Kreditky a retail Citibank v ČR končí, odkoupí je Raiffeisenbank

Citibank je v ČR známa především díky výhodným kreditním kartám. Ty už ale brzo pravděpodobně takříkajíc nebudou, co bývaly. Spolu se segmentem retailového bankovnictví je pod svá křídla převezme ...


Zdroj: finexpert.e15.cz
Témata: CITIBANK, RAIFFEISENBANK, CITIBANK V Ä, CITIBANK V, RETAIL CITIBANK, NEBUDOU, KREDITKY A RETAIL, JE RAIFFEISENBANK, RETAIL CITIBANK V, CITIBANK JE

  • Retromarketing staví na chuti mládí
    Za zvuků hitovek diskotékového krále Michala Davida popíjím kofolu, v kapse na mě čeká žvýkačka Pedro, do rytmu si podupávají nohy obuté do botasek. Scéna jako z filmu z 80. let? Kdepak, vítejte v dnešním retrosvětě.
  • Kostas Tsivos: Řecko před volbami prožívá krizi v krizi
    Politická scéna je v Řecku roztříštěná. „Panuje bezradnost a bojovná nálada se vytratila. Je na pováženou, zda má vůbec cenu nějaké volby pořádat.“ říká Kostas Tsivos, Řek, který dlouhodobě žije v České republice a působí v Ústavu řeckých a latinských studií Filozofické fakulty Univerzity Karlovy.
  • GE Money má novou reklamu s kocourem a jeho páníčkem
    "Vypadám jak malej Jarda," stěžuje si v nové reklamě GE Money Bank už tradičně kocour. Banka tentokrát komunikuje odměňování klientů za řádné splácení půjček.
  • Byznys story: bez pražského výrobce Latecoere by airbusy nelétaly
    Těmi dveřmi projdou každý rok miliony cestujících. Na palubě Airbusů A320 či A380 nebo Boeingu 787 je sotva napadne, že je vyrobily a smontovaly české ruce v pražském závodě společnosti Latecoere.
  • Zemanův čínský poradce – přivedl ho Tvrdík
    Čínská investiční skupina CEFC pokračuje ve velkém tažení na českém trhu. Prezident Miloš Zeman odhadl příliv čínského kapitálu během této investiční vlny na zhruba deset miliard korun.
  • bauMax převezme jiný investor. S reklamací či dárkovým kuponem si pospěšte
    Síť hobbymarketů baMax převezme jiný investor, který bude na pobočkách opět provozovat hobbymarket. Informace je zveřejněna na webu bauMax s tím, že po tomto převzetí zůstane v daných regionech s pobočkou i nadále v provozu prodejna pro kutily...
  • Hypotéky v Česku mírně zdražily, potvrzují nová čísla z trhu
    Průměrná úroková sazba nově sjednaných hypoték v srpnu mírně vzrostla.
  • Spot dne: Kdo je v rodině, ten se počítá
    Švýcarský obchodní dům Migros příště bude muset lépe zvážit svou akci „sleva 5 % za každého člena rodiny“. Kdyby se k ní každý postavil jako dáma ze spotu agentury Leo Burnett z Curychu, přišel by obchoďák brzy na buben.
  • Kdy lze mít příjmy a neplatit zdravotní pojištění?
    Zdravotní pojištění je povinnou daní, přesto někteří občané mohou mít vysoké příjmy a neplatit si sami žádné zdravotní pojištění. V jakých případech?...
  • Kakao jede

    Kakao jede




    Rostoucí světová spotřeba převyšuje nabídku a politické riziko v největší producentské oblasti Západní Afriky zvyšuje nejistotu.
     
    Kakao je opět v kurzu v důsledku obav z vývoje počasí a politického rizika v Západní Africe a také v důsledku snižující deficitu nabídky. Západní Afrika produkuje 70 % světové produkce kakaa, klíčové komponenty pro výrobu čokolády. Zvýšené riziko v této oblasti obvykle znamená, že ceny kakaa se pohnou směrem vzhůru.
     
    Rabobank, dánská finanční servisní společnost zaměřená na zemědělství odhaduje, že sucho v Západní Africe sráží odhady výše letošní sklizně, která začne 1. října. V minulém měsíci banka snížila o 7,8 % své odhady výše sklizně pro Ghanu, druhého největšího producenta kakaa. Banka také odhaduje, že deficit v nabídce komodity v sezóně 2015-16 poroste.
     
    „Říjnové presidentské volby u největšího světového producenta, Pobřeží slonoviny, zvýší volatilitu cen ještě výš,“ uvádí Rabobank. Během období po ukončení občanské války a po prvních volbách v letech 2010 až 2011 se ceny futures kontraktů na kakao v důsledku poklesu produkce o polovinu vyšplhaly na 32 leté maximum. “Krátké období zákazu vývozu kakaa v roce 2011 si obchodníci stále ještě pamatují,“ dodává Rabobank.
     
     
     
    Očekává se, že nadcházející volby v Pobřeží slonoviny budou mírumilovné. „Nicméně zvýšená světová poptávka a snížená produkce v tomto roce vedou k závěru, že ceny suroviny porostou a dosáhnou svého možného maxima v říjnu tohoto roku,“ tvrdí Ecobank Transnational, Africká bankovní organizace.
     
    Podle Euromonitor International se světová poptávka po čokoládě zvýšila o 1,7 % a v roce 2015 dosáhla nové rekordní výše. Hlavním důvodem byla zvýšená spotřeba v rozvíjejících se zemích. Ve stejném období by však podle zprávy International Cocoa Organization vydané 30. srpna tohoto roku měla produkce kakaa klesnout o 4,9 %. Produkce v Ghaně by měla podle odhadů klesnout dokonce o 22 %.
     
    „Je naprostá pravda, že nikdo nezná přesný důvod, proč produkce Ghany klesla o 20 %. V Ghaně byly stejné povětrnostní podmínky, jako v sousedícím Pobřeží slonoviny,“ tvrdí Edward George, vedoucí výzkumu v Ecobank. „Když dojde k 20 % poklesu a nikdo neví proč tomu tak je, dá se předpokládat, že stejná situace nastane i během příští sklizně.“
     
    Nastávající sklizeň kakaa může být zasažena klimatickým jevem El Niño v Atlantiku, který je během minulých týdnů odpovědný za sucho v Pobřeží slonoviny a Ghaně. Tento názor zastává společnost Weather Bell Analytics. Společnost dále očekává, že úroveň přeháněk bude i v následujícím měsíci pod svým průměrem. 
     
    Meteorologická služba USA uvádí, že je zde víc jak 90 % pravděpodobnost, že El Niño bude přetrvávat i během zimy na severní polokouli a pravděpodobnost 85 %, že vydrží až do začátku jara 2016. Podle International Cocoa Organization by El Niño mělo snížit produkci kakaa průměrně o 2,4 %. K tomu musíme přidat očekávaný pokles produkce, který by měl dosáhnout 7,7 % v tomto roce. Prosincový kontrakt na dodávku kakaa na burze ICE Futures USA se v současnosti pohybuje okolo ceny 3168 USD za tunu. 
     
    Potíže se zvyšováním produkce ještě zvýší poptávku spotřebitelů. Spotřeba čokolády se v roce 2011 vyšplhala na nový rekord a Euromonitor předpovídá, že spotřeba čokolády na osobu v Asii a Pacifiku se do roku 2020 zvýší o dalších 28 %.
     
     
    Zdroj: Alexandra Wexler
     


  • Kreativní vouchery na společné projekty (Finance)

    Brno spouští službu JIC KREATIVNÍ VOUCHER, která má prohloubit spolupráci mezi jihomoravskými firmami a profesionály z kreativních oborů. Cílem je povzbudit firmy, aby své podnikání uměly podpořit profesionální prezentací svého portfolia. Zájemci dostanou na společné projekty poukaz až 100 tisíc korun. Brno na vouchery přispívá 4 miliony korun. 

    pokračování »

  • Kreativním ředitelem Publicisu se stal Malina
    Nový manažer střídá ve funkci Jakuba Hanzlíčka, který odešel do Mark BBDO.
  • Kreativním ředitelem Publicis Prague je Petr Malina
    Od letošního léta je novým kreativním ředitelem agentury Publicis Prague (skupina Lion Communication) Petr Malina. Na této pozici vystřídal Jakuba Hanzlíčka, který odešel do Mark BBDO. Petr Malina má zkušenosti z práce v reklamě, působil mimo jiné v agenturách... celá aktualita »
  • Kreativní inspirace : Marketing journal
    zajímavosti moderního marketingu
  • Kreativní Evropa MEDIA – WCF EUROPE
    Program Kreativní Evropa MEDIA – WCF EUROPE je určen pro mezinárodní koprodukci nebo mezinárodní distribuci.  Příjem žádostí: Uzávěrka pro žádosti na podporu produkce: 16. 7. 2015. Žádosti na podporu distribuce mohou být podávány průběžně od ledna 2015 do února 2016. Příjemci podpory: Podpora mezinárodní koprodukce: Žadatelem je společnost registrovaná v jedné ze zemí programu MEDIA a vlastněná občany těchto zemí. Podpora distribuce
  • Kreativní Evropa MEDIA – IDFA BERTHA FUND EUROPE
    Podpora pro mezinárodní koprodukce nebo mezinárodní distribuce dokumentárních projektů, jejichž režisér pochází z rozvojové země (podle seznam DAC).  Příjem žádostí: Žádosti o dotace je možné podávat: 1. Podpora mezinárodní koprodukce (1x ročně) - uzávěrka 1.2.2016. 2. Podpora distribuce mezinárodních koprodukcí (2x ročně) - uzávěrka 1.2.2016 a 1.9.2016. Příjemci podpory: Podpora mezinárodní koprodukce: Žadatelem je společnost registrovaná v jedné ze
  • Kreativní Evropa MEDIA – HBF+EUROPE
    Podpora pro mezinárodní koprodukce a pro mezinárodní distribuci koprodukovaných filmů. Příjem žádostí: Uzávěrka žádostí je 1.4.2016. Příjemci podpory: Podpora mezinárodní koprodukce: Žadatelem je společnost registrovaná v jedné ze zemí programu MEDIA a vlastněná občany těchto zemí. Podpora distribuce mezinárodních koprodukcí: Žadatelem je společnost registrovaná v jedné ze zemí programu MEDIA a vlastněná občany těchto zemí, která je držitelem distribučních práv. Typy podporovaných
  • Kreativní ekonomika Archivy - Mámnápad.cz
    Naší vizí je pomáhat jednotlivcům, skupinám i organizacím úspěšně uskutečňovat své nápady a inovační projekty a podporovat tvořivé myšlení ve společnosti.
  • Kreativní agentury — Médiář
    O Vinařský fond stojí 15 agentur. Populární soutěžní přehlídka završí pět let. Díky partnerům odměníme soutěžící vývojáře i hlasující diváky.
  • Kreativita | Intuitivní marketing
    Základem pro úspěch, a v byznysu zvláště, je tvořivost. Tato knížka je plná takových příběhů. Neznám moc lidí, kteří by milovali změny.




Hitpardáda štítků