Teorie marketingu | Marketingové noviny.cz

Marketingové noviny se zabývají těmito tématy: marketing, reklama, management, prodej. Obsahem. je také guerilla marketing, on-line marketing a CRM.


Zdroj: www.marketingovenoviny.cz
Témata: CELÝ PŘÍSPĚVEK, PŘÍSPĚVEK, CELÝ, ONDŘEJ SEDLÁČEK, ONDŘEJ, SEDLÁČEK, ALE, MARKETINGOVÉHO, PLÁN, MARKETINGOVÝ PLÁN

  • Inzerce | Marketingové noviny.cz
    Marketingové noviny patří mezi odborné servery, které se zabývají marketingem, výzkumem trhu, prodejem a komunikací. Čtenáři
  • Prodej | Marketingové noviny.cz
    Marketingové noviny se zabývají těmito tématy: marketing, reklama, management, prodej. Obsahem. je také guerilla marketing, on-line marketing a CRM.
  • Spolupráce | Marketingové noviny.cz
    Jiří Bednář: Jak hodně je důležitý marketingový mix pro vaši firmu. Brand management 2015: Forbes – jak prosadit globální značku na českém mediálním trhu..
  • Firemní zprávy | Marketingové noviny.cz
    Marketingové noviny se zabývají těmito tématy: marketing, reklama, management, prodej. Obsahem. je také guerilla marketing, on-line marketing a CRM.
  • Jak dělá marketing GYM Rádio | Marketingové noviny.cz
    V novém seriálu vám představujeme, jakým způsobem dělají marketing nově vzniklé internetové projekty. Přečtěte. čem spočívá vaše služba.
  • O nás | Marketingové noviny.cz
    Server Marketingové noviny.cz přináší články a zajímavosti výhradně z oblasti obchodu a marketingu. Jeho. podrobné informace o veřejně.
  • Komunikace | Marketingové noviny.cz
    Marketingové noviny se zabývají těmito tématy: marketing, reklama, management, prodej. Obsahem. je také guerilla marketing, on-line marketing a CRM.
  • Partneři | Marketingové noviny.cz
    Jiří Bednář: Jak hodně je důležitý marketingový mix pro vaši firmu. Brand management 2015: Forbes – jak prosadit globální značku na českém mediálním trhu..
  • Průmysl | Marketingové noviny.cz
    Marketingové noviny se zabývají těmito tématy: marketing, reklama, management, prodej. Obsahem. je také guerilla marketing, on-line marketing a CRM.
  • Public relations | Marketingové noviny.cz
    Marketingové noviny se zabývají těmito tématy: marketing, reklama, management, prodej. Obsahem. je také guerilla marketing, on-line marketing a CRM.


  • Teorie, jež je asi jen otázkou času: Ježíš se cítil být ženou
    Vánoční poselství je podivuhodně zatvrzelé: člověk je hluboce zakořeněn ve svém těle, „je“ svým tělem a též hluboce ponořen do svých přirozených daností, k nimž patří i pohlaví a konkrétní kultura s její nezpochybnitelnou příchutí. Návodem k oslavě Vánoc může být „plýtvavá radost ze života“ pokropená trochou vděčnosti. Píše Jiří Hanuš.
  • Tento týden zveřejní výsledky 13 US bank včetně Morganů, Citi a Goldmanů
    Tento týden bude své výsledky za 3Q tohoto roku zveřejňovat celkem 30 amerických firem. 13 z nich budou banky či jiné finanční instituce včetně lídrů oboru jako jsou Citigroup, J.P.Morgan Chase a Goldman Sachs.
  • Tento týden zveřejní výsledky 13 US bank včetně Morganů, Citi a Goldmanů
    Tento týden bude své výsledky za 3Q tohoto roku zveřejňovat celkem 30 amerických firem. 13 z nich budou banky či jiné finanční instituce včetně lídrů oboru jako jsou Citigroup, J.P.Morgan Chase a Goldman Sachs.
  • Tento týden si Češi koupili o 70 procent méně letenek do Paříže než loni. Klesá zájem o dovolenou v Egyptě
    Češi si za posledních šest dní koupili o pětinu méně letenek do Paříže než ve stejném období loni. Prodej letenek do hlavního města Francie klesl meziročně až o 70 procent. Na vině jsou především pařížské teroristické útoky z minulého pátku. Cestovní kanceláře zaznamenaly, že se výrazně mění preference klientů při volbě letní dovolené. Na úkor Egypta roste poptávka po Bulharsku nebo Španělsku.
  • Tentokrát o vodě a kanalizacích trochu jinak :-)

    Jestli máte dceru, pravděpodobně řešíte podobné dilema, když řekne:¨ „Tati, já musím kakat.“ Na pánský nebo na dámský? Samozřejmě, že ji odtáhnu na pánský, jenže ona protestuje:   „Ale tohle je klučičí! A já jsem holka.“ „No to máš smůlu, já na dámský nejdu. Proč se ti tu tak nelíbí?“ Načež Viki pronese nesmrtelnou větu: […]

    Příspěvek Tentokrát o vodě a kanalizacích trochu jinak :-) pochází z Pravda o vodě

  • TenneT představil vizi umělého ostrova pro rozvoj offshore VTE (video)

    TenneT představil v pátek svoji vizi umělého ostrova umožňujícího rozvoj offshore větrné energetiky v oblasti Severního moře. Ostrov by mohl být vybudován v lokalitě plánovaného největšího offshore větrného parku Dogger Bank.  Nizozemský provozovatel přenosové soustavy, který provozuje část přenosové soustavy také v Německu, TenneT představil v pátek vizi umělého ostrova umožňujícího rozvoj offshore větrných parků v

    Publikováno na webu oEnergetice.cz

  • TenneT investuje do rozvoje sítí 22 miliard euro

    Provozovatel nizozemské a části německé přenosové soustavy TenneT zveřejnil výsledky hospodaření za rok 2015. TenneT také představil svoje záměry v oblasti rozvoje sítí v příštích deseti letech, během kterých hodlá investovat do posílení infrastruktury 22 miliard euro. Nizozemským královstvím vlastněná společnost TenneT zaznamenala nárůst očištěného zisku (EBIT) z 596 milionů euro v roce 2014 na 704 milionů

    Publikováno na webu oEnergetice.cz

  • TenneT bude pro řízení soustavy využívat real-time data solárních elektráren

    Německý provozovatel přenosové soustavy TenneT navázal spolupráci se společností SMA dodávající solární systémy pro domácnosti a podniky. Předmětem spolupráce je vzájemná výměna dat, která jsou v soustavě s vysokým procentem zdrojů s proměnlivým výkonem klíčová k určení okamžitého zatížení sítě. Hlavním účelem dohody je lepší integrace solárních systémů do sítě a následné přizpůsobení výroby v

    Publikováno na webu oEnergetice.cz

  • Tenisová milionářka Petra Kvitová: Závidíte jí? A znáte její...
    Populární lvice z Fulneku Petra Kvitová (25) je nejlepší a tedy nejbohatší českou tenistkou současnosti. A
  • Tenhle nový spot bude mít miliony zhlédnutí | mam.ihned.cz - Právě...
    Dva roky staré TEDx video australského beatboxera Toma Thuma má na YouTube více než 43 milionů zhlédnutí. Kolik

  • Teplárenské dny: Energetická unie je mrtvá, tvrdí Topolánek

    Ve dnech 26. a 27.4. se v kongresovém centru Aldis v Hradci Králové uskutečnil již XXII. ročník Dnů teplárenství a energetiky. Prezentovaná byla témata napříč českou i evropskou energetikou. Nejzajímavější diskuze se rozvinula nad budoucností teplárenství, trhu s elektřinou a svůj prostor dostalo také energetické využití odpadů. Nechyběli ani zástupci MPO a ERÚ. Vytápění získává

    Publikováno na webu oEnergetice.cz

  • Teplárenské skupině MVV Energie klesl zisk o desetinu. Na vině je především mírná zima
    Společnosti MVV Energie CZ klesl v minulém finančním roce zisk o deset procent na 342,5 milionu korun. V porovnání s předchozím obdobím klesly i tržby z prodeje samotného tepla, což souvisí především s mírnou zimou. MVV Energie CZ působí v 15 městech České republiky a zaměstnává 523 pracovníků.
  • Teplárenství Články - OEnergetice.cz | OEnergetice.cz
    Evropská komise oznámila zahájení vyšetřování možného umělého navyšování cen biopaliv. Web OEnergetice přináší svým čtenářům čerstvé informace ze světa.
  • Teplárenství Články - OEnergetice.cz | OEnergetice.cz
    Jan Budín: Díky za komentář, Ondřeji. Web OEnergetice přináší svým čtenářům čerstvé informace ze světa energetiky a to jak světové, tak i české.
  • Teplárna Mělník bude více šetrná k životnímu prostředí

    Teplárna Mělník, která je poblíž Horních Počapel u Mělníka, bude vypouštět méně sloučenin síry. Začnou v ní fungovat nová opatření za 1,6 miliardy korun. Na uskutečnění opatření získá provozovatel 400 milionů korun z evropských dotací. Úpravy budou rozdělené do dvou etap, hotovo má být v roce 2020. ČTK to dnes řekl mluvčí Skupiny ČEZ pro

    Publikováno na webu oEnergetice.cz

  • Teplárna proplácela hospodské účtenky firmě, která nabízí striptérky...
    Strakonická teplárna objevila „podivné“ účty a řeší, zda se v nočních hodinách z firemní platební karty neplatilo za erotické služby. Účty
  • Teplárna získala na dotacích přes 200 milionů
    Velké úspěchy v získávání dotací slaví v posledních letech Teplárna České Budějovice. Během let 2012 až 2015 získala z evropských a národních fondů celkem 212 milionů korun. Využila je především na ekologizaci provozu.
  • Teplárníci podporují návrhy ekologů k oběhovému hospodářství

    Teplárenské sdružení ČR podporuje devět z deseti návrhů evropských ekologických organizací na zlepšení balíčku legislativních opatření k oběhovému hospodářství. Jediným bodem, který TS ČR nepodporuje je zavedení zákazu spalování neupraveného směsného komunálního odpadu (SKO). Evropskou komisí předkládaný balíček pro oběhové hospodářství má zajistit koloběh cenných surovin a omezit závislost na jejich dovozu. Ekologické organizace včetně Hnutí

    Publikováno na webu oEnergetice.cz

  • Teplárny investovaly od roku 2013 do snížení emisí 19 mld. Kč, nyní jsou na řadě menší zdroje

    České teplárny dokončily v loňském roce většinu zásadních modernizačních projektů zaměřených především na snižování emisí znečišťujících látek. Podle Teplárenského sdružení ČR dosáhly v loňském roce investice téměř 3 mld. Kč. Od roku 2013 bylo do modernizace tepláren investováno již 19 mld. Kč. Díky ekologizačním opatřením poklesly emise síry, dusíku, oxidu uhličitého a prachu z českých tepláren o

    Publikováno na webu oEnergetice.cz

  • Teplárny letos vymění o polovinu méně parních rozvodů než loni

    Teplárny letos vymění zhruba o polovinu méně parních rozvodů než loni. ČTK o tom dnes informovalo Teplárenské sdružení ČR (TS ČR). Důvodem podle něj je pozdní vypsání výzvy v rámci programu úspor energie v soustavách zásobování teplem. Ts je vypsána v rámci Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (OP PIK), který spravuje ministerstvo průmyslu.

    Publikováno na webu oEnergetice.cz


  • Téměř tři z deseti lidí pochybují, že budou mít v penzi spokojený život
    Téměř tři z deseti lidí (28 procent) po celém světě pochybují, že si v důchodu budou moci dopřát takový život, jaký by chtěli. Z toho jedna desetina (11 procent) vůbec nevěří, že bude na penzi dostatečně zajištěna. Naopak 42 procent spotřebitelů se domnívá, že si budou moci dovolit život podle svých představ, přičemž 18 procent […]
  • Starbucks navázala spolupráci s agenturou Bokem
    Agentura Bokem bude pracovat v součinnosti s polskou agenturou Garden of Words, kterou si vybral provozovatel sítě Starbucks ve střední Evropě AmRest jako zastřešující agenturu pro PR a digitální komunikaci na těchto trzích. Bokem bude jakožto partnerská agentura Garden of Words koordinovat komunikaci s českými zákazníky. Tendr byl výsledkem strategického rozhodnutí o potřebě konzistentnější komunikace […]
  • Spotřebitelský marketingový minimalismus nám jednoduše pomáhá rozhodovat co kupovat a konzumovat
    Minulý týden jsem chtěl vnoučatům z čerstvých jablek ze zahrádky a spadaných oříšků udělat tradiční jablečný dort, k čemuž jsou potřebné obyčejné dětské piškoty. A tak jsem vyrazil do obchodáku a zde našel balení piškotů s brandem Tradiční piškoty s obsahem 240 g lehce připálených piškotů nepravidelného slzovitého tvaru. Na obalu bylo napsáno, že výrobcem […]
  • Spotřebitelský marketingový minimalismus nám jednoduše pomáhá rozhodovat co kupovat
    Minulý týden jsem chtěl vnoučatům z čerstvých jablek ze zahrádky a spadaných oříšků udělat tradiční jablečný dort, k čemuž jsou potřebné obyčejné dětské piškoty. A tak jsem vyrazil do obchodáku a zde našel balení piškotů s brandem Tradiční piškoty s obsahem 240 g lehce připálených piškotů nepravidelného slzovitého tvaru. Na obalu bylo napsáno, že výrobcem […]
  • Spolupráce | Marketingové noviny.cz
    Jiří Bednář: Jak hodně je důležitý marketingový mix pro vaši firmu. Brand management 2015: Forbes – jak prosadit globální značku na českém mediálním trhu..
  • Spolupráce Bubble a Becherovky je úspěšná
    Digitální agentura Bubble v tendru obhájila pozici dodavatele obsahu pro sociální sítě značky Becherovka Original. Díky novému přístupu k vytváření obsahu mají posty Becherovky za poslední tři měsíce o 41 % více reakcí a o 74 % vyšší organický dosah než ve srovnatelném období před změnou. Bubble se také nově začalo starat o Instagram značky […]
  • Společnost Roland Berger mění svou značku
    Poradenská společnost Roland Berger mění svou značku na trhu. „Titanium B“ kombinované s názvem Roland Berger tvoří nové logo přední mezinárodní poradenské firmy evropského původu. Roland Berger rozšiřuje portfolio svých služeb daleko za hranice klasické poradenské firmy. Díky nové kombinaci poradenství, technologie a kapitálu poskytuje Roland Berger svým klientům ucelené spektrum služeb s vysokou přidanou […]
  • Společnost CCS spouští nové webové stránky
    Společnost CCS chystá spuštění nových webových stránek společnosti a s tím spojenou online kampaň svých produktů a služeb, kterou zajistí Fragile media. Spolupráce s největším poskytovatelem tankovacích karet a služeb monitoringu firemních vozidel v České republice i ve střední Evropě začne 1. října 2015. „Fragile media jsme si vybrali z toho důvodu, že od začátku […]
  • Společnost BubbleStar CZ prohloubila spolupráci s agenturou MarketUP
    Značka bubble tea aktivně komunikuje se svými sympatizanty na Facebooku, Instagramu, Youtube a kvartálně vydává také tištěný B2C časopis Bubbleology!. Nově bude publikovat obsah i na vlastním online magazínu MojeBubbleology.cz. Obsahovou strategii pro nový online magazín navrhla agentura MarketUP. Vychází z letos nově nastavené celkové komunikační strategie Bubbleology klást důraz na britský původ, prémiovost, kvalitu […]
  • Soutěž Omv s Karlem Lopraisem | Marketingové noviny.cz
    Zažijte na vlastní kůži pocity závodníků Rallye Dakar! Natankujte prémiová paliva MaxxMotion od OMV a vyhrajte pobyt s Loprais týmem v Tatrách. To

  • Visa spouští novou podzimní kampaň
    Od dnešního dne je v České republice oficiálně spuštěna nová kampaň se sloganem „Visa vždy s vámi“, který vychází z anglického originálu „Visa always on“. Nová grafika představuje pulsující systém plateb, který je znázorněn kroužícími pruhy. Tím zdůrazňuje ústřední postavení společnosti Visa ve světě plateb, který se neustále mění a vyvíjí. „Visa je více než […]
  • V hlavní roli reklamní kampaně CZC.cz hrají opět zaměstnanci
    Český prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz dnes odstartoval svou podzimní kampaň. Hlavní role se opět ujali zaměstnanci CZC.cz, kteří se tentokrát převtělili do role učitelů a studentů. Pod taktovkou Jakuba Hussara, bronzového lva z Cannes, si pak připravili dvojici televizních a webových spotů, kterými se jako společný jmenovatel prolíná hodnota 2 500 Kč. Přesně tolik […]
  • Ve slovinské Portoroži se uskuteční 22. ročník festivalu Golden Drum
    Ve dnech 13. – 16. října se uskuteční již 22. ročník festivalu reklamy ve slovinské Portoroži, letos s podtitulem „Transformace, osvobození a tvůrčí kultura“. Klíčovými řečníky, právě s ohledem na ústřední téma festivalu, budou český ekonom Tomáš Sedláček, autor knihy Ekonomie dobra a zla a Ajaz Ahmed, spoluautor bestselleru Velocity a současně zakladatel a CEO […]
  • Veletrhy řešení VIII.: „Boříme mýty v podnikání“
    Zkušenosti, podpora, nové kontakty. Úspěšný model byznys setkání podnikatelské sféře nabídneme v říjnu 2015 již po osmé, tentokrát s motivem „Boříme mýty v podnikání“. „Mýty a předsudky v naší hlavě brzdí velký potenciál a brání nám skokově se zlepšit. Dal jsem dohromady odborníky, kteří je umí pojmenovat a odstranit. Potkáte je na jednom místě, v […]
  • V ČSOB startuje kampaň zaměřená na půjčky
    Nový Tv spot je připraven v komunikačním stylu ČSOB „Kdo by teď myslel na banku“. Spot názorně klientovi ukáže, že se mu při převedení půjček k bance ulehčí hned dvakrát: nejprve si sníží měsíční splátku sloučením svých stávajících půjček do jedné, a poté ušetří podruhé díky odpuštěným úrokům ve druhé polovině splácení. To vše navíc […]
  • V centru Nová Karolina proběhne druhý ročník Oktobe(e)rfestu
    Minimálně třicet malých i větších, lokálních i rodinných pivovarů obsadí okolí i útroby ostravského obchodního centra Forum Nová Karolina. Po úspěšném loňském prvním ročníku, kdy do obchodního centra a na festival zavítalo téměř 80 tisíc návštěvníků, se letos 9. a 10. října uskuteční pokračování Oktobe(e)rfestu – svátku nejen pro milovníky zlatavého moku a chutných pokrmů, […]
  • V Centru Černý Most čeká na návštěvníky pestrý program
    Letošní podzim bude v Centru Černý Most výjimečně pestrý díky sezónním zvýhodněným nabídkám a doprovodnému programu pro celou rodinu. Od 16. října do 1. listopadu zprostředkuje „sklizeň slev“ jedinečná šeková knížka s 90 atraktivními nabídkami značek Centra Černý Most. Všechny, kdo do Centra Černý Most zavítají v následujících týdnech, čeká báječná atmosféra inspirovaná barvami a […]
  • Twitter rozšířil možnosti reklamy pro všechny účty
    Twitter se řadí mezi TOP5 největších sociálních sítí v České republice. U nás ho aktuálně využívá něco mezi 300 až 400 tisíci uživatelů (aktivních účtů). Pro srovnání na celém světě jich má Twitter celkem 300 miliónů. Přestože ho nedávno předskočil Instagram, stále se jedná o velmi zajímavou platformu zejména kvůli typům uživatelů a rychlosti šíření […]
  • Tipsport vstoupil sponzorsky do florbalu
    Sázková kancelář Tipsport se stala titulárním partnerem nejvyšší ligové florbalové soutěže, která tak od právě spuštěné sezony 2015/16 nese název Tipsport Superliga. „Florbal vnímáme jako perspektivní a ambiciózní sport, který oslovuje mladé lidi jako žádný jiný sport v Česku. Chceme přispět k tomu, aby se stal populární i u široké ve-řejnosti, měl stále více fanoušků […]
  • Tesco Finanční služby rozjíždí podzimní kampaň
    Tesco Finanční služby spustily novou televizní kampaň, která má značku zákazníkům více přiblížit a představit dvě základní hodnoty – transparentnost a výhodnost. Reklamy divákům představují hlavní produkt – hotovostní půjčku, která za řádné splácení garantuje úrokovou sazbu nižší, než je bankovní průměr. Nový komunikační koncept odstartovala ve středu 19. srpna první ze série televizních reklam. […]

Hitpardáda štítků