Kreativní vouchery na společné projekty (Finance)

Brno spouští službu JIC KREATIVNÍ VOUCHER, která má prohloubit spolupráci mezi jihomoravskými firmami a profesionály z kreativních oborů. Cílem je povzbudit firmy, aby své podnikání uměly podpořit profesionální prezentací svého portfolia. Zájemci dostanou na společné projekty poukaz až 100 tisíc korun. Brno na vouchery přispívá 4 miliony korun. 

pokračování »


Zdroj: www.iprosperita.cz
Témata: JIC, PROJEKTY, FIRMY, SPOLEČNÉ PROJEKTY, NA SPOLEČNÉ PROJEKTY, BRNO, NA SPOLEČNÉ, VOUCHERY, SPOLEČNÉ, SPOLUPRÁCI


  • Archiv vtipů
    Portál www.iprosperita.cz představuje internetový komunikační titul, který doplňuje svými možnostmi aktuálního sdělování tištěný ...
  • Untitled
    . dodavatele českého výrobce Tesla Lightning. lity školáky jako nejlepší zkušenosti pro život. nové podobě vztahů člověk, stroj, výrobek. ziskovost podniků, lepší.
  • Kurzy bezpečné jízdy v ČR
    Portál www.iprosperita.cz představuje internetový komunikační titul, který doplňuje svými možnostmi aktuálního sdělování tištěný měsíčník Prosperita.
  • Autobazary jsou horší, než se čekalo
    Portál www.iprosperita.cz představuje internetový komunikační titul, který doplňuje svými možnostmi aktuálního sdělování tištěný měsíčník Prosperita.
  • Axa neupřednostňuje technologie, ale klienty
    Portál www.iprosperita.cz představuje internetový komunikační titul, který doplňuje svými možnostmi aktuálního sdělování tištěný měsíčník Prosperita.
  • Otestujeme lidi na jejich pracovišti
    Portál www.iprosperita.cz představuje internetový komunikační titul, který doplňuje svými možnostmi aktuálního sdělování tištěný měsíčník Prosperita.
  • Ono se to nakonec pozná, až když se něco opravdu stane
    Portál www.iprosperita.cz představuje internetový komunikační titul, který doplňuje svými možnostmi aktuálního sdělování tištěný měsíčník Prosperita.
  • Výrobky a služby
    Portál www.iprosperita.cz představuje internetový komunikační titul, který doplňuje svými možnostmi aktuálního sdělování tištěný měsíčník Prosperita.
  • It a komunikace
    Portál www.iprosperita.cz představuje internetový komunikační titul, který doplňuje svými možnostmi aktuálního sdělování tištěný měsíčník Prosperita.
  • Pravidla používání serveru
    Portál www.iprosperita.cz představuje internetový komunikační titul, který doplňuje svými možnostmi aktuálního sdělování tištěný měsíčník Prosperita.

  • Kreativním ředitelem Publicisu se stal Malina
    Nový manažer střídá ve funkci Jakuba Hanzlíčka, který odešel do Mark BBDO.
  • Kreativním ředitelem Publicis Prague je Petr Malina
    Od letošního léta je novým kreativním ředitelem agentury Publicis Prague (skupina Lion Communication) Petr Malina. Na této pozici vystřídal Jakuba Hanzlíčka, který odešel do Mark BBDO. Petr Malina má zkušenosti z práce v reklamě, působil mimo jiné v agenturách... celá aktualita »
  • Kreativní inspirace : Marketing journal
    zajímavosti moderního marketingu
  • Kreativní Evropa MEDIA – WCF EUROPE
    Program Kreativní Evropa MEDIA – WCF EUROPE je určen pro mezinárodní koprodukci nebo mezinárodní distribuci.  Příjem žádostí: Uzávěrka pro žádosti na podporu produkce: 16. 7. 2015. Žádosti na podporu distribuce mohou být podávány průběžně od ledna 2015 do února 2016. Příjemci podpory: Podpora mezinárodní koprodukce: Žadatelem je společnost registrovaná v jedné ze zemí programu MEDIA a vlastněná občany těchto zemí. Podpora distribuce
  • Kreativní Evropa MEDIA – IDFA BERTHA FUND EUROPE
    Podpora pro mezinárodní koprodukce nebo mezinárodní distribuce dokumentárních projektů, jejichž režisér pochází z rozvojové země (podle seznam DAC).  Příjem žádostí: Žádosti o dotace je možné podávat: 1. Podpora mezinárodní koprodukce (1x ročně) - uzávěrka 1.2.2016. 2. Podpora distribuce mezinárodních koprodukcí (2x ročně) - uzávěrka 1.2.2016 a 1.9.2016. Příjemci podpory: Podpora mezinárodní koprodukce: Žadatelem je společnost registrovaná v jedné ze
  • Kreativní Evropa MEDIA – HBF+EUROPE
    Podpora pro mezinárodní koprodukce a pro mezinárodní distribuci koprodukovaných filmů. Příjem žádostí: Uzávěrka žádostí je 1.4.2016. Příjemci podpory: Podpora mezinárodní koprodukce: Žadatelem je společnost registrovaná v jedné ze zemí programu MEDIA a vlastněná občany těchto zemí. Podpora distribuce mezinárodních koprodukcí: Žadatelem je společnost registrovaná v jedné ze zemí programu MEDIA a vlastněná občany těchto zemí, která je držitelem distribučních práv. Typy podporovaných
  • Kreativní ekonomika Archivy - Mámnápad.cz
    Naší vizí je pomáhat jednotlivcům, skupinám i organizacím úspěšně uskutečňovat své nápady a inovační projekty a podporovat tvořivé myšlení ve společnosti.
  • Kreativní agentury — Médiář
    O Vinařský fond stojí 15 agentur. Populární soutěžní přehlídka završí pět let. Díky partnerům odměníme soutěžící vývojáře i hlasující diváky.
  • Kreativita | Intuitivní marketing
    Základem pro úspěch, a v byznysu zvláště, je tvořivost. Tato knížka je plná takových příběhů. Neznám moc lidí, kteří by milovali změny.
  • Kreativita Archivy - Mámnápad.cz
    Kreativita je velký fenomén, a proto se v zde můžeme setkat s velkým množstvím mýtů. Čas dovolený je ideální dobou pro fotografování. Každý kdo navštěvuje.


  • Kontakt
    Portál www.iprosperita.cz představuje internetový komunikační titul, který doplňuje svými možnostmi aktuálního sdělování tištěný měsíčník Prosperita.
  • Komerčka a AMSP ČR prodlužují partnerství (Finance)

    Podpora začínajících podnikatelů a řemesel, jednodušší čerpání evropských dotací a pomoc s úspěšným vstupem a působením na zahraničních trzích – to jsou hlavní oblasti spolupráce Komerční banky a Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) pro rok 2016. K podpisu nové smlouvy, prodlužující dosavadní spolupráci, došlo v rámci Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně, který je pro řadu malých a středních podniků každoročně významnou událostí.

    pokračování »

  • Jediný celostátní autosalón otevře své brány (Auta)

    Zatímco se evropská veřejnost potěší automobilovými novinkami i běžnou produkcí na autosalónu ve Frankfurtu již koncem září, o pár dní později, ve dnech 1. až 4. října bude mít své brány otevřený jediný letošní český autosalón. Výstava Autoshow Praha se uskuteční již po osmnácté, podruhé ve zcela nové podobě.

    pokračování »

  • It a komunikace
    Portál www.iprosperita.cz představuje internetový komunikační titul, který doplňuje svými možnostmi aktuálního sdělování tištěný měsíčník Prosperita.
  • iProsperita
    Portál www.iprosperita.cz představuje internetový komunikační titul, který doplňuje svými možnostmi aktuálního sdělování tištěný měsíčník Prosperita.
  • Hospodářská mise zamířila do Zálivu (Lobby info)

    Podpora a rozvoj vzájemné obchodní a průmyslové spolupráce jsou cílem pracovní cesty ministra průmyslu a obchodu Jana Mládka do zemí Zálivu. V čele podnikatelské mise Hospodářské komory ve dnech 31. října

    pokračování »

  • Home / Časopis Prosperita – inzerce,podnikatelé,manažeři...​
    Měsíčník pro podnikatele, manažery, investory a profesní uskupení. Titulní strana říjnové Prosperity patří Radanu Jüngerovi, předsedovi představenstva Akademické.
  • HELIOS pro dokonalá křídla (IT a komunikace)

    Firma ORLIČAN s.r.o. je pokračovatelem slavné tradice letecké výroby na Choceňsku, kterou v roce 1935 odstartovali P. Beneš a J. Mráz svou továrnou na letadla. Po všech historických peripetiích zde na podzim roku 2014 vznikla nová společnost ORLIČAN s.r.o.. Ta se dnes hrdě hlásí k historickému odkazu pánů Beneše a Mráze. Při výrobě letadel i řízení všech procesů jí pomáhá moderní informační systém HELIOS Orange z produkce Asseco Solutions.

    pokračování »

  • Generální partner
    Portál www.iprosperita.cz představuje internetový komunikační titul, který doplňuje svými možnostmi aktuálního sdělování tištěný měsíčník Prosperita.
  • Firmy zbytečně ztrácejí přímý zisk (Finance)

    Nezaplacené faktury trápí velké společnosti i podnikatele. Zatímco v západních evropských zemích tvoří dvě procenta, v Česku jde o 2,8 procenta vystavených faktur. Některé obory, například dopravci, ale řeší jako problematické až 20 procent faktur. Firmy však citelnou ztrátu ze zisku dlouhodobě neřeší. Obávají se zbytečných nákladů a časových průtahů. Zásadní chyba, tvrdí odborníci. Zmíněná rizika kompletně odstranila profesionální správa pohledávek on-line.

    pokračování »


  • Národní inovační fond podpoří začínající firmy (Firmy)

    Vláda na svém jednání schválila návrh MPO na změnu usnesení z roku 2011, které umožňovalo vznik fondu pro podporu začínajících podnikatelů. Nový Národní inovační fond (NIF) bude nástupcem původně zamýšleného

    pokračování »

  • Mobilní aplikace jsou Achillovou patou firem (IT a komunikace)

    Podle nejnovější studie společnosti Accenture rozpoznává velká většina vedoucích pracovníků přínos mobilních aplikací pro svůj podnik (87%), ale jen málo z nich je dobře připraveno na úspěšné zavedení a udržování těchto aplikací.

    pokračování »

  • Mix
    Portál www.iprosperita.cz představuje internetový komunikační titul, který doplňuje svými možnostmi aktuálního sdělování tištěný měsíčník Prosperita.
  • Místo letiště průmyslová zóna (Lobby info)

    Ministr průmyslu a obchodu Jan Mládek navštívil vojenské letiště Bochoř, kde se zástupci kraje, města i vlastníků dotčených pozemků jednal o budoucí podobě zóny. Oblast navštívil dva dny po tom, co členům vlády předložil průběžnou zprávu o postupu prací pro možnost vzniku průmyslové zóny v lokalitě Přerov – letiště Bochoř. O konečné podobě zóny rozhodne vláda do konce roku 2015.

    pokračování »

  • Mise do Ázerbájdžánu splnila očekávání (Lobby info)

    Podnikatelská mise šesti desítek firem do Ázerbájdžánu, kterou organizoval Svaz průmyslu a dopravy ČR jako doprovod prezidenta republiky Miloše Zemana a která se vrací do Prahy, byla velmi úspěšná.

    pokračování »

  • Mediální partnerství
    Portál www.iprosperita.cz představuje internetový komunikační titul, který doplňuje svými možnostmi aktuálního sdělování tištěný měsíčník Prosperita.
  • Lobby info
    Portál www.iprosperita.cz představuje internetový komunikační titul, který doplňuje svými možnostmi aktuálního sdělování tištěný měsíčník Prosperita.
  • Letošní sklizeň chmele je o třetinu nižší (Lobby info)

    Nepříznivé počasí, nedostatek vláhy a vysoké teploty se podepsaly na letošní úrodě chmelových šišek. Pěstitelé v tradičních českých a moravských oblastech sklidí přibližně o třetinu menší úrodu, navíc obsah alfa hořkých látek v chmelu se rovněž snížil. Chmelaři doufají, že po třech slabých ročnících doplní sklady až z příští sklizně. Uvedli to na tiskové konferenci, kterou v Praze uspořádala Agrární komora ČR.

    pokračování »

  • Kvalita
    Portál www.iprosperita.cz představuje internetový komunikační titul, který doplňuje svými možnostmi aktuálního sdělování tištěný měsíčník Prosperita.
  • Kurzy bezpečné jízdy v ČR
    Portál www.iprosperita.cz představuje internetový komunikační titul, který doplňuje svými možnostmi aktuálního sdělování tištěný měsíčník Prosperita.

Hitpardáda štítků