné uhelné elektrárny a tedy i těžba uhlí, nebudou mít v následujících letech na růžích ustláno, uvedl analytik J&T Banky Michal Šnobr.
  • Bývalá portugalská kolonie ostrov Mosambik se probouzí
    Ostrov Mosambik, který leží u stejnojmenného východoafrického státu a který upadl v zapomnění po celé století, dnes pomalu vstává z popela. Bývalá metropole portugalské kolonizace ve východní Africe, zanesená na seznam světového kulturního dědictví UNESCO, získává svou dřívější krásu díky soukromým investorům, kteří se pustili do jeho obnovy.
  • Oblečením pro bezdomovce zaplnili úředníci tři auta organizace Naděje

    LIBERECKO / Natřikrát muselo odvážet auto organizace Naděje v pátek 16. října z Krajského úřadu Libereckého kraje oblečení, posbírané v charitativní sbírce kraje pro lidi bez domova. Nepotřebného šatstva přinesli úředníci krajského úřadu do sbírky Dejme věcem druhou šanci 2 totiž tolik, že se všechny věci do jednoho osobního automobilu nevešly. „Charitativní sbírku staršího oblečení

    The post Oblečením pro bezdomovce zaplnili úředníci tři auta organizace Naděje appeared first on Zprávy, ZprávyExtra.cz.

  • Ke konci roku nabídka brigád stoupá

    Letní sezonní práce jsou minulostí, ale se statistikami nezaměstnanosti to moc nezamává. Mnoho lidí totiž plynule přechází do logistiky, kde už nyní startuje vánoční sezona. Dříve na sklonku léta úřady práce zaplavili lidé, kteří skončili s letními sezónními pracemi. Nyní tomu tak není, lidé si hledají brigády v logistice.

    „Řada firem už od září potřebuje pracovníky [...]

    Příspěvek Ke konci roku nabídka brigád stoupá pochází z Rodinné finance

  • Pouze vlastní značky nabízí ve svém novém e-shopu Hamé
    Potravinářská společnost Hamé spustila na www.hame-eshop.cz nový oficiální e-shop zaměřený na prodej vlastních produktů. S nabídkou více než 500 značkových výrobků spadajících pod koncern Hamé tak patří mezi největší potravinové e-shopy zaměřené pouze na vlastní produkci v České republice. E-shop pro Hamé provozuje firma Ergotep, která zaměstnává převážně osoby se zdravotním postižením. „Chceme zákazníkovi nabídnout […]
  • Online databáze firem a živnostníků Merk.cz zdarma zpřístupňuje svoje API
    Společnost Imper uvádí na trh nové API rozhraní určené pro provozovatele webových služeb, e-shopů, aplikací pro chytrá zařízení či jiné systémy. Jeho funkce spočívá především v automatickém doplnění formulářových polí podle vyplněné e-mailové adresy nebo IČ společnosti. Formulář se tak stává plně integrovaným s databází Merk.cz, která konsoliduje údaje o firmách v ČR. Základní služba […]
  • Twitter rozšířil možnosti reklamy pro všechny účty
    Twitter se řadí mezi TOP5 největších sociálních sítí v České republice. U nás ho aktuálně využívá něco mezi 300 až 400 tisíci uživatelů (aktivních účtů). Pro srovnání na celém světě jich má Twitter celkem 300 miliónů. Přestože ho nedávno předskočil Instagram, stále se jedná o velmi zajímavou platformu zejména kvůli typům uživatelů a rychlosti šíření […]
  • Škola úspěchu

    Kniha Škola úspěchu - Jak jsem svůj neúspěch v prodeji obrátil na úspěch je jedna z publikací, která mě v mých prodejních začátcích významně ovlivnila. Doporučoval jsem ji i na svých seminářích věnovaných prodejním dovednostem, ale pak zmizela z knihkupeckých pultů. Potěšilo mě proto, že po více jak deseti letech se podařilo knihu znovu vydat. Myslím si, že neztratila nic ze své aktuálnosti a že i dnes by neměla chybět v knihovně žádného prodejce a obchodníka. Frank Bettger totiž dokázal ze svých neúspěchů (a pozdějších úspěchů) vytěžit obecně platné zásady, jednoduché a pochopitelné. A především snadno použitelné.

  • Pozor na nespolehlivé plátce DPH, můžete odvést daň 2×
    Zatím je berňák bezzubý, ale s kontrolním hlášením se to změní.

  • Change management Archivy - Mámnápad.cz
    Češi vítají změny a podporují inovace. Češi jsou změnám otevření, ale aktivně je nevyhledávají. Naší vizí je pomáhat jednotlivcům, skupinám i organizacím.
  • Organizační kultura Archivy - Mámnápad.cz
    Systémové myšlení jako způsob řešení problémů současného světa a řízení firem, to je hlavní náplň prvního ročníku. Podpořit inovace v organizaci můžeme.
  • Komunita kutilů Archivy - Mámnápad.cz
    Vlna novodobých kutilů dorazila už i do České republiky. Naší vizí je pomáhat jednotlivcům, skupinám i organizacím úspěšně uskutečňovat své nápady a inovační.
  • Kreativní ekonomika Archivy - Mámnápad.cz
    Naší vizí je pomáhat jednotlivcům, skupinám i organizacím úspěšně uskutečňovat své nápady a inovační projekty a podporovat tvořivé myšlení ve společnosti.
  • Produktová inovace Archivy - Page 3 of 4 - Mámnápad.cz
    Zajímáte se o produktové inovace. Připravujete vlastní sociálně zodpovědný inovativní projekt. Pokud vaše organizace vyvíjí vlastní výrobky, většinou máte.
  • Soutěž Archivy - Mámnápad.cz
    Prvním držitelem Ceny pokroku Chytrého Honzy, určené nejlepším inovativním produktům v oblastech bankovnictví a. Čas dovolený je ideální dobou pro fotografování.
  • Brainstorming Archivy - Mámnápad.cz
    Naší vizí je pomáhat jednotlivcům, skupinám i organizacím úspěšně uskutečňovat své nápady a inovační projekty a podporovat tvořivé myšlení ve společnosti.
  • Adam Novák, Autor Mámnápad.cz
    Nezisková organizace pořádá workshopy o prevenci rakoviny prsu a varlat a pomáhá již nemocným ženám i mužům. Prvním držitelem Ceny pokroku Chytrého Honzy, určené.
  • Byznys model Archivy - Mámnápad.cz
    Zvažujte inovaci svého obchodního modelu. Základem podnikání je chytře navržený obchodní model. Naší vizí je pomáhat jednotlivcům, skupinám i organizacím.
  • Inzerce - Mámnápad.cz
    Naší vizí je pomáhat jednotlivcům, skupinám i organizacím úspěšně uskutečňovat své nápady a inovační projekty a podporovat tvořivé myšlení ve společnosti.


  • Český výrobce textilií Pegas Nonwovens postaví v Egyptě druhou výrobní linku
    Nová linka má umožnit vyrábět materiály ze dvou komponentů, podle generálního ředitele Františka Řezáče jde o novinku v odvětví netkaných textilií. Loni díky první egyptské lince celková produkce...
  • Český výrobek roku 2015 udělen (Lobby info)

    U příležitosti Dne českých výrobků byly 27. října tohoto roku vyhlášeny výsledky ankety Český výrobek roku 2015. Soutěžilo se ve 3 kategoriích: potraviny, nepotravinářské výrobky a anketa Facebooku.

    pokračování »

  • Český výrobní sektor se v srpnu stabilizoval
    AKTUALIZOVÁNO – Český zpracovatelský výstup v srpnu opět vzrostl poté, co v červenci poprvé za více než tři roky klesl. Tempo expanze však bylo jen nepatrné a silně pod dlouhodobým trendem, který trval od počátku sběru dat v červnu 2001. Index PMI vzrostl na 50,1 bodu z červencových 49,3, uvedla dnes společnost Markit Economics. Analytici v anketě Bloomberg očekávali hodnotu 50,9 bodu.
  • Český výrobní sektor zakončil rok 2016 silným výkonem
    AKTUALIZOVÁNO – Český výrobní sektor zakončil rok 2016 silným výkonem. Celkové tempo růstu od listopadu zrychlilo díky robustnějšímu růstu výroby, nových zakázek a práce. Tempo expanze nových zakázek však do jisté míry tížil slabší růst exportu. Prosincové výsledky průzkumu také signalizovaly největší inflační tlaky v sektoru od poloviny roku 2015.
  • Český vývoz do USA roste, jde o slibný trh
    Spojené státy se staly největším odbytištěm českých exportérů mimo země EU. Vedle zavedených firem jako Linet či Meopta tam nyní otevírá pobočky řada dalších podniků...
  • Český vývoz letos vzroste na rekordních 3,8 bilionu korun. Do Německa míří třetina exportu
    Export do zahraničí by mohl letos stoupnout téměř o šest procent na úroveň 3,8 bilionu korun z loňských 3,6 bilionu korun. Exportu podle vývozců pomohlo zejména oslabení koruny v listopadu 2013. Ukrajina, Řecko a uprchlíci zmenšují šance na české přijetí eura v roce 2020. Uvedl to ministr průmyslu a obchodu Jan Mládek.
  • Český vývoz letos vzroste na rekordních 3,8 bilionu korun. Do Německa míří třetina exportu
    Export do zahraničí by mohl letos stoupnout téměř o šest procent na úroveň 3,8 bilionu korun z loňských 3,6 bilionu korun. Exportu podle vývozců pomohlo zejména oslabení koruny v listopadu 2013. Ukrajina, Řecko a uprchlíci zmenšují šance na české přijetí eura v roce 2020. Uvedl to ministr průmyslu a obchodu Jan Mládek.
  • Český vývoz míří za rekordem, hlavní impulzem je intervence ČNB
    Vývoz zboží z České republiky do zahraničí by mohl letos vzrůst téměř o šest procent na úroveň 3,8 bilionu korun z loňských 3,6 bilionu. Představovalo by to nový rekord. Jde o hodnotu počítanou v takzvaném přeshraničním pojetí. Bilance zahraničního obchodu by měla být kladná na loňské úrovni 400 miliard korun. Na Exportním fóru v Mladých Bukách na Trutnovsku to řekl místopředseda Asociace exportérů Otto Daněk.
  • Český zahraniční dluh za rok vzrostl o 137 miliard korun
    Zahraniční dluh České republiky meziročně stoupl ve druhém čtvrtletí o 137 miliard korun na 2,9 bilionu korun. Představoval tak 66,4 procenta hrubého domácího produktu. Na růstu zadluženosti se podílelo zvýšení zahraničních závazků bank a nárůst počtu bankovních dluhopisů, které drží zahraniční subjekty.
  • Český zahraniční obchod by měl v srpnu zůstat v přebytku
    Česká koruna v prvním dnu tohoto týdne dále posilovala a dostala se na dohled úrovni 27,10 CZK/EUR.

  • Česká inovace Archivy - Mámnápad.cz
    Nejlepší českou inovací roku 2013 se stal unikátní beton, který propouští světlo, pojmenovaný LiCrete. Soutěž Česká inovace startuje svůj třetí ročník.
  • Ceny pokroku 2015 za nejlepší inovaci ve finančnictví rozdány

    Prvním držitelem Ceny pokroku Chytrého Honzy, určené nejlepším inovativním produktům v oblastech bankovnictví a pojišťovnictví, se staly Česká spořitelna a Pojišťovna České spořitelny. Cenu publika navíc získala UniCredit Bank. Ocenění v podobě unikátní skleněné pokladnice uděluje společnost Chytrý Honza, která je na českém finančním trhu lídrem mezi inovátory. Slavnostní vyhlášení se uskutečnilo v pražském Café […]

    The post Ceny pokroku 2015 za nejlepší inovaci ve finančnictví rozdány appeared first on Mámnápad.cz.

  • Byznys model Archivy - Mámnápad.cz
    Zvažujte inovaci svého obchodního modelu. Základem podnikání je chytře navržený obchodní model. Naší vizí je pomáhat jednotlivcům, skupinám i organizacím.
  • Byznys inovace
    Články na téma jak podpořit inovace, kreativitu a nové nápady ve vaší firmě.
  • Business Model Canvas: Inovace byznys modelu snadno

    Základem podnikání je chytře navržený obchodní model. Někteří podnikatelé se při jeho inovaci inspirují u jiné firmy, jiní se snaží navrhnout ten svůj.  Pokud hledáte jednoduchý nástroj, pomocí kterého lze inovovat obchodní model, zkuste Business Model Canvas. Business Model Canvas od Alexandera Osterwaldera a Yves Pigneura je jednoduchý a úplný nástroj pro návrh byznys modelu, […]

    The post Business Model Canvas: Inovace byznys modelu snadno appeared first on Mámnápad.cz.

  • Brzdy inovací podle českých manažerů

    Slovo inovace vstoupilo do každodenního slovníku českých manažerů jako samozřejmost, o níž se mluví často s kritickým nádechem. Na to, jaké jsou brzdy inovací, se ptali zástupci České manažerské asociace svých členů, šéfů velkých i menších firem. Nad výsledky ankety bude diskutovat 14. 9. také padesátka špičkových manažerů ČMA na setkání u příležitosti Mezinárodního strojírenského […]

    The post Brzdy inovací podle českých manažerů appeared first on Mámnápad.cz.

  • Brainstorming Archivy - Mámnápad.cz
    Naší vizí je pomáhat jednotlivcům, skupinám i organizacím úspěšně uskutečňovat své nápady a inovační projekty a podporovat tvořivé myšlení ve společnosti.
  • Akce Archivy - Mámnápad.cz
    O víkendu 19. – 21. června proběhl první Startup Weekend Brno. Máte nápad v hlavě nebo pracujete na svém projektu. Naší vizí je pomáhat jednotlivcům, skupinám i.
  • Adam Novák, Autor Mámnápad.cz
    Nezisková organizace pořádá workshopy o prevenci rakoviny prsu a varlat a pomáhá již nemocným ženám i mužům. Prvním držitelem Ceny pokroku Chytrého Honzy, určené.
  • 3D tisk Archivy - Mámnápad.cz
    Adam NovákZář 17, 2015. Vlna novodobých kutilů dorazila už i do České republiky. Zajímáte se o 3D tisk. Chcete si vytvořit a vytisknout vlastní model.


Hitpardáda štítků