Crm | Marketingové noviny.cz

Marketingové noviny se zabývají těmito tématy: marketing, reklama, management, prodej. Obsahem. je také guerilla marketing, on-line marketing a CRM.


Zdroj: www.marketingovenoviny.cz
Témata: CELÝ, PŘÍSPĚVEK, CELÝ PŘÍSPĚVEK, SPOLEČNOST, SAS, PASW, ANALYTICS, SOFTWARU, SPSS, SAP



  • ČR: Míra nezaměstnanosti v září klesla na 6 %
    pstrongMíra nezaměstnanostistrong (září):br aktuální hodnota: 6,0 %br očekávání trhu: 6,1 %br předchozí hodnota: 6,2 %p pZdroj: BloombergppbrTomáš SpoustabrFio banka, a.s.brp
  • ČR - maloobchod v říjnu rostl o 1% m/m a o 6,8% r/r
    Tržby v maloobchodě po očištění o sezónní vlivy vzrostly v říjnu reálně meziměsíčně o 1,0 %. Meziročně se tržby očištěné o vliv počtu pracovních dní zvýšily o 6,8 %, bez očištění o 5,6 %.
  • ČR - maloobchod v listopadu klesl o 0,4% m/m a rostl o 5,6% r/r
    Tržby v maloobchodě po očištění o sezónní vlivy klesly v listopadu reálně meziměsíčně o 0,4 %. Meziročně se tržby očištěné o vliv počtu pracovních dní zvýšily o 5,6 %, bez očištění o 6,8 %. V maloobchodě kromě motorových vozidel (CZ-NACE 47) se...
  • ČR má jednu z nejnižších cen elektřiny pro domácnosti i průmysl v EU

    České domácnosti i průmysloví odběratelé mají jednu z nejnižších koncových cen elektřiny ve srovnání s ostatními členskými státy Evropské unie. Nejvíce za elektřinu platí domácnosti v Dánsku a průmysloví odběratelé v Itálii, ukazuje to report zveřejněný Evropskou komisí.  Evropská komise zveřejnila 30. listopadu 2016 společně se svým zimním legislativním balíčkem report hodnotící vývoj cen elektřiny v EU

    Publikováno na webu oEnergetice.cz

  • ČR má jeden z nejnižších vládních dluhů v EU
    Česká republika v prvním čtvrtletí letošního roku dále pokračovala ve zlepšování stavu svých veřejných financí. Dluh sektoru vládních institucí v poměru k HDP se dále snížil. Na dohled je redukce dluhu v poměru k HDP pod úroveň 40 procent, kde se naposledy nacházel v roce 2011.
  • ČR má jeden z nejnižších vládních dluhů v EU. Ale...
    Česká republika v posledním loňském čtvrtletí dále zlepšila stav svých veřejných financí. Dluh sektoru vládních institucí v poměru k HDP se dále snížil a nachází se již více než čtyři procentní body pod úrovní krizových maxim roku 2013. Na dohled je redukce dluhu v poměru k HDP pod úroveň 40 procent, kde se naposledy nacházel v roce 2011.
  • ČR loni získala z EU o 152 miliard Kč více, než zaplatila
  • ČR kvůli odstávce obou bloků Temelína a Chvaletic dováží elektřinu
    Česká republika začala kvůli neplánovanému odstavení Jaderné elektrárny Temelín a závadě tepelné elektrárny v Chvaleticích dovážet elektřinu ze zahraničí. ČTK o tom dnes informovala mluvčí ČEPS Barbora Peterové. Záložní zdroje, které má česká přenosová soustava k dispozici, jsou prakticky všechny v provozu, dodala.
  • ČR již elektřinu nedováží, Chvaletice spustí jeden blok během soboty
    Česká republika již elektřinu po pátečním výpadku elektráren Temelín a Chvaletice nedováží. Elektrárna Chvaletice by měla provoz v prvním ze čtyř odstavených bloků obnovit během soboty. ČTK to řekli generální ředitel chvaletické elektrárny Luboš Pavlas a mluvčí provozovatele přenosové soustavy ČEPS Barbora Peterová. Kvůli úplnému odstavení Temelína a Chvaletic musela ČR v pátek 15 hodin dovážet elektřinu ze zahraničí.
  • ČR je v připravenosti na kybernetické útoky 41. na světě
    Praha - Česko je v připravenosti na kybernetické útoky na 41. místě na světě po boku Ruska a Gruzie. Nejlépe připravenou zemí jsou USA a dále Kanada a Austrálie. Vyplývá to z hodnocení Mezinárodní telekomunikační unie (ITU), které má ČTK k dispozici. Česku výsledek zhoršila absence některých certifikačních programů.

  • ČR musela kvůli odstavení Temelína a Chvaletic 15 hodin dovážet elektřinu
    Česká republika musela v pátek kvůli neplánovanému úplnému odstavení jaderné elektrárny Temelín a tepelné elektrárny ve Chvaleticích 15 hodin dovážet elektřinu ze zahraničí. Situaci zlepšil přicházející víkend, kdy je spotřeba elektřiny pravidelně nižší. Dovoz mohl být zastaven. ČTK o tom informovala mluvčí provozovatele přenosové soustavy ČEPS Barbora Peterová. Česko, které je dlouhodobě exportérem elektřiny, ji muselo dovážet zhruba od půlnoci do 15.00.
  • ČR muselo kvůli Temelínu a Chvaleticím 15 hodin dovážet elektřinu
    Praha - Česká republika musela dnes kvůli neplánovanému úplnému odstavení jaderné elektrárny Temelín a tepelné elektrárny ve Chvaleticích 15 hodin dovážet elektřinu ze zahraničí....
  • ČR muselo kvůli Temelínu a Chvaleticím 15 hodin dovážet elektřinu
    Praha - Česká republika musela dnes kvůli neplánovanému úplnému odstavení jaderné elektrárny Temelín a tepelné elektrárny ve Chvaleticích 15 hodin dovážet elektřinu ze zahraničí....
  • ČR může vstoupit do eurozóny, až se vyřeší účast Řecka, míní Zeman
    Praha - Prezident Miloš Zeman si myslí, že ČR může přijmout euro až v okamžiku, kdy bude vyřešena účast Řecka v eurozóně. V diskusi na Primě to řekl prezidentův mluvčí Jiří Ovčáček....
  • ČR - mzdy ve 3Q rostly meziročně o 3,8% na 22 531 Kč
    Ve 3. čtvrtletí 2015 vzrostla průměrná hrubá měsíční nominální mzda na přepočtené počty zaměstnanců v národním hospodářství proti stejnému období předchozího roku o 3,8 %, reálně se zvýšila o 3,4 %. Medián mezd činil 22 531 Kč. Ve 3.
  • ČR nabízí EU testování rožšíření přenesené daňové povinnosti
    Česká republika nabídla Evropské komisi pilotní testování širšího uplatnění režimu reverse charge, tedy přenesené daňové povinnosti. Ministerstvo financí o tom informovalo v tiskové zprávě. Přenesená daňová povinnost znamená, že v rámci...
  • ČR na konferenci v Berlíně přistoupila do evropského programu Optimální nutriční péče pro všechny
    Implementační konference Berlín 3-4.11.2015 ONCA – Optimální nutriční  péče pro všechny (Optimal Nutrition Care for All) je program, jehož  hlavním cílem je vytvořit podmínky pro prevenci a léčbu podvýživy v  populaci a zejména podvýživy ve stáří a nemoci. Česká delegace se souhlasem Ministerstva zdravotnictví představila národní iniciativu boje proti malnutrici vycházející z Akčního plánu pro správnou výživu. Tento plán je součástí […]
  • ČR nakoupila benzin a letecký petrolej do státních hmotných rezerv

    Letecký petrolej dodá do státních rezerv společnost Unipetrol RPA, která je dceřinou firmou petrochemického holdingu Unipetrol. Benzin pak ropná společnost MOL. V rozhovoru s ČTK to řekl předseda Správy státních hmotných rezerv (SSHR) Pavel Švagr. Petrolej bude využívat česká armáda, benzin bude uskladněn ve skladech státního podniku Čepro. Celková cena pořízení leteckého petroleje by neměla

    Publikováno na webu oEnergetice.cz

  • ČR navazuje s Čínou úzkou zdravotnickou spolupráci na základě memoranda s provincií Hebei
    Ministerstvo zdravotnictví ČR a Komise pro zdraví a rodinné plánování čínské provincie Hebei budou na základě podepsaného memoranda rozvíjet konkrétní spolupráci v oblastech managementu zdravotnictví, klinické medicíny, zdraví žen a dětí, vědecko-vzdělávací oblasti a čínské medicíny. České zdravotnictví má v současné době aktivní spolupráci s městy Peking, Šanghaj a Tianjin a spolu s tím i s provincií Hunan. „Hebei je […]
  • ČR nedočerpá z evropských fondů za loňský rok deset miliard korun
    Česká republika nevyčerpá podle nejnovějšího odhadu ministerstva pro místní rozvoj za rok 2015 z evropských fondů osm až deset miliard korun. Novinářům to dnes řekla ministryně Karla Šlechtová (za ANO). Odhad z poloviny loňského roku počítal s nedočerpáním 36 miliard korun. O této částce hovořil v pondělí prezident Miloš Zeman, když kritizoval současnou vládu za laxnost a neschopnost.

  • Coca-Cola Mash-Up má své výherce
    Společnost Coca-Cola slavnostně vyhlásila výherce soutěže Mash-Up určené pro mladé talentované designéry, umělce a tvůrce. Prvenství získala Barbora Balgová, která díky svému dílu „Komiks Coca-Cola“ získává exkluzivní výlet do Atlanty spojený s návštěvou tamního Coca-Cola designového studia. Vítězný Komiks Coca-Cola společně s dalšími oceněnými díly bude ke zhlédnutí do 17. října 2015 v Galerii Pavilon […]
  • ČMSS vylepšuje svůj klientský magazín
    Českomoravská stavební spořitelna uplatňuje novou strategii firemních médií. Čtenáře tradičního tištěného klientského magazínu Liška i návštěvníky nového online magazínu pro mladé TadyJeMoje chce především inspirovat. Oba magazíny pro ČMSS od letošního jara připravuje content marketingová agentura Boomerang Publishing. „V tištěném magazínu předkládáme klientům příklady, jak pohodlný a hezký může jejich domov být a jak jim […]
  • Cinema City spustila novou soutěžní aplikaci pro filmové fanoušky
    Filmový kvíz od Cinema City je nová zábavná aplikace ve které si hráči prověří zábavnou formou jejich filmové znalosti. Soutěž běží do 26. října 2015. Cílem hry je uhodnout filmy, filmové postavy nebo jména herců a hereček. Hádanka se objeví pomocí obrázku a volby výběru písmen, ze kterých je třeba název složit. O kvalitě kvízu […]
  • Český červený kříž, Procter & Gamble a Kaufland pomáhají dětem
    Český červený kříž, P&G a Kaufland zahajují celonárodní charitativní akci „Z lásky k dětem“, aby pomohli českým dětem, které žijí v chudobě. Jedno procento z ceny prodaného výrobku vybraných značek P&G, jakou jsou např. Pampers, Lenor, Ariel nebo Gillette, v prodejnách Kaufland zamíří prostřednictvím Českého červeného kříže k dětem v tísni. Tato iniciativa trvá až […]
  • České firmy utrácí za reklamní předměty bez rozmyslu
    (PR článek) Každoročně české firmy investují do 3D reklamy stovky milionů korun. Ačkoliv propagační produkty patří mezi jeden z nejefektivnějších způsobů podpory prodeje, značné množství firem dělá při jejich výběru školácké chyby. Podstatná část peněz, kterou společnosti věnují na nákup reklamních dárků, bývá neúčelně vynaložena na neužitečné produkty, které spotřebitel okamžitě hází do koše. V […]
  • České aerolinie spustily svoji novou podzimní kampaň
    Sloganem „Jste připraveni na cestu?“ lákají České aerolinie zákazníky ke své aktuální podzimní kampani, která dnes odstartovala. Potrvá do 7. září 2015 a objeví se na osmnácti trzích včetně českého, italského, španělského, francouzského či německého. Jedná se o kombinovanou kampaň podporující image společnosti a sekundárně komunikující speciální tarify do vybraných evropských destinací. Cílem kampaně je […]
  • Centrum Chodov v září nabídne módní inspiraci
    Září se v Centru Chodov ponese na módní vlně. Jeho návštěvníci se mohou inspirovat tipy pro nadcházející sezónu, využít akčních nabídek prodejen nebo se rovnou svěřit do péče odborníků, kteří jim pomohou s proměnou vizáže. Těšit se na ně budou nejen profesionální stylisté, kadeřníci a make-up artisti, ale o víkendech také VIP hosté. Každý den […]
  • Centrum Chodov chystá oslavy 10. výročí od otevření
    Již 10 let se Centrum Chodov těší přízni návštěvníků. U příležitosti oslav svých kulatin jim v rámci symbolických 10 dní (6.–15. listopadu) poděkuje speciálním programem, 85 narozeninovými slevami a výhodami nebo soutěžemi o atraktivní ceny, jako je luxusní zájezd pro dva od cestovní kanceláře Čedok. Oslavy vyvrcholí o víkendu 6. až 8. listopadu. Od 6. […]
  • Centrum Černý Most oslavuje Halloween
    Nejen pro děti, ale i dospělé připravilo Centrum Černý Most na víkend 30. října až 1. listopadu halloweenské aktivity a jedinečný strašidelný les, v němž se mohou pobavit i prožít chvilky napětí. Veřejnosti se poprvé představí právě na Halloween, 30. listopadu, ale zůstane přístupný dlouhodobě. Jak v průběhu oslav Halloweenu, tak o víkendech v předvánočním […]
  • Celosvětový trh spotřební elektroniky roste
    Protože trh spotřební elektroniky prochází bouřlivým vývojem v důsledku toho, jak se mění posluchačské i divácké zvyklosti spotřebitelů, tržby za první pololetí 2015 vzrostly. Růst TV a audio segmentu je tažen především inovativními řešeními, jako jsou technologie Ultra HD, Soundbary nebo multiroom audio systémy. Pozitivní vývoj celého trhu televizorů lze pozorovat ve všech regionech kromě […]

  • Diskuse | Marketingové noviny.cz
    Marketingové noviny se zabývají těmito tématy: marketing, reklama, management, prodej. Obsahem. je také guerilla marketing, on-line marketing a CRM.
  • Díky speciální nabídce mohou zákazníci Vodafonu cestovat po Brně zdarma
    Vodafone připravil ve spolupráci s Dopravním podnikem města Brna nabídku, díky které mohou lidé v Brně jezdit městskou hromadnou dopravou zdarma. Nabídka je určená jak pro stávající, tak pro nové zákazníky Vodafonu z celé České Republiky. Noví zákazníci, kteří si u Vodafonu pořídí a aktivují novou SIM kartu s Tarifem 26 nebo jedním z Red […]
  • Díky COOL kartě od ČSOB mají rodiče přehled o hospodaření jejich potomka
    Nová COOL karta od ČSOB se dá jednoduše přirovnat k dobíjecí kartě, na kterou stačí poslat peníze a následně ji využívat při placení v obchodě, přes internet nebo pro výběry z bankomatu. Výborně se hodí rodičům, kteří s ní mohou dávat kapesné svým dětem. Hodit se může i těm, kteří potřebují oddělit finance od svého […]
  • Digitální vs. ofsetový tisk. Který je lepší?
    Přemýšlíte o výrobě nových propagačních letáčků, firemních poutačů nebo třeba billboardů? A nevíte, kterou tiskařskou technologii pro jejich potisk zvolit? Není divu: téma digitálního a ofsetového tisku je věčným námětem k diskuzi snad všech tiskařů a celé řady marketérů. Pojďme si obě technologie trošku přiblížit – a následně pro vás najít řešení, které bude ideální. […]
  • Design láhve nového produktu Fruttimo Aquila je oceňován i v zahraničí
    Světově uznávaný web o obalovém designu Packaging of the World své čtenáře informoval o unikátním designu láhve nového produktu Fruttimo Aquila, který navrhl designer Marek Mikovec. Samotný výběr je u takto významného média prestižním oceněním kvalitního a originálního designu. Spotřebiteli oblíbená novinka Fruttimo Aquila tak díky své originální lahvi boduje také u nadšenců dobrého designu. […]
  • CZC.cz zavádí novinku, která zpříjemní nakupování
    Český prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz rozšiřuje galerie nejžádanějšího zboží o produktové 3D fotografie. Zákazníci si tak na reálném fotografickém 3D modelu mohou daný produkt detailně prohlédnout ze všech stran. Aktuálně jsou produktové 3D fotografie dostupné pro téměř 2 000 produktů a nadále budou přibývat rychlostí přibližně 200 3D fotografií za týden. Produktové 3D fotografie […]
  • CZC.cz spustil kampaň ve spolupráci s hvězdami české YouTube scény
    Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz v říjnu spustil kampaň na podporu 2v1 zařízení a dotykových konvertibilních notebooků, v rámci které probíhá soutěž o 8 dotykových zařízení v celkové hodnotě přes 110 000 Kč. Vedle 8 youtuberů kampaň podpoří také bannerová reklama a propagace na sociálních sítích Facebook a Instagram. Po celou dobu trvání kampaně navíc […]
  • ČSOB Penzijní společnost v nové kampani cílí na mladé
    V říjnu ČSOB Penzijní společnost spouští novou kampaň, která má ukázat, že penzijko je produkt pro všechny, a tedy i pro mladé. Kampaň zobrazuje vizuály s mladými lidmi představující jednotlivé fondy, ze kterých je doplňkové penzijní spoření složeno. Kampaň bude k vidění prostřednictvím outdoorové reklamy v Praze a velkých českých městech. „Novou kampaní se snažíme […]
  • CrossCafe otevřelo další pobočku
    CrossCafe rozšiřuje svou kavárenskou síť. Začátkem září letošního roku byla v Hradci Králové otevřena v pořadí již 22. kavárna. Slavnostní pásku přestřihli: Ing. Martin Soukup, zastupitel města Hradec Králové, ředitelka OC Atrium Lenka Valentová, ředitel společnosti CrossCafe Luboš Martínek a ředitel CrossCafe Hradec Králové Mgr. David Štangler. Ceremoniálu přihlíželo přes 500 věrných zákazníků všech věkových […]
  • ČRo Plus ve své podzimní kampani sází na známé osobnosti
    Marketingová kampaň stanice ČRo Plus bude sázet především na své oblíbené moderátory a dále na známé osobnosti z oblasti politiky, společnosti, byznysu a vědy. Pozornost posluchačů si tak bude chtít stanice získat vizuály a videospoty. Kampaň bude realizována primárně online, v printu a na sociálních sítích. „Komunikační kampaň Stanice Plus je postavena na vizuálu oblíbených […]

Hitpardáda štítků