Design láhve nového produktu Fruttimo Aquila je oceňován i v zahraničí

Světově uznávaný web o obalovém designu Packaging of the World své čtenáře informoval o unikátním designu láhve nového produktu Fruttimo Aquila, který navrhl designer Marek Mikovec. Samotný výběr je u takto významného média prestižním oceněním kvalitního a originálního designu. Spotřebiteli oblíbená novinka Fruttimo Aquila tak díky své originální lahvi boduje také u nadšenců dobrého designu. […]


Zdroj: www.marketingovenoviny.cz
Témata: DESIGNU, , AQUILA, FRUTTIMO, MAREK, MIKOVEC, MAREK MIKOVEC, NOVÃ, FRUTTIMO AQUILA, DESIGNER MAREK
  • Minimální mzda se od ledna 2016 zvedne o 700 korun na 9900 korun

    PRAHA / Minimální mzda se od ledna 2016 zvedne o 700 korun na 9900 korun. O nárůstu minimální mzdy bezmála 10 procent rozhodla vláda ve čtvrtek 20. srpna. Stoupne i minimální mzda pro zdravotně postižené, která se navýší o 1300 korun na 9300 korun. Podle odborů je navýšení minimální mzdy malé, zaměstnavatelé zase říkají, že ...

    The post Minimální mzda se od ledna 2016 zvedne o 700 korun na 9900 korun appeared first on Zprávy, ZprávyExtra.cz.

  • Zvyšte svou produktivitu. Jezte jen to, co vám dodá energii
    Podnikání je o tempu. Tempu, které dokážete držet se svou konkurencí, ale i sami se sebou. Jak se při práci cítíte, jak jste produktivní, jaké máte výsledky a jak „snadno“ vám jde práce od ruky. A proto je velmi důležité myslet i na to, co jíte.
  • Značka Orbit spustila svou největší kampaň tohoto roku
    Kampaň „Ještě lepší chuť“ značky Orbit má za úkol podpořit komunikaci vylepšené receptury vybraných příchutí žvýkaček. Orbit přichází se čtyřmi samplingy, které spotřebitelům představí „Ještě lepší chuť“ napříč Českou i Slovenskou republikou. Součástí kampaně je speciální Orbit Kolo a také „Orbit Lounge“ – odpočinková zóna pro návštěvníky obchodních center. Kampaň byla oficiálně odstartována unikátní out […]
  • Hovoří doktor Měď – posloucháte? Technická analýza.

    Hovoří doktor Měď – posloucháte? Technická analýza.




    Měď je velmi důležitá komodita když přijde na to posuzovat zdraví světové ekonomiky a usuzovat jak dobře, nebo špatně si ekonomika vede. Kvůli své prediktivní schopnosti má přezdívku "doktor Měď. Nezaškodí podívat se na současný vývoj cen mědi jak z krátkodobého, tak z dlouhodobého pohledu. Začneme s denním grafem.
     
    Na denním grafu vidíme ukončení vývoje formace hlava a ramena (H&S) s dvojitým vrcholem, která má na úrovni úrovně krku č. 2 nevábně vypadající proražení a zpětné testování této trendové čáry. Menší H&S č. 1 pěkně dokončila svůj vývoj s malým (modře vyznačeným) klesajícím rovnoběžníkem vlevo, který představuje levé rameno a rostoucím rovnoběžníkem vpravo, který představuje pravé rameno. Formace H&S č. 2 je symetrická, což je dobře vidět na trendové čáře krku č. 2, která představuje výšku levého a pravého ramene této formace. Pokud odhlédneme od ošklivě vypadajících proražení a zpětných testů, tak graf ještě stále vypadá na další pokles. 
     
     
     

     
    Abychom získali přesnější náhled na další možný vývoj cen mědi, musíme se podívat na dlouhodobější grafy, které nám mohou vyjevit i něco jiného. Jakmile se dokončí vývoj dlouholeté cenové formace, je poměrně pravděpodobné, že cena provede cenový pohyb s minimální cílovou cenou vycházející z této formace. Nicméně cenový pohyb může být mnohem i mnohem delší. Vývoj cenových formací na komoditách, nebo drahých kovech od roku 2011 vystihuje přesně o čem je řeč. Tyto mnohaleté vrcholy vedly ke čtyřem rokům klesajícího trhu. 
     
    Klesající trh na mědi začal v roce 2011, kdy se na týdenním grafu zformovala malá vrcholová formace H&S, která vytvořila první otáčející bod z několikaleté 7 bodové, modře vyznačené, otáčející formace klesající lichoběžník. Povšimněte si proražení a testování spodní modré trendové čáry, která potvrzuje klesající trh. Po úvodním silném pohybu dolů došlo k silnému testování spodní trendové čáry a toto testování potvrdilo, že modrý trojúhelník je otáčející formace klesajícího trhu. Toto testování má podobu konsolidační formace H&S, a je to stejná H&S formace, kterou jsme si ukazovali na denním grafu. Podobný vývoj bychom si mohli ukázat i na grafu SLV. Co je také velmi zajímavé, že čára krku č. 2 z denního grafu je malou součástí masivní několikaleté čáry krku formace H&S, která začíná na minimech roku 2010. Tato čára krku tvoří obrovskou otáčející formaci. Ještě jednu zajímavost můžeme najít na tomto týdenním grafu. Podívejte se jak silný, téměř svislý byl růst po krachu ceny v roce 2008. Toto obchodní nastavení nám dává představu, jak rychle by se mohla cena vyvíjet, jenže v opačném směru v důsledku reverzní cenové symetrie vyznačené v grafu červenými šipkami. Směrem dolů neexistuje žádná podpora, až teprve na úrovni krachu ceny v roce 2008 na hodnotě 1,25 USD.
     


     
     
    Měsíční graf odstraní šum a poskytne hezký výhled na dvě masivní vrcholové formace. Sedmibodový otáčející trojúhelník a nyní ještě větší vrcholovou formaci hlava a ramena. Měli jsme tu jeden z nejdelších rostoucích trendů, který začal vytvořením dvojitého minima okolo přelomu tisíciletí. Mnohokrát jsme si ukazovali, že když dojde k proražení rostoucího lichoběžníku směrem vzhůru, že rostoucí trend bude opravdu silný. Obvykle konsolidační formace postupují do strany nebo vytváří protitrendové formace, jako je praporek, nebo vlajka. Pokud vidíte konsolidační formaci se sklonem ve směru trendu, jde o velmi silný trendový signál. Vidíme, že během rostoucího trendu měď vytvořila dva růstové zužující se lichoběžníky a rostoucí trend ukončilo proražení rostoucího lichoběžníku. Rostoucí prorůstový lichoběžník se od rostoucího poklesového lichoběžníku liší proražením spodní trendové čáry. 
     


     
     
    Na posledním čtvrtletním grafu vidíme celou historii až do roku 1972. Měď vytvářela 25 let trojúhelníkovou základnu, která vyústila do historicky největšího rostoucího trendu. Když chceme určit cílovou cenu z této formace, tak změříme vzdálenost mezi prvními otáčejícími body trojúhelníku a pak tuto vzdálenost posadíme na horní trendovou čáru. Tím získáme cílovou cenu rostoucího trendu. Vidíme, že cílová cena zjištěná z vývoje tohoto trojúhelníku je na úrovni 3,81 USD a je vyznačena v grafu černou šipkou. Vrchol tohoto 25 let dlouhého trojúhelníka také vytvořil podporu při krachu ceny během finanční krize v roce 2008. Cena vytvořila reverzní symetrii, jak ukazují modré šipky v grafu. Krach cen byl tak silný, že cena prorazila pod podporu horní trendové čáry dlouholetého trojúhelníka. Ze současného pohledu existuje vyšší pravděpodobnost, že současné proražení masivní vrcholové formace H&S může poslat cenu ještě níž, než byla v roce 2008. Je to kvůli tomu, že původní podpora ve formě trendové čáry byla již proražena. Každopádně se cena mědi nachází ve velmi zajímavém bodě a to se týká jak denního, tak týdenního, měsíčního i čtvrtletního grafu.
     


     
     
    Určitě si myslíte, že určit cílovou cenu pro měď je nesmysl. Navíc z tak dlouhodobého grafu. Můžeme si však ukázat jednu další velmi důležitou komoditu – ropu. Na následujícím čtvrtletním grafu vidíme celou historii cen ropy až do roku 1982. Vidíme zde obrovský postranní kanál, který byl nakonec v roce 2004 proražen a vznikl tak historicky největší rostoucí trh. Ropa si vytvořila masivní dvojité dno, jako odpalovací rampu pro svůj růst. Stejným způsobem, jako jsme si určili cílovou cenu na čtvrtletním grafu mědi, si můžeme určit cílovou cenu i v tomto grafu. Změříme si velikost postranního kanálu a tuto vzdálenost posadíme na horní trendovou čáru. Cílová cena vyznačená černou šipkou se nachází na úrovni 146,15 USD, což je pouhých 85 centů od historického maxima! Stejně jako v případě mědi i ropa nalezla podporu na úrovni horní trendové čáry při krachu cen během finanční krize v roce 2008.
     


     
     
    Určitě jste si vědomi toho, že pokud jde o trhy, tak neexistuje žádná záruka. Nicméně pohledem na představené grafy můžeme získat náhled, jestli se zrovna nacházíme v rostoucím, nebo klesajícím trhu. To je nejdůležitější věc, kterou je třeba zvládnout v případě, že chcete obchodovat na kapitálových trzích. Rostoucí komoditní trh skončil v roce 2011 a nový ještě zatím nezačal. Stále se nacházíme v klesajícím trhu.
     
     
    Zdroj: Rambus Chartology
     
     
  • Budou hypotéky zdražovat? Rozhodne září
    Úrokové sazby hypoték začaly stoupat. Podle Fincentrum Hypoindexu se nacházejí aktuálně na 2,08 procentech. Zda se jedná o „drobné zakolísání“ či začátek nového trendu, ukáže pravděpodobně až září.     Srovnat hypotéky      Srovnat půjčky
  • Plyníci / Czech energy s.r.o. vylepšují služby
    Dodavatel plynu, společnost Plyníci / Czech energy s.r.o., vylepšuje své služby. Od 1. 9. 2015 nově otevírá zákaznickou pobočku v sídle společnosti na adrese: Czech Energy s.r.o. Liberecká 2167/18 466 01 Jablonec nad Nisou Dále společnost nabízí bezplatnou infolinku pomocí služby Skype. Nyní tak mohou zákazníci využít rychlé tlačítko přímo na úvodní stránce www.plynici.cz, které službu spustí. Číst více
  • Dobíhající Operační program Podnikání a inovace nabízí podnikatelům další 2 miliardy

    Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo čtvrté prodloužení třetí výzvy k předkládání projektů v programu podpory Rozvoj s alokací 2 miliardy korun v rámci dobíhajícího Operačního programu Podnikání a inovace (OPPI) 2007-2013.  Příjem elektronických registračních žádostí byl zahájen 17. srpna 2015 prostřednictvím internetové aplikace eAccount a bude ukončen 15. září 2015 ve 12 hodin.

    Podnikatelé tak mají příležitost zajistit si v krátké době evropské prostředky na připravené projekty nákupů technologického vybavení firem - nových technologických zařízení s vyššími technickými a užitnými parametry a realizovat projekty zvyšující efektivnost procesů.

    Dotace je poskytována v rozmezí 1 - 30 milionů korun ve výši 45 % způsobilých výdajů projektu pro malé podniky a ve výši 35 % způsobilých výdajů projektu pro střední podniky působící v oblasti zpracovatelského průmyslu a obchodu, pro aktivity směřující do průřezových odvětví (např. biotechnologie, nanotechnologie, optoelektronika, atd.).

    Cílem výzvy je maximálně dočerpat alokaci finančních prostředků Operačního programu Podnikání a inovace. Žadatelé musí být schopni realizovat projekt nejpozději do 31. prosince 2015, přičemž žádost o platbu musí být předložena poskytovateli dotace nejpozději do 15. ledna 2016.

    Výzva je vyhlášena podmínečně a vztahuje se pouze na projekty s ukončeným VŘ včetně podepsané kupní smlouvy a za předpokladu, že realizace projektu a poslední platba zaúčtovaná bankou proběhne do 31.12.2015. Poskytovatel dotace proto doporučuje případným zájemcům o dotaci zahájit urychleně nezbytná výběrová řízení a následně si případně i předjednat s vítězným uchazečem podmínky uzavření obchodního kontraktu.

    Bližší informace a příslušné dokumenty k výzvě najdete na http://www.czechinvest.org/rozvoj-vyzva-iii-iv-prodlouzeni

    V případe Vašeho zájmu o využití dotace Vám rádi poskytneme bezplatné poradenství.

    Kontakt: ing. Silvia Jirásková, jiraskova@tc.cz

     

     

  • Smlouva o zprostředkování
    Nová smlouva o zprostředkování je pro Vás již nyní ke stažení. Tento druh smlouvy je nejčastěji využíván, chce-li někdo prodat automobil či nemovitost a nemá k tomu odborné znalosti.
  • Exekutoři: Analýza o teritorialitě nemá vypovídací schopnost

    Exekutorská komora tvrdí, že analýza o teritorialitě nemá vypovídací schopnost, jelikož nečerpá z dostatečných dat. Ministerstvo spravedlnosti sice s principem teritoriality souhlasí, ale na základě analýzy, kterou si nechalo vypracovat, se staví proti rychlému zavedení teritoriality exekutorů.  

  • Zpráva o provedení dvou veřejných dražeb majetku ve vlastnictví ČR
    Dnes proběhly v sídle Ministerstva pro místní rozvoj na Staroměstském náměstí dvě veřejné dražby majetku ve vlastnictví České republiky, ke kterému má ministerstvo příslušné právo hospodaření.



  • Designérka Silvie Luběnová považuje módu za způsob komunikace se světem: Chce to víc kuráže a svobody
    Silvie Luběnová rádá obléká produkty české návrhářské scény, v second handech téměř nenakupuje. Originální šaty na předávání cen Czech Grand Design jí navrhl Pavel Ivančic, jeden z jejích oblíbených autorů. Insipiraci v módě nachází také na zahraničních blozích, ve vlastní tvorbě hledá nápady v bazarech a antikvariátech.
  • Designerka Anna Marešová: Od tramvaje pro Prahu po navrhování erotickým pomůcek
    Její návrhy jsou veřejné i ty nejintimnější. A nikdy ji nezajímá jen jedna určitá věc. Anna Marešová nepřestává překvapovat a za svůj design sbírá jednu cenu za druhou.
  • Designblok poprvé vystavuje i v Pařížské ulici
    Designblok se spojil se značkou Vertu, která vyrábí luxusní mobilní telefonu. V její výloze byla uvedena speciální expozice designérky Veroniky Jirouškové. V Pařížské ulici Designblok vystavuje vůbec poprvé.
  • Design a móda ve znamení svobody: Sedmnáctý ročník Designbloku na několik dní ovládl Výstaviště
    Designblok je nejočekávanější přehlídkou tuzemského i mezinárodního designu už sedmnáct let. Jeho letošní ročník se konal v Průmyslovém paláci na pražském Výstavišti Holešovice. Prosklenou secesní stavbu s ocelovou konstrukcí rozhýbaly instalace a módní přehlídky se společným tématem "svoboda".
  • Design «
    Součástí práce firmy Zahrady Řiháček je udržování okrasných zahrad a firemních areálů. Zdánlivě neřešitelný problém – přehřívání bytů v bytových.
  • Deset věcí z trhu, o nichž byste měli vědět
    Nejen otázka setrvání Velké Británie v Evropské unii, ale i další události. Přinášíme deset hlavních věcí, o kterých byste měli dnes podle serveru Business Insider vědět.
  • Deset tipů, jak vybudovat unikátní firemní značku
    Budování značky přestalo být díky internetu doménou bohatých společností, které mohly investovat obrovské částky do rozsáhlých kampaní. O svých kvalitách dnes můžete přesvědčit zákazníky levněji, chce to však jisté úsilí. Odlišit se od ostatních můžete svým přístupem k zákazníkům, zajímavým příběhem i promyšlenou komunikací.
  • Deset společností, které ovládají to, co pijete a jíte
    Při procházení uliček supermarketů můžete být poměrně překvapeni například tím, kolik druhů Pringles si můžete koupit. Ale zatímco se zdá, že rozmanitost druhů nemá konce, jednoduchá infografika ukazuje, jak málo korporací za stovkou produktů opravdu stojí. Kdo ovládá téměř všechno, co pijeme a jíme?
  • Deset šokujících předpovědí na rok 2017
    Bude nový rok 2017 obdobím, v němž Čína překoná očekávání růstu, brexit se změní na „bremain“, mexické peso prudce vyletí nahoru a italské banky se dočkají nenadálé vzpruhy a úspěchů? Saxo Bank tradičně představuje svůj každoroční přehled „šokujících předpovědí“ pro následující rok.
  • Deset šedých labutí na obzoru, alespoň dle Nomury
    Brexit, zvolení Donalda Trumpa a slábnoucí trh s dluhopisy. To vše v roce 2017 napomohlo analytikům sestavit prognózy pravděpodobných událostí v nadcházejícím roce. Dojde ze stavu povzbudivého svátečního čtení k obavám z bezesných nocí? Analytici společnosti Nomura jsou první, kteří hází své klobouky do ringu – investoři by měli být na pozoru a připravit se na „nepravděpodobné, ale zničující události“. Mluví se o kontrole kapitálu v rozvojových ekonomikách, dlouho nepodchycený růst japonské…

  • Design | Lidovky.cz – aktuální zprávy
    Design a vše o bydlení, realitách a architektuře. Trendy. v designu, názory odborníků, moderní bydlení a doplňky do bytu. Design
  • Designová budoucnost traktorů ZETOR přichází
    Společnost ZETOR TRACTORS a.s. představila dnes na veletrhu Agritechnica v Hannoveru koncept ZETOR by Pininfarina. Jde o nový designový směr, který se bude v průběhu času postupně aplikovat na všechny modelové řady a produkty značky ZETOR.
  • Designový nábytek Drumben nabízí netradiční originalitu «
    Multifunkční designové řešení DrumbenTøm si již získal příznivce mnoha domácností, s požadavky na netradiční a víceúčelová řešení.
  • Design smrti
    Lékař a spisovatel Atul Gawande přesvědčuje, že pro umírající pacienty je důležitější kvalitní péče a vědomí, že to tu všechno dávalo smysl, než věčné protahování konce.
  • Design těch nejtalentovanějších: Czech Design Week představil to nejlepší od českých umělců
    Šedesát českých designerů, studentských nadějí a výrobců se představilo na pražské přehlídce Czech Design Week. Instalace přímo v ulicích hlavního města - v domu U Minuty, Pachtově paláci, na piazzetě Národního divadla, Jungmannově náměstí, Václavském náměstí či náměstí Republiky - měly divákům představit design, který je součástí našeho každodenního života. Vybrané kousky diváky seznámily s těmi nejtalentovanějšími umělci v České republice.
  • Desítky britských firem přechází na elektromobily

    V Británii vznikla nová iniciativa s názvem Go Ultra Low Company, jenž sdružuje a oceňuje firmy, které využívají, nebo plánují využívat elektromobily. Mezi oceněnými figuruje například společnost Transport for London, Microsoft UK, Britvic, nebo pět britských univerzit. Seznam oceněných čítá již 65 společností. Snahou společností je dosáhnout podílu elektromobilů alespoň 5 % ze všech využívaných automobilů. Cílovým datem

    Publikováno na webu oEnergetice.cz

  • Desítky Čechů ruší letenky do Paříže, prodejci klidní obavy...
    Desítky Čechů v sobotu od rána zrušily letenky do Paříže, kde v pátek večer teroristé při sérii útoků zabili více než 120 lidí a další dvě stovky zranili. Lidé
  • Desítky Čechů v sobotu zrušily letenky do Paříže - FinančníNoviny...
    Praha - Desítky Čechů od rána zrušily letenky do Paříže, kde v pátek večer teroristé při sérii útoků zabili více než 120 lidí a další dvě stovky zranili. Lidé
  • Desítky Čechů v sobotu zrušily letenky do Paříže | m.ČeskéNoviny...
    Praha - Desítky Čechů od rána zrušily letenky do Paříže, kde v pátek večer teroristé při sérii útoků zabili více než 120 lidí a další dvě stovky zranili. Lidé
  • Desítky německých kin bojkotují filmy studia Disney | Mediamania...
    Desítky německých kin bojkotují americké filmové studio Disney, protože nesouhlasí s jeho distribučními požadavky. Zejména. kina v menších městech se obávají,..

  • CZC.cz zavádí novinku, která zpříjemní nakupování
    Český prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz rozšiřuje galerie nejžádanějšího zboží o produktové 3D fotografie. Zákazníci si tak na reálném fotografickém 3D modelu mohou daný produkt detailně prohlédnout ze všech stran. Aktuálně jsou produktové 3D fotografie dostupné pro téměř 2 000 produktů a nadále budou přibývat rychlostí přibližně 200 3D fotografií za týden. Produktové 3D fotografie […]
  • CZC.cz spustil kampaň ve spolupráci s hvězdami české YouTube scény
    Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz v říjnu spustil kampaň na podporu 2v1 zařízení a dotykových konvertibilních notebooků, v rámci které probíhá soutěž o 8 dotykových zařízení v celkové hodnotě přes 110 000 Kč. Vedle 8 youtuberů kampaň podpoří také bannerová reklama a propagace na sociálních sítích Facebook a Instagram. Po celou dobu trvání kampaně navíc […]
  • ČSOB Penzijní společnost v nové kampani cílí na mladé
    V říjnu ČSOB Penzijní společnost spouští novou kampaň, která má ukázat, že penzijko je produkt pro všechny, a tedy i pro mladé. Kampaň zobrazuje vizuály s mladými lidmi představující jednotlivé fondy, ze kterých je doplňkové penzijní spoření složeno. Kampaň bude k vidění prostřednictvím outdoorové reklamy v Praze a velkých českých městech. „Novou kampaní se snažíme […]
  • CrossCafe otevřelo další pobočku
    CrossCafe rozšiřuje svou kavárenskou síť. Začátkem září letošního roku byla v Hradci Králové otevřena v pořadí již 22. kavárna. Slavnostní pásku přestřihli: Ing. Martin Soukup, zastupitel města Hradec Králové, ředitelka OC Atrium Lenka Valentová, ředitel společnosti CrossCafe Luboš Martínek a ředitel CrossCafe Hradec Králové Mgr. David Štangler. Ceremoniálu přihlíželo přes 500 věrných zákazníků všech věkových […]
  • ČRo Plus ve své podzimní kampani sází na známé osobnosti
    Marketingová kampaň stanice ČRo Plus bude sázet především na své oblíbené moderátory a dále na známé osobnosti z oblasti politiky, společnosti, byznysu a vědy. Pozornost posluchačů si tak bude chtít stanice získat vizuály a videospoty. Kampaň bude realizována primárně online, v printu a na sociálních sítích. „Komunikační kampaň Stanice Plus je postavena na vizuálu oblíbených […]
  • Crm | Marketingové noviny.cz
    Marketingové noviny se zabývají těmito tématy: marketing, reklama, management, prodej. Obsahem. je také guerilla marketing, on-line marketing a CRM.
  • Coca-Cola Mash-Up má své výherce
    Společnost Coca-Cola slavnostně vyhlásila výherce soutěže Mash-Up určené pro mladé talentované designéry, umělce a tvůrce. Prvenství získala Barbora Balgová, která díky svému dílu „Komiks Coca-Cola“ získává exkluzivní výlet do Atlanty spojený s návštěvou tamního Coca-Cola designového studia. Vítězný Komiks Coca-Cola společně s dalšími oceněnými díly bude ke zhlédnutí do 17. října 2015 v Galerii Pavilon […]
  • ČMSS vylepšuje svůj klientský magazín
    Českomoravská stavební spořitelna uplatňuje novou strategii firemních médií. Čtenáře tradičního tištěného klientského magazínu Liška i návštěvníky nového online magazínu pro mladé TadyJeMoje chce především inspirovat. Oba magazíny pro ČMSS od letošního jara připravuje content marketingová agentura Boomerang Publishing. „V tištěném magazínu předkládáme klientům příklady, jak pohodlný a hezký může jejich domov být a jak jim […]
  • Cinema City spustila novou soutěžní aplikaci pro filmové fanoušky
    Filmový kvíz od Cinema City je nová zábavná aplikace ve které si hráči prověří zábavnou formou jejich filmové znalosti. Soutěž běží do 26. října 2015. Cílem hry je uhodnout filmy, filmové postavy nebo jména herců a hereček. Hádanka se objeví pomocí obrázku a volby výběru písmen, ze kterých je třeba název složit. O kvalitě kvízu […]
  • Český červený kříž, Procter & Gamble a Kaufland pomáhají dětem
    Český červený kříž, P&G a Kaufland zahajují celonárodní charitativní akci „Z lásky k dětem“, aby pomohli českým dětem, které žijí v chudobě. Jedno procento z ceny prodaného výrobku vybraných značek P&G, jakou jsou např. Pampers, Lenor, Ariel nebo Gillette, v prodejnách Kaufland zamíří prostřednictvím Českého červeného kříže k dětem v tísni. Tato iniciativa trvá až […]

  • Emoce a jejich využití v inovačním nízkonákladovém designování...
    . jehož smyslem bylo naučit účastníky s využitím nízkonákladového marketingového inovačního designování produktů vytvářet produktové.
  • Emirates druhým rokem sponzoruje Czech Masters
    Emirates je již druhým rokem sponzorem turnaje D+D REAL Czech Masters, české golfové události roku. Turnaj se uskuteční od 27. do 30. srpna na hřišti Albatross Golf Resort v Praze a opět zde nebude chybět interaktivní soutěž „Race to Dubai with Emirates“. Jeden šťastlivec bude mít možnost vyhrát zájezd na DP World Championship v Dubaji. […]
  • E-business | Marketingové noviny.cz
    Marketingové noviny se zabývají těmito tématy: marketing, reklama, management, prodej. Obsahem. je také guerilla marketing, on-line marketing a CRM.
  • easyJet hledá prázdninové „selfie“
    Společnost easyJet se obrací na sociálních sítích na všechny, kteří kdy s aerolinkou letěli od jejího založení v roce 1995. Pomoci s oslavami 20. výročí společnosti dne 10. listopadu může kdokoliv pouhým zasláním svých oblíbených prázdninových fotek odkudkoliv z celé Evropy. Pro tuto speciální příležitost budou fotografie sestaveny do mozaiky pro unikátní design letadla, který […]
  • Dva tisíce náramků ALO diamonds získají čtenářky Marianne a Elle
    ALO diamonds připravilo ve spolupráci s vydavatelstvím Burda Praha kampaň, ve které každá čtenářka Marianne a ELLE vyhrává. V magazínech je unikátní reklamní karton, se kterým stačí zajít do některého z butiků ALO diamonds. Až 2000 čtenářek získá náramek ALO diamonds v hodnotě 1 200 korun. Všechny ostatní získají poukaz v hodnotě 150 korun do […]
  • Dny českého piva začnou poslední zářijový víkend
    Český svaz pivovarů a sladoven uspořádá již třetí ročník akce Den českého piva, která se letos navíc rozšiřuje na celý týden a mění název na Dny českého piva. V letošním roce předpokládají organizátoři aktivní zapojení na 6 000 podniků, což je o polovinu více než v zatím rekordním loňském roce. Akce odstartuje tradičně 27. září, […]
  • Diskuse | Marketingové noviny.cz
    Marketingové noviny se zabývají těmito tématy: marketing, reklama, management, prodej. Obsahem. je také guerilla marketing, on-line marketing a CRM.
  • Díky speciální nabídce mohou zákazníci Vodafonu cestovat po Brně zdarma
    Vodafone připravil ve spolupráci s Dopravním podnikem města Brna nabídku, díky které mohou lidé v Brně jezdit městskou hromadnou dopravou zdarma. Nabídka je určená jak pro stávající, tak pro nové zákazníky Vodafonu z celé České Republiky. Noví zákazníci, kteří si u Vodafonu pořídí a aktivují novou SIM kartu s Tarifem 26 nebo jedním z Red […]
  • Díky COOL kartě od ČSOB mají rodiče přehled o hospodaření jejich potomka
    Nová COOL karta od ČSOB se dá jednoduše přirovnat k dobíjecí kartě, na kterou stačí poslat peníze a následně ji využívat při placení v obchodě, přes internet nebo pro výběry z bankomatu. Výborně se hodí rodičům, kteří s ní mohou dávat kapesné svým dětem. Hodit se může i těm, kteří potřebují oddělit finance od svého […]
  • Digitální vs. ofsetový tisk. Který je lepší?
    Přemýšlíte o výrobě nových propagačních letáčků, firemních poutačů nebo třeba billboardů? A nevíte, kterou tiskařskou technologii pro jejich potisk zvolit? Není divu: téma digitálního a ofsetového tisku je věčným námětem k diskuzi snad všech tiskařů a celé řady marketérů. Pojďme si obě technologie trošku přiblížit – a následně pro vás najít řešení, které bude ideální. […]

Hitpardáda štítků