Grayling má nové logo i vizi

Mezinárodní poradenská komunikační agentura Grayling změnila svou firemní identitu. Nové logo i vizuální styl využívají tlumené odstíny tmavě modré a jednoduché grafické linie. Agentura Grayling společně s novým logem představila i novou vizi komunikačních služeb.


Zdroj: strategie.e15.cz
Témata: GRAYLING, LOGO I, VIZI, GRAYLINGU, LOGO, NOVÉ LOGO I, MÁ NOVÉ LOGO, LOGO I VIZI, GRAYLING MÁ NOVÉ, NOVÉ



  • Gratulujeme. Karolína Kurková se stala podruhé maminkou...
    Světová topmodelka Karolína Kurková, která je původem z Čech, porodila. Na. svět přivedla svého druhého potomka. Je
  • Gratulace do ČNB: Inflace je na dvou procentech
    AKTUALIZOVÁNO – Spotřebitelské ceny vzrostly v prosinci meziročně o dvě procenta, což bylo o 0,5 procentního bodu více než v listopadu. Jedná se o nejvyšší meziroční růst cen od prosince 2012. Průměrná míra inflace v roce 2016 byla 0,7 procenta. To je nejvyšší hodnota za poslední tři roky, oznámil dnes Český statistický úřad.
  • Grant Thornton: Přechod na DVB-T2 přijde české domácnosti na více než 20 mld. korun
    Přechod na novou generaci televizního signálu vyjde české domácnosti do konce roku 2020 na téměř 21 miliard korun. Vyplývá to z analýzy společnosti Grant Thornton. Z analýzy poradenské společnosti Grant Thornton vyplývá, že přechod na novou generaci.
  • Grand Theft Džihád
    Tři věci, které se dozvíte z propagačních časopisů Islámského státu a al Káidy.
  • Grammer Autodíly Cz s.r.o., Ičo: 63275481, 27. 11. 2015...
    GRAMMER Autodíly CZ s.r.o.. IČO: 63275481, sídlo firmy, předmět podnikání firmy. Aktuální. Obchodního rejstříku - majitelé, vedení firmy, vztahy osob.
  • Gráinne Moynihan finanční ředitelkou společnosti Coca-Cola HBC pro ČR a SR
    Finanční ředitelkou společnosti Coca-Cola HBC v České republice a na Slovensku byla k 1. lednu 2017 jmenována Gráinne Moynihan. Nahradí dosavadního finančního ředitele Dareka Sobieraje. Počet žen v top managementu firmy se tak během roku zvýšil z nuly na čtyři.
  • GRAF týdne
    Zasedání fedu se blíýí. proto jsem dnes místo článků týdne připravil GRAF TÝDNE.   Je to graf vývoje S&P500 za 18 let, kdy není zohledněno 6% obchodních dní – dne před zasedáním Fedu a dny zasedání Fedu. je zde krásně vidět, co s akciovým trhem dělal zejména politika snižování úrokových sazeb a uvolňování měnové politiky. […]
  • Graf, který vzývají akcioví býci
    Zisky a očekávání s nimi spojená jsou nejdůležitějšími faktory pro růst cen akcií. V posledních kvartálech očekávání ohledně růstu zisků oslabují. Možná se ale blýská na lepší časy.
  • Grafitti místo smíchovské šedi. Praha zaplatí „barvy“ i dalším zastávkám
    Autobusový terminál Smíchovské nádraží patřil mezi nejošklivější místa v Praze. V září se začal postupně měnit díky obrazům grafitti umělců, které zajistila streetartová společnost Artwise. Zvelebení prostoru vyšlo na 120 tisíc korun - platila ho firma Ropid, která v metropoli organizuje hromadnou dopravu.
  • Grafické programy - DIGIarena.cz
    Manualy ke grafickym programum od adamek.jan 16. 7. 2005 15:01. špatné zobrazování barev od michal moravec 1. 9. 2015 12:21. Tým moderátorů a administrátorů fóra.

  • Gražyna Pulkertová - Obchodni Firma Pulkertova, Ičo: 40323226...
    40323226, sídlo firmy, předmět podnikání firmy Gražyna Pulkertová - Obchodni Firma Pulkertova.
  • Greenpeace bylo vyloučeno z tendru na uhelné doly v Německu
    Berlín/Praha - Mezinárodní ekologická organizace Greenpeace byla vyloučena z výběrového řízení na koupi hnědouhelných povrchových dolů ve východním Německu. Hnutí to dnes oznámilo...
  • Greenpeace bylo vyloučeno z tendru na uhelné doly v Německu
    Berlín/Praha - Mezinárodní ekologická organizace Greenpeace byla vyloučena z výběrového řízení na koupi hnědouhelných povrchových dolů ve východním Německu. Hnutí to dnes oznámilo v tiskové zprávě. Doly prodává švédská státní společnost Vattenfall, zájem už v minulosti projevily i české firmy ČEZ a EPH. Ekologové si od možného vítězství v tendru slibovali, že těžba nebude pokračovat. Nyní se obrátili otevřeným dopisem na švédskou vládu, aby do prodeje zasáhla.
  • Greenpeace bylo vyloučeno z tendru na uhelné doly v Německu
    Berlín/Praha - Mezinárodní ekologická organizace Greenpeace byla vyloučena z výběrového řízení na koupi hnědouhelných povrchových dolů ve východním Německu. Hnutí to dnes oznámilo v tiskové zprávě. Doly prodává švédská státní společnost Vattenfall, zájem už v minulosti projevily i české firmy ČEZ a EPH. Ekologové si od možného vítězství v tendru slibovali, že těžba nebude pokračovat. Nyní se obrátili otevřeným dopisem na švédskou vládu, aby do prodeje zasáhla.
  • Greenpeace bylo vyloučeno z tendru na uhelné doly v Německu
    Berlín/Praha - Mezinárodní ekologická organizace Greenpeace byla vyloučena z výběrového řízení na koupi hnědouhelných povrchových dolů ve východním Německu. Hnutí to dnes oznámilo v tiskové zprávě. Doly prodává švédská státní společnost Vattenfall, zájem už v minulosti projevily i české firmy ČEZ a EPH.
  • Greenpeace doly nekoupí, dostali padáka
    S organizací Greenpeace se ve výběrovém řízení na koupi uhelné divize firmy Vattenfall v Německu dál nepočítá. Podle analytiků, které server iUHLI.cz oslovil, se takový krok dal očekávat. O lomy a elektrárny Vattenfallu se zajímají také české firmy ČEZ a EPH.
  • Greenpeace milují nakousnuté jablko. Proč zrovna Apple?
    Mezi technologickými společnostmi je tou nejšetrnější k životnímu prostředí americký Apple. Vyplývá to z nové studie, kterou publikovala ekologická organizace Greenpeace. Firma Apple přitom tento žebříček vyhrála už potřetí v řadě.
  • Greenpeace otevřeli Pandořinu skříňku
    Ekologická organizace Greenpeace si vysloužila celosvětovou slávu hlavně díky svým zdařilým PR akcím. Všichni přece známe horolezce na komínech i bojovníky na rozbouřeném moři.
  • Greenpeace proti elektrárně Chvaletice, odmítají prodloužení její životnosti

    Ekologická organizace Greenpeace dnes v Pardubicích zahájila informační kampaň namířenou proti prodlužování životnosti hnědouhelné elektrárny ve Chvaleticích. Dva ze čtyř kotlů elektrárny podstupují modernizaci, po níž by mohly být v provozu do roku 2030. Greenpeace chce apelovat na veřejnost a politiky, aby rekonstrukci odmítli, kdyby se neuskutečnila, musela by elektrárna provoz v roce 2020 zastavit.

    Publikováno na webu oEnergetice.cz

  • Greenpeace Vattenfall chtějí, peníze neřeší
    Ekologická organizace Greenpeace potvrdila zájem o hnědouhelná aktiva Vattenfallu v Německu. Finance zatím neřeší. Sami ekologové upozornili na to, že případným zájemcům o elektrárny a lomy Vattenfallu se investice z různých důvodů nemusí vyplatit.

  • Google retrostylem nového loga lže
    Google představil nové logo. Zpátečnická vizualizace je ovšem v ostrém kontrastu s tím, jak společnost plánuje zasáhnout do životů každého nás. A věřte, že zasáhne. Bez výjimek. Nepotřebujete smartphone, můžete utéct i na chatu do přírody, firma Google za vámi dříve nebo později přiběhne, a ani nebudete tušit, že je součástí vaší idyly.
  • Geometry Global má novou kreativní ředitelku
    Aktivační agentura Geometry Global Prague doplnila na post ředitelky kreativního týmu Julii Dovlatovu.
  • FLEMA Media Awards rozdala ceny
    Vítězové 10. ročníku soutěže FLEMA Media Awards, která oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku, byli slavnostně vyhlášeni. Zároveň byly uděleny ocenění Česká a Slovenská agentura desetiletí.
  • Facebook nahrává sponzorům sportovců
    Stále více českých sportovců objevuje kouzlo sociálních sítí. Nejenže umožňují každodenní interaktivní kontakt s jejich fanoušky, ale je to také skvělá příležitost, jak jednoduše a levně uspokojit stávající sponzory – a políčit si na nové.
  • EY zřizuje tým Strategie. Povede ho Fiala
    Martin Fiala byl jmenován výkonným ředitelem v oddělení transakčního poradenství společnosti EY. Povede nově zřízený tým Strategie.
  • EY zřizuje tým Strategie. Povede ho Fiala
    Martin Fiala byl jmenován výkonným ředitelem v oddělení transakčního poradenství společnosti EY. Povede nově zřízený tým Strategie.
  • Exkluzivní reportáž ze Sýrie. Kupte si říjnové číslo magazínu Lidé a Země!
    Euforie z vítězství se zde mísí se smutkem nad cenou, za jakou ho bylo dosaženo. Síla a odhodlání tamních obyvatel kalí bolest nad ztrátou těch, kteří se vítězství nedožili. A také se strachem z dalšího útoku. Vítejte v Kobaní – městě, které bylo jako první vyrváno z rukou teroristů z Islámského státu a vráceno zpět jeho obyvatelům. Byť za cenu totální zkázy.
  • Evropskou komunikaci značky Nokian Tyres povede McCann z Prahy
    Pražská pobočka sítě McCann Worldgroup bude do budoucna zajišťovat komunikaci značky Nokian Tyres a jejích produktů v 21 zemích Evropy.
  • Euro Effies rozdány, Češi mezi vítězi chybí
    Na konci října proběhlo v Bruselu vyhlášení cen EACA Euro Effies 2015. Celoevroské ocenění udělované od roku 1996 letos obdržely agentury z pěti zemí, východoevropské země včetně České republiky mezi nimi zcela chybí.
  • Erotický klub získal anticenu za sexistickou reklamu, překročil prý meze
    Anticenu Sexistické prasátečko si letos od veřejnosti i poroty vysloužila reklama na erotický klub Cabaret Darling. Na dalších příčkách se umístily reklama brněnského Vysokého učení technického a ODS Praha 8, oznámili pořadatelé soutěže, jejímž účelem je upozornit na stereotypní a sexistické zobrazování mužů a žen v reklamě.

  • Hudba na internetu se hádá o poplatky
    Online přehrávání hudby za peníze se možná stane pro hudební průmysl stěžejním distribučním kanálem. Anebo nakonec způsobí v jeho řadách definitivní rozkol, jak tvrdí pesimisté.
  • Hrníčky s logem realitnímu marketingu nestačí
    Když se řekne realitka, většina lidí si představí realitní kancelář nabízející na trhu domy či byty. Jsou ale reality B2C a reality B2B a každá z těchto branží má svá jednoznačná specifika v marketingové praxi.
  • Hrníčky s logem realitnímu marketingu nestačí
    Když se řekne realitka, většina lidí si představí realitní kancelář nabízející na trhu domy či byty. Jsou ale reality B2C a reality B2B a každá z těchto branží má svá jednoznačná specifika v marketingové praxi.
  • HR kampaň Symbia láká na nejnevděčnější pozici
    Symbio Digital spustilo svoji náborovou kampaň, ve které hledá digitálního account manažera – nebo také podle slov agentury „člověka na nejnevděčnější pozici v agentuře“.
  • Hodnota bannerové reklamy v září stoupla o třetinu
    Hodnota plošné internetové reklamy, označované jako bannerová, v září meziměsíčně vzrostla o třetinu na 572,2 milionu korun. Největším zadavatelem byla společnost LMC provozující weby s nabídkou práce. Vyplývá to z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere.
  • Hoax aneb pošli to dál
    Opiš tento dopis a pošli ho deseti lidem. Do deseti dnů tě potká velká láska. Kdo z nás podobné psaní v dětství nedostal? Doba pokročila a v dnešním virtuálním světě sedají na lep podivným rádobyvtipálkům i dospělí.
  • Hledá se PR osobnost, která není z oboru
    Asi všichni jsme už někdy zaregistrovali, jak se vybírá zpěvák, herec nebo fotbalista roku. Do užšího výběru jsou zpravidla nominováni ti nejlepší, z nichž buď veřejnost, nebo odborná porota vybírá vítěze. I „píáristé“ si každoročně volí svoji osobnost roku. Má to ale háček. Tentokrát nesmí být z PR.
  • Hit, který lidé nemají v lásce
    Proč QR kód jako marketingový nástroj dosud tak daleko pokulhává za svým potenciálem?
  • Hasoň posílil Bizony
    Do PR agentury Bison & Rose nastoupil na pozici konzultanta bývalý novinář Jaromír Hasoň. Dříve působil mimo jiné jako zástupce šéfredaktora časopisu Strategie.
  • H1.cz navrhne online strategii pro Preciosu
    Internetová agentura H1.cz zvítězila ve výběrovém řízení společnosti Preciosa Crystal Components. Navrhne celkovou komunikační strategii společnosti v online prostředí.

Hitpardáda štítků