Hotely hledají věrné zákazníky

Hotely se bouří proti rezervačním portálům. Není se co divit, protože provize dosahují až 30%. Na druhé straně vědí, že se bez nich neobejdou. Když si do vyhledávače zadáte jméno hotelu, většinou se na prvním místě zobrazí ne jeho webové stránky, ale údaj z Booking.com nebo jiných portálů. Čeho tedy chtějí svým protestem, zaštítěným evropskou hotelovou federací Hotrec, dosáhnout? Prý jde především o to, aby hotely předvedly, že umějí táhnout za jeden provaz. To je trochu málo a ukazuje se spíš bezradnost hoteliérů. S rezervačními portály to jde špatně, ale bez nich by se podnikalo ještě hůře. Existuje tedy nějaká možnost, jak je alespoň zčásti obejít?


Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz
Témata: TRUE, VÁS, DOCUMENT, HOTELY, ZÁKAZNÍKY, VĚRNÉ, NEBO, VĚRNÉ ZÁKAZNÍKY, U VÁS, HLEDAJÍ VĚRNÉ


  • Zákazníci se vrací do hypermarketů

    Tak už to máme černé na bílém: Jak uvádí čerstvá studie Shopping Monitor společnosti GfK, zákazníci se opět vracejí do hypermarketů. Radost tradičních obchodníků z oslabení pozice nejsilnějších konkurentů tedy netrvala dlouho. Zdá se, že nakupující nalákala zpět do velkoplošných prodejen šíře sortimentu čerstvého zboží. Každá mince má však i druhou stranu. A tou je neochota majitelů malých prodejen něco měnit a reagovat na nové trendy. Zákazníci většinou nenacházejí u tradičních prodejen žádná pozitiva, která by je odlišovala od odlidštěných samoobsluh. Není divu, že velká část z nich uvádí, že v tradičních prodejnách nakupuje spíše ze zvyku. To není dobrá zpráva.

  • Z archivu newsletterů: Zeptejte se u kolegy

    Objednal jsem si po internetu knihu a to u společnosti (vydavatelství a prodej knih), která slibovala, že ji vyexpeduje do pěti dnů. Když těch dnů uběhlo patnáct a stále se nic nedělo, poslal jsem e-mailem zdvořilý dotaz, zda se objednávka někde nezatoulala. Mně se to také občas stane a mám tedy pochopení. Žádná odpověď však nepřišla. Po dalších třech dnech jsem tedy zvedl telefon a přednesl pánovi, který se mi ozval na konci linky, svůj problém. Ke svému překvapení jsem uslyšel odpověď: "Já o tom nic nevím, já jsem obchodní zástupce."
     

  • SAMOŠKA: Od minulosti k budoucnosti

    Už jen dva týdny zbývají do 16. kongresu na podporu tradičního trhu SAMOŠKA. Nezapomeňte se registrovat! Velkým tématem kongresu bude panelová diskuse o současných a budoucích podmínkách pro podnikání v oblasti tradičního maloobchodu v České republice: Postavení tradičního trhu od 90. let minulého století a predikce budoucího vývoje, očekávaný vývoj české a evropské legislativy v oblasti maloobchodu, a především prodeje potravin.

  • Štítky | Intuitivní marketing
    Každý měsíc e-mailem pět stránek inspirací. Lepší je, když zákazník stravenkami neplatí. Kniha Budoucnost konkurence - proč si ji přečíst 1.
  • Prodej | Intuitivní marketing
    O prodeji na webu Intuitivní marketing. Řada. článků Miloše Tomana, rad, e-knih zdarma. K. tomu unikátní semináře a poradenství.
  • Management | Intuitivní marketing
    O managementu na Intuitivním marketingu. Řada. článků Miloše Tomana, rad, e-knih zdarma. Navíc. unikátní semináře, poradenství, koučování.
  • Kreativita | Intuitivní marketing
    Základem pro úspěch, a v byznysu zvláště, je tvořivost. Tato knížka je plná takových příběhů. Neznám moc lidí, kteří by milovali změny.
  • Maloobchod | Intuitivní marketing
    Řada článků pro tradiční obchodníky, provozovatele a manažery prodejen. Rady
  • Trendy roku 2016

    Na začátku ledna s oblibou čteme (a píšeme) úvahy, jak to v tomto roce bude, co nás čeká a nemine. Nemám křišťálovou kouli, takže věštby přenechám k tomu kompetentním lidem. Ani se nebudu zabývat makroekonomickými či politickými úvahami. Chci vám pouze ukázat několik trendů, které by v roce 2016 mohly zabrat a přinést vám prosperitu. Nejsou v podstatě ničím novým, ale občas neuškodí si ty "staré známé" věci připomenout, protože lidé mají ve zvyku zapomínat i na to, co se osvědčilo a přineslo úspěch. Často se marně honíme se za novým, ale přitom stačí pár takových známých přístupů zkombinovat, abychom tu požadovanou novou hodnotu dostali.

  • Inspirace | Intuitivní marketing
    Inspirace z Intuitivního marketingu Miloše Tomana. Zajímavé. knihy, příklady podnikatelů, cesty k úspěchu.

  • Hotelů na prodej je stále více
    28.1.2013 - Být vlastníkem hotelu v posledních letech nevynáší tolik, jak by si mnozí podnikatelé představovali.
  • Hotelů na prodej je stále více
    28.1.2013 - Být vlastníkem hotelu v posledních letech nevynáší tolik, jak by si mnozí podnikatelé představovali.
  • Hoteliér ubytuje na Vánoce zdarma lidi v nouzi

    Provozovatel hotelu ve Špindlerově Mlýně Alexandr Bílek se rozhodl udělat dobrý skutek na Vánoce. Volné pokoje poskytne na čtyři dny lidem v nouzi. Na zprávu na Facebooku reagovalo přes pět tisíc lidí. Pobyt včetně sváteční večeře si užije prvních čtyřicet zájemců.

  • Hoteliéři z Cimexu se pouští do podnikání s drony
    Cimex vložil kapitál do prodeje a servisu dronů. Společnost podnikající jinak především v hotelnictví chystá také investice do start-upů v řádu desítek milionů korun. Jeden z největších privátních investorů na českém trhu, skupina CIMEX, která...
  • Hotel Bohemia v Chrudimi by se mohl za rok opět otevřít
    Chrudim - Hotel Bohemia v Chrudimi, který je kvůli opravám od ledna 2013 mimo provoz, by se mohl zhruba za rok opět otevřít. Dokončení přestavby zdrželo policejní vyšetřování údajného podvodu a zneužití evropské dotace. Nynější vlastník jedná s radnicí o přestavbě parkoviště. Novinářům to dnes řekl místostarosta Chrudimi Jaroslav Trávníček (ČSSD).
  • Host Radiožurnálu | Radiožurnál
    Rozhovory s osobnostmi ze všech profesí. Lucie. Výborná a Patricie Strouhalová se ptají vědců, umělců, lékařů, odborníků i sportovců.
  • Host Radiožurnálu | Radiožurnál
    Rozhovory s osobnostmi ze všech profesí. Lucie. Výborná a Patricie Strouhalová se ptají vědců, umělců, lékařů, odborníků i sportovců.
  • Hostinští: Pokladny zdraží pivo o 15 korun - Agris.cz
    Plánované zavedení elektronické evidence tržeb rozděluje provozovatele hospod a restaurací na Třebíčsku. Plán. vlády je jasný. Přijetím. tímto názorem.
  • Hosti jí v kuchyni. Restaurace bez dveří a jídelního lístku
    Home Kitchen se od klasických restaurací liší ve dvou zásadních věcech – kuchyň není nijak stavebně oddělena od jídelní části pro hosty a doslova tak tvoří srdce celého prostoru, druhou věcí je absence jídelního lístku. Hosti tak vlastně jí v kuchyni. Základní myšlenka se majiteli Miroslavu Strakošovi zrodila už jako malému, když rodičům pomáhal v jejich restauraci a trávil hodně času právě zavřený sám v kuchyni.
  • Hospodářství Jiřího Slámy
    Jiří Sláma, Blažim, ASZ Louny

  • Hotely mají více hostů, než čekaly. O Česko roste zájem i díky bezpečnostní situaci
    Byznysu hoteliérů napomáhá lepší ekonomická situace na Západě i zájem Číňanů. V poslední době ale také bezpečnostní situace v Evropě. Průměrná obsazenost hotelů v kategorii od tří hvězd výše je letos přes 76 procent. Hoteliéři si proto mohou dovolit zvedat ceny. Letos jsou meziročně vyšší skoro o deset procent. Od ledna do září zájem cizinců o tuzemské hotely meziročně vzrostl už o 8,1 procenta. Pro tuzemský hotelový byznys je právě klientela ze zahraničí klíčová.
  • Hotforex recenze | TradePortal.cz
    . chytré telefony a tablety. V tomto případě si jde broker vlastní cestou. Obchodování na burze je často inzerované jako snadný způsob, jak vydělat peníze.
  • HOT komodita zítřka
    Kilometry čtvereční Mohavské pouště s miliardami litrů čisté vody uvězněné (zatím) hluboko pod zemí. Takto růžový obrázek si malují už bezmála čtvrtstoletí investoři společnosti Cadiz, jejímž byznys plánem je vydělat na ztenčujících se amerických zásobách životodárné tekutiny.
  • Hotovosti zvoní hrana. Opravdu?
    Hotovost podle ředitele Deutsche Bank Johna Cryana nepřežije rok 2026. Prezident Evropské centrální banky Mario Draghi by rád skoncoval s 500eurovou bankovkou. A exministr financí USA Larry Summers volá po zrušení stodolarovky. Všichni argumentují tím, že hotovost nahrává terorismu.
  • Hotovostní platby
    Nejstarším a nejosvědčenějším způsobem placení je hotovost. Platby v hotovosti jsou však omezeny limitem 270 000 Kč. Pokud hotovostní platba tuto částku překročí, nesmí příjemce tuto platbu přijmout a je nutné ji provést bezhotovostně.
  • Hotovostní platby
    Nejstarším a nejosvědčenějším způsobem placení je hotovost. Platby v hotovosti jsou však omezeny limitem 270 000 Kč. Pokud hotovostní platba tuto částku překročí, nesmí příjemce tuto platbu přijmout a je nutné ji provést bezhotovostně.
  • Hotovostní půjčky, spotřebitelské úvěry, nákup na ...
    V sekci Úvěry a půjčky zjistíte informace k hotovostním půjčkám, spotřebitelským úvěrů, povoleným přečerpáním běžných účtů i ...
  • Hotovostní transakce jsou pro banku náročné a neefektivní, přesto jejich objem neklesá
  • Hotovost vládne a pomáhá fúzím a akvizicím. Je trh na vrcholu?
    Díky levným penězům se doslova roztrhl pytel s hotovostními převzetími společností. Za posledních šest měsíců došlo na americkém trhu k fúzím a akvizicím v hodnotě 457,8 miliardy dolarů, což je šestiměsíční rekord. Může to však být i předzvěst vrcholu na trzích.
  • Houbaři mají tajnou mapu nejlepších míst. Úlovků je v těchto dnech málo
    Náruživí houbaři vytvořili mapu nejlepších českých nalezišť. Je však pečlivě střežená, přístup do ní mají jen členové České mykologické společnosti. Na osvědčených místech v těchto dnech houby příliš nerostou, štědřejší jsou některé lokality v Krušných horách, Krkonoších či Chebsku.

  • Fornetti vystřídá v Česku a Slovensku nová franšíza Minit

    Tento diskusní večer Franchise Clubu věnujeme aktuální události, která kandiduje na událost roku domácí i slovenské franšízové scény. Hosty proto budou její klíčoví aktéři: Zoltán AMBROVICS, jednatel Fornetti Bohemia a člen Franchise Clubu a jeho strýc ing. František AMBROVICS, jednatel Fornetti Slovakia. Oba provozovatelé národních licencí na českém a slovenském trhu známé franšízové sítě minipekáren Fornetti se rozhodli své podnikání po 15 letech osamostatnit. Koncem srpna veřejně ohlásili přátelské ukončení franšízové spolupráce s maďarským poskytovatelem licence Fornetti a záměr nadále na českém a slovenském trhu podnikat pod vlastní značkou - Minit.

  • Egg - program pro podporu podnikání | Intuitivní marketing
    Kdo by nechtěl mít více nakupujících, vyšší tržby a věrné zákazníky? A to všechno bez nákladů na reklamu. na těchto.
  • E-book zdarma pro majitele restaurací a kaváren

    Ačkoliv zatím není jisté, kdy bude elektronická evidence tržeb (EET) spouštěna, jedno je pravděpodobné, totiž že mezi prvními "postihne" oblast stravování, tedy restaurace, hospody, bary, kavárny, cukrárny a další podniky. Řada jejich majitelů už dnes běduje, protestuje na internetu nebo podepisuje petice. Účinné to zřejmě není. Ti chytřejší, mezi které jistě patříte i vy, se začínají zajímat o způsob, jak zvýšit tržby, posílit věrnost hostů a přivést nové. Možná budete mít štěstí a vyberou vás pro televizní pořad Zdeňka Pohlreicha. Ale můžete také začít hned pracovat na novém přístupu - a ten je na rozdíl od televizního pořadu přístupný všem a hned.

  • Dobrým podnikatelem roku 2015 je Antonín Neubauer

    Vítězem druhého ročníku soutěže MAKRO Dobrý podnikatel se stal majitel firmy na řezání vodním paprskem Antonín Neubauer z Nového Města na Moravě. Cenu veřejnosti získala Petra Berge z Brna, která se věnuje vzdělávání. Zvláštní ocenění Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR získala Lenka Glosová, majitelka čokoládovny. Odbornou porotu svým příběhem nejvíce zaujal Antonín Neubauer, který se již od roku 1993 věnuje dělení materiálů vodním paprskem. Vedle podnikání podporuje řadu společensky prospěšných a charitativních spolků v okolí Nového Města na Moravě.

  • Benjamin Kuras: Jak je v byznysu důležitý humor

    Do diskusních večerů Franchise Clubu už desátým rokem zveme zajímavé osobnosti, které nás dokáží obohatit svým specifickým pohledem na svět a na podnikání.
    Hostem 88. diskusního večera Franchise Clubu proto bude Benjamin Kuras, česko-anglický spisovatel, dramatik, překladatel a publicista.
    Můžete se těšit na zajímavý večer věnovaný humoru a pohledu na dnešek i budoucnost Evropy v podání známého spisovatele, označovaného jako 'humorista, kterého berou vážně'. To pro jeho názory, které se možná nemusejí líbit každému, ale rozhodně je nelze přehlížet.

  • Baťa | Intuitivní marketing
    Dokumentární film, který jsem objevil na YouTube, pochází z roku 1966. Když Tomáš Baťa zaplatil v létě roku 1896 poslední dluhy, mohl si oddychnout.
  • Aktuality | Intuitivní marketing
    Zveme všechny podnikatele, zejména z oblasti obchodu, stravování a služeb z Rožnova pod Radhoštěm a okolí, na prezentaci programu *egg. Hledáte řešení nebo inspiraci.
  • A co za to?| Intuitivní marketing
    V podnikání můžete dosáhnout silnějšího propojení, než je pouhý jednorázový vztah mezi dodavatelem a jeho zákazníkem. Intuitivní
  • 77 jednoduchých způsobů jak zvýšit produktivitu a zisk

    Autoři knihy Jeremy Eden a Terri Long pracovali s řadou firem patřících do seznamu Fortune 1000 a podnikajících v nejrůznějších oborech. Pomohli jim vyřešit doslova tisíce problémů, a to v rozmezí několika měsíců. Analytikům z Wall Street tyto firmy avizovaly, že jim nová řešení přinesou desítky či stovky milionů dolarů ve zvýšených tržbách. Jejich výsledky byly nakonec ještě lepší než ohlašované prognózy. Jde o jev přinejmenším neobvyklý. Většina firem obvykle vykazuje mnohem nižší míru zlepšování.
     

  • 50 tajemství přesvědčování

    Tuto knihu jsem přečetl jedním dechem během čtyřhodinové cesty vlakem. Úžasná na ní není skutečnost, že všechny popisované jevy a přesvědčovací postupy jsou podloženy vědeckými výzkumy a experimenty. To jim dodává na věrohodnosti, ale nejdůležitější je, že jimi můžete hned vzápětí proměnit své marketingové materiály, články na webu i obsah osobních jednání tak, aby byly podstatně účinnější. Nepotřebujete k tomu peníze, agentury ani zkušené kreativce. Jak třeba uvádějí autoři (a dokládají vědeckým pokusem), už prostým použitím slova "protože" zvýšíte ochotu lidí vyhovět vám o více jak 30%. Je to snadné? Samozřejmě.


  • Kdo čeká na lepší časy, ten se nedočká

    Baťa, Kolben, Sousedík, Waldes - to je jen několik jmen z plejády podnikatelů, které známe z období první republiky. V té době jsme měli nejen vyspělé strojírenství, ale také aktivní a nápadité obchodníky a živnostníky. Reklamu na vysoké úrovni, odbornou marketingovou literaturu (i když se jí tehdy říkalo jinak). A především silné zaměření na zákazníka - v tom určitě nebyl Baťa sám. Jak je tedy možné, že dnes jsou známí především spekulanti, přesouvající peníze jen pro své vlastní potěšení? Že ukazatelem toho, co kdo dokázal, jsou žebříčky majetku, kterých se tak rádi chytají v médiích? Kde jsou ti skuteční podnikatelé?

    První republika měla tu výhodu, že mohla plynule navázat na předválečné zkušenosti. České země byly nejrozvinutější částí monarchie a to se projevilo i v novém státě. Přidejme ještě nadšení z jeho budování, což tehdy rozhodně nebyla fráze, jak to možná vnímá dnešní skeptická doba. Po druhé světové válce a zejména únoru 1948 ovšem přišlo "socialistické podnikání" a trvalo dost dlouho na to, abychom ztratili potřebné návyky a vazby.

    "Dnes ze všech stran slyším, že podnikatelé chtějí hlavně klid."

    Když jsme tedy po roce 1989 rozbíhali malé a střední podnikání, ohlíželi jsme se samozřejmě po informacích a vzorech. Baťu jsme bohužel znali spíš coby vydřiducha, který kopal lidi do zadku, než jako geniálního podnikatele a autora hesla "Náš zákazník, náš pán". A tak jsme brali, co bylo po ruce. Vzory globálních řetězců, velkých společností, burzovních spekulantů. Kdosi to trefně nazval "harvardským stylem".

    Je logické, že marketing, který dělají velké firmy, vyhovuje především jim. Pro menšího podnikatele však může být zhoubné je napodobovat. Přijme tím totiž pravidla hry, která si konkurence stanovila podle sebe. Navíc rezignuje na nápaditost a osobitý styl. Nechá si dokonce vnutit přesvědčení, že dokud nebude mít více peněz, nemá cenu nějaký marketing dělat.

    Nejhorší však je, že podnikatelé vzhlížejí k těmto svým "vzorům" a říkají: "Toho já nikdy nedosáhnu!" V době první republiky chtěl každý dojít dál, výše. Dnes ze všech stran slyším, že podnikatelé chtějí hlavně klid. A že čím dál tím více spoléhají na stát, jako by snad byli nezaměstnanými či sociálními případy, nebo na druhé straně politiky. Vzorem je nám obchodník, který odmítne prodávat výrobky Babišových firem, ne obchodník, který má příkladný vztah k zákazníkovi.

    S podnikatelským úspěchem je to stejné jako s úspěšností osobní. Ta také vychází z vnitřních postojů, ne z vnějších okolností. Je tedy marné říkat "Budeme úspěšní, až nám stát nastaví správné podmínky". Takový přístup vytváří zástupy pasivních podnikatelů, kteří se projevují všude možně, jen ne ve svém podniku a prodejně.

    Čekáte-li tedy na dokonalý stav, nedočkáte se. I pokud vyčkáváte, až se podmínky alespoň trochu zlepší, budete čekat stále. Zlepšení totiž nastane, až se pohnete vy sami. Až si uvědomíte, že podnikatelský úspěch závisí jen na vás. Ne na státu, hospodářské situaci, politické situaci ani na ničem jiném, ale na vás. Začněte tedy právě teď. Rozhodněte se a proměňte své rozhodnutí v činy. Pusťte se do marketingu, který odpovídá vaší velikosti, a usilujte o to, abyste rostli a šířili se. Neohlížejte se na vzory, které s vámi nemají nic společného. Udělejte třeba malý krok, ale začněte.

      

  • Jak uspět při franchisingu v mezinárodním měřítku?

    I vy jste se už možná setkali s lákavou nabídkou zakoupit si v zahraničí úspěšnou franšízu a provozovat ji na našem trhu. Nebo možná zvažujete, zda vstoupit s vaším úspěšným konceptem na některý trh v zahraničí. Tady bývá každá rada drahá … doslova i přeneseně. Příští setkání "klubu pro dialog a spolupráci ve franchisingu" si proto bude všímat právních, obchodních, strategických i organizačních aspektů franchisingu provozovaného v mezinárodním měřítku. Připravili jsme pro vás setkání odborníků a zkušených podnikatelů u kulatého stolu, jehož cílem bude dozvědět se, jak uspět a nespálit se při importu nebo exportu franšízy.

  • Jak funguje program *egg

    Program *egg se skládá ze dvou částí. Ta první obsahuje kompletní nástroje a software pro provozování chytrého věrnostního systému. Druhou částí je kompletní marketingové poradenství, které vám umožní vytěžit z tohoto systému více, než to dělá a dokáže vaše konkurence, zejména velké řetězce. Věrnostní systémy nabízí samozřejmě řada firem (i když za nesrovnatelně vyšší cenu), ale právě spojení s návody, jak tento systém plně využívat, dělá z programu *egg zcela bezkonkurenční a vpravdě revoluční nástroj. Máte jedinečnou možnost získat vše, co potřebujete pro svůj další rozvoj, zvyšování tržeb a jejich rentability.

  • Jaká je ta klobása?

    "Vadí mi, když od politiků slyším, že si za zdravé potraviny máme připlatit," napsal účastník jedné ankety o zdravém životním stylu. "Ty by přece měly být standardem," dodal. Jak je vidět, mnoho lidí ještě nepochopilo, že nemáme jen dvě cenové úrovně, totiž standard a nadstandard, ale že také existuje hojně rozšířený podstandard. To jsou všechny ty potraviny plněné náhražkami, jež s oblibou distribuují řetězce. Ale i lidé, kteří by alespoň občas nepohrdli něčím přirozeným a zdravým, nakonec sáhnou po tom nejlevnějším. Vinu za to nesou obchodníci. Kolik informací o zboží předávají svým zákazníkům, tedy kromě výrazné cenovky a nápisem "Akce"?

  • Já bych takovou chybu neudělal?

    Firmu Apple Computer založili 1. dubna 1976 tři společníci: Steve Jobs, Steve Wozniak a také málo známý Ron Wayne. Ten totiž po několika dnech dostal strach z možného rizika (byl starší než jeho společníci a jako jediný měl nějaký majetek), a tak ze společnosti vystoupil. Dnes by byl miliardářem. Alistair Taylor, který byl u toho, když Brian Epstein podepisoval manažerskou smlouvu s tehdy jen málo známou skupinou Beatles, odmítl nabídku několikaprocentního podílu na jejich budoucích ziscích. Podobné příběhy najdete i v souvislosti s dalšími věhlasnými a bohatými značkami. Většina lidí si ale říká: „Kdybych byl na jejich místě, jistě bych tu chybu neudělal.“

    Jsou ty příležitosti už dávno pryč? Ano, Apple, Google, Microsoft, Facebook nebo Berkshire Hathaway už znovu nezaložíte. Uvědomte si ale jednu věc: Všechny ty úspěšné společnosti vznikly poměrně nedávno. A spousta kdysi věhlasných značek zanikla nebo ustoupila do pozadí. Velké příležitosti tedy nejsou minulostí. Neustále vznikají nové. A je dobré se o ně zajímat, abyste se nemuseli jednou ničit výčitkami.

    Můžete říkat "Já bych takovou hloupost neudělal!" když ji možná právě děláte?

    Samozřejmě, kdyby každý dopředu věděl, jak to dopadne, nebylo by neúspěšných. Ale v tom to je. Můžete říkat "Já bych takovou hloupost neudělal!" když ji možná právě děláte? Jenže jak to poznat?

    Bohatství a úspěšnost nejsou znaky začínajících, to už je výsledek. Musíte tedy zvolit jiná kritéria. Pokud vám někdo nabízí možnost podílet se na rozbíhajícím se byznysu, zajímejte se o odpovědi na následující otázky:

    Má produkt dostatečné množství potenciálních zákazníků?
    Když musel Steve Jobs na čas odejít z Apple Computer, založil firmu Next, specializující se na počítače pro univerzity. Příliš se jí nedařilo. Zato iPod nebo iPhone byly produkty pro každého.

    Dá se snadno šířit?
    Mobilní telefony se nejdříve ujaly v menších zemích. Spojené státy měly zpočátku zpoždění, protože vybudovat celoplošnou infrastrukturu bylo nákladné. Dnešní noví operátoři už mohou využívat vybudované sítě.

    Je originální?
    Charles H. Duell, ředitel amerického patentového úřadu, navrhl v roce 1899 jeho zrušení, protože prý všechno už bylo vynalezeno. I dnes se mnozí lidé domnívají, že nic nového už nemůže vzniknout. Pravda, nemusí jít zrovna o převratné technické objevy. Někdy stačí jen vhodně zkombinovat už známé věci, aby vznikl nový produkt.

    Pokud se chcete podílet na šíření takového produktu nebo budování firmy, měli byste si také dopovědět na otázku, jestli mu dostatečně věříte. Velké věci není možné dělat bez víry a zapálení. Hodně lidí tyto faktory podceňuje, někteří se jim dokonce posmívají. Do jednoho jsou však neúspěšní.

    Teď máte možnost podílet se na takové příležitosti

    Od roku 2003 pomáhám svými knihami, semináři, školeními a přednáškami malým a středním podnikatelům. Teď mám však díky programu EGG možnost přímo pomoci některým z vás vybudovat si prosperující podnikání. Tato možnost není pro všechny a není také časově neomezená. Přednost tedy mají ti, kteří reagují rychle, ale také kteří to s podnikáním a úspěchem myslí vážně a nejde jim jen o vyzkoušení, jestli na to mají. Na ostatní nemám ani čas, ani sílu. Pokud tedy rádi jednáte s lidmi, rádi je podporujete v jejich úspěchu a přijímáte osobní zodpovědnost za své podnikatelské výsledky, je tato výzva určena právě vám. Rozhodněte se ale včas. Pamatujte na Rona Wayna.

  • Intuitivní marketing | Vítejte ve světe chytrého marketingu!
    Na těchto stránkách najdete řadu e-knih zdarma a články o marketingu, podnikání, managementu, maloobchod. Unikátní. semináře a poradenství.
  • Internet | Intuitivní marketing
    Spisovatel Peter Mayle v jedné ze svých knih popisuje, jak se coby obchodní elév chystal na svoji první zahraniční cestu do Francie. Co mají společného intuitivní.
  • Inspirace | Intuitivní marketing
    Inspirace z Intuitivního marketingu Miloše Tomana. Zajímavé. knihy, příklady podnikatelů, cesty k úspěchu.
  • Inspirace | Intuitivní marketing
    Hledáte řešení nebo inspiraci pro vaše zítřejší podnikání. Poutavě napsaná kniha, která mění zažitý způsob vnímání jedné z nejpůsobivějších osobností.
  • Ing. Miloš Toman | Intuitivní marketing
    Od roku 2000 pomáhám menším a středním podnikatelům růst, prosperovat a vyhrávat nad konkurencí velkých společností.

Hitpardáda štítků