Deset nejlevnějších modelů střední třídy

Do výběru jsme zařadili vozy manažerské kategorie v nejlevnějším provedení. Stav odpovídá aktuální nabídce automobilek


Zdroj: archiv.ihned.cz
Témata: NEJLEVN, MODEL, FORD, DESET NEJLEVN, SYRSK, COMMENTS POWERED BY, RED, COMMENTS, CENA, MONDEO
  • Komunikujete až ve chvíli, kdy nasloucháte ostatním
    Pokud chcete navázat opravdu obohacující kontakt s druhými lidmi, měli byste jim nechat prostor k vyjádření jejich pocitů, názorů, prožitků a...
  • V Česku chybí kvalifikovaní pracovníci
    Oživení české ekonomiky má pozitivní dopad na pracovní trh. Od 2014 opět stoupá počet poptávaných pozic a trend pokračuje i v roce 2015. Meziročně vzrostl počet otevřených pozic na dvojnásobek. To jsou závěry pro Česko vyplývající z globální studie společnosti Hays (Hays Global Skills Index 2015).
  • Šéf firmy a krizová komunikace
    Krizová komunikace představuje jednu z největších výzev pro manažery. Když v ní obstojí, posílí se jejich pozice ve firmě. Když selžou, pak neúspěch obyčejně předchází jejich pád.
  • Best Employers: Klíčová je komunikace
    Dvanáctý ročník studie Aon Best Employers Česká republika, organizovaný společností Aon (divize Aon Hewitt), zná své vítěze. Ze 49 zaregistrovaných společností z různých odvětví získaly v kategorii Malé a střední společnosti titul firmy Amgen, Grundfos a Hilti (abecedně). V kategorii velkých společností obdržely ocenění firmy GMC, Marriott a NetSuite (abecedně).
  • Značka je kulturním kódem firmy
    Značka otevírá dveře v obchodních jednáních, zvyšuje viditelnost nabídky firmy, motivuje partnery a zaměstnance a obhájí vyšší cenu vašeho zboží a služeb. "Značka by měla odvádět práci a nebýt jen ornamentem na vizitce," vysvětluje Tomáš Hrivnák, expert na vytváření značek. Zkušenosti získával v MARK/BBDO, Men on the Moon, TBWA a v Euro RSCG.
  • Závod o nejlepší zaměstnance nabírá na obrátkách
    Personalisté hrají ve firemním managementu stále důležitější roli. Jejich pozornost je nyní upřena na to, jak na trhu práce ulovit dostatek kvalitních zaměstnanců, lepších než má konkurence. Schopnost odlišit se, být vnímán jako atraktivní zaměstnavatel, je klíčová. Českému HR to zatím ale moc nejde.
  • Sociální média - revoluce, která se ještě nekonala
    Přinesla sociální média obrovské změny, které přetvořily byznys a marketing? Většina firem je v jejich využívání přinejlepším na "kladné nule". Je to dáno často nepochopením jejich potenciálu, malým propojením s ostatními aktivitami i šarlatánstvím mnoha firem v oboru. Jak racionálně přistupovat k možnostem, které sociální sítě firmám nabízí?
  • O úspěchu rozhoduje volba vhodné strategie
    Strategické plánování se pro mnohé manažery stalo nutným zlem a každoročním cvičením. Řada firem se dokonce domnívá, že v současných ekonomických podmínkách je možné strategii ignorovat, protože vše se příliš rychle mění. Experti z Boston Consulting Group (BCG) tvrdí, že má-li být firma úspěšná, bez volby té správné strategie se neobejde.
  • Psychopati ve vedení nejsou vzácností
    I když psychopati tvoří pouze jedno procento populace, až 3,5 procenta psychopatů pracuje ve středních a velkých organizacích.
  • Potřebujeme jak mecenáše, tak i odpovědné firmy
    Ochrana práva, dary ze závěti a začleňování lidí na trh práce jsou oblasti, které podpořili filantropové. Ukázal to 18. ročník Ceny Via Bona, kterou uděluje Nadace Via. Firmy ve své strategii odpovědného podnikání více investují do okolní komunity místo pouhého udržitelného rozvoje. Oblastí, která se týká personalistiky, je zavádění "age managementu" a plánování kariéry v celém životním cyklu člověka.





  • Deset let Merkelové, německé panímámy
    Angela Merkelová má za sebou deset let ve funkci kancléřky. Němci mají pocit, že jsou v dobrých rukou. Merkelová dokáže překročit svůj stín a činit kroky, které všem vyráží dech.
  • Dell s EMC nabídne konkurenceschopné podnikové portfolio
    Akvizice, kterou před pár týdny učinil Michael Dell, si získala velkou mediální pozornost. Není divu, šlo o největší obchod v segmentu IT firem od...
  • Delikatesa z Piemontu: Nejlepší lanýže z dubových lesů
    Připomínají brambůrky, přitom jde o jednu z nejluxusnějších delikates světa. A též z nejdražších. Bílé piemontské lanýže. Najít je umí speciálně vycvičení psi. Právě teď voní a chutnají nejlépe.
  • Delikatesa z Piemontu
    Připomínají brambůrky, přitom jde o jednu z nejluxusnějších delikates světa. A též z nejdražších. Bílé piemontské lanýže. Najít je umí speciálně vycvičení psi. Právě teď voní a chutnají nejlépe.
  • Darujte přidělávač práce
    Není to tak dávno, co se k Vánocům nadělovaly dárky, které lidi potřebovali nebo které ušetřily práci. Stačilo dvacet let a všechno je jinak. Nikdo už nic nepotřebuje, takže nezbývá než dávat dárky, které práci přidělávají.
  • Daniela Šálková: Divadlo je malá fabrika
    Určitě by se skvěle uplatnila v jakémkoliv jiném byznysu, zvláště pozice krizové manažerky by jí seděla. "Takovou malou fabriku máme ale i tady u nás," říká ředitelka Divadla v Dlouhé. A je zřejmé, že by neměnila.
  • Další trest pro Homolku: Kromě likvidační pokuty jí hrozí ještě třímiliardové penále
    Pražská nemocnice dostala likvidační pokutu za obcházení zákona o zakázkách, chce se soudit. Je ale možné, že ji čeká ještě další trest: až třímiliardové penále - bez ohledu na to, jestli uspěje. "Nepřipouštíme si, že by nás nechali padnout," říká ředitel nemocnice Ivan Oliva.
  • Crrrrrr!
    Máte svou vůni, styl chůze nebo třeba oblíbený klobouk. Ale co zvuk? Dejte všem vědět, že se blížíte, pořádnou zvonkohrou.
  • ČRa pilotuje infrastrukturu pro internet věcí
    Společnost České Radiokomunikace spustila pilotní provoz smart meteringu, měření a sběru dat, založeného na dálkové komunikaci čidla s centrálou.
  • Co vás zabije, to vás neposílí
    V jednu chvíli jste extrémně vytížení podnikatelé, jejichž firma je jim nadevše. V druhé chvíli jste kolabující hromádka neštěstí, která se na lůžku...

  • Dlouhá cesta na sever
    Severního pólu jsme dosáhli 19. dubna 2015 večer, popisují turecký podnikatel Burak Öymen a světoznámý norský polárník Inge Solheim vyvrcholení své expedice do míst, kde slunce zapadá jen jednou za rok.
  • Divoká zahrada s modrou pointou: Zahrada pro život i odpočinek je pro majitele neustálou výzvou
    Altán schovaný pod stromy, místo chodníků vysloužilé pražce a dlažba ze starých cihel šplhajících až na fasádu prvorepublikového domu. Ačkoliv zahrada působí na první pohled jako kus nespoutané přírody, najdou se zde i praktická místa. Fantazie a realita se zde proplétají stejně jako v Trnkově Kouzelné zahradě.
  • Divočina jako vyšitá: Vlajka navržená Pastou Onerem vznikla v dílničce u Šumperka
    Žádný jiný kus látky neumí lidi strhnout tolik, aby mu přísahali věrnost a táhli pod ním do boje. Ručně vyšívaný prapor je i dnes krásným řemeslným dílem, které umí vzbudit emoce. Umělec Pasta Oner navrhl pro magazín proč ne?! vlajku, která několik týdnů rostla pod rukama nejzručnějších vyšívaček v Česku.
  • Díky dvěma učitelům ve třídě se může více experimentovat
    Párová výuka neznamená pouze spolupráci dvou učitelů v hodinách, ale také společnou přípravu, plánování i vyhodnocování. Díky dvěma učitelům se lépe hlídá kázeň, ve třídě jsou dva dospělé názory, jeden problém se dětem vysvětlí ze dvou úhlů pohledu. Párovou výuku zařadila do svého projektu Elixír do škol například nadace Depositum Bonum.
  • Devět důvodů, proč uvažovat o videokonferenčním řešení
    Otázka nezní, jestli potřebujete videokonferenci, ale které řešení je pro vás nejlepší. Videokonferenční řešení dávno nejsou novinkou. Jejich vývoj v poslední době prošel technologickými změnami a již neplatí, že jde o nákladná a náročná zařízení, která jsou vhodná hlavně pro velké firmy.
  • Detailní harmonie: Stavba domu v Trpišově se stala zrcadlem rodinného života
    Rodinný dům od Romana Vrtišky a Vladimíra Žáka sází na velkorysou jednoduchost. Oblast, ve které se nachází, přímo definovala jeho klasickou podobu se sedlovou střechou. Dispozice domu byla řešena s co největším důrazem na praktičnost.
  • Designérka Silvie Luběnová považuje módu za způsob komunikace se světem: Chce to víc kuráže a svobody
    Silvie Luběnová rádá obléká produkty české návrhářské scény, v second handech téměř nenakupuje. Originální šaty na předávání cen Czech Grand Design jí navrhl Pavel Ivančic, jeden z jejích oblíbených autorů. Insipiraci v módě nachází také na zahraničních blozích, ve vlastní tvorbě hledá nápady v bazarech a antikvariátech.
  • Designerka Anna Marešová: Od tramvaje pro Prahu po navrhování erotickým pomůcek
    Její návrhy jsou veřejné i ty nejintimnější. A nikdy ji nezajímá jen jedna určitá věc. Anna Marešová nepřestává překvapovat a za svůj design sbírá jednu cenu za druhou.
  • Deset tipů, jak vybudovat unikátní firemní značku
    Budování značky přestalo být díky internetu doménou bohatých společností, které mohly investovat obrovské částky do rozsáhlých kampaní. O svých kvalitách dnes můžete přesvědčit zákazníky levněji, chce to však jisté úsilí. Odlišit se od ostatních můžete svým přístupem k zákazníkům, zajímavým příběhem i promyšlenou komunikací.
  • Deset oblastí, v nichž se vám úspory mohou prodražit
    Nevyhovující počítač či software snižuje produktivitu zaměstnance. Nevyplatí se také výrazněji omezovat věrnostní programy pro stálé zákazníky. Kvůli neprovázanosti jednotlivých úsporných kroků firmě vznikají mnohem vyšší náklady, než jaká byla původně ušetřená částka.

Hitpardáda štítků