Úspěšní podnikatelé | MladýPodnikatel.cz

Má roční obrat kolem 4 milionů a několik zaměstnanců. Obsloužil přes 70 tisíc zákazníků. Jídlo dovezou do 15 minut, jinak máte další zdarma. Mladého podnikatele.


Zdroj: mladypodnikatel.cz
Témata: VIDEO, JAK, Z, I, TO, NEJVĚTŠÍ, ALE, JSEM, O TOM, VE




  • Úspěšnou druhou fázi Futurama Business Park koupila od Erste Group Immorent ČR skupina SAFICHEM GROUP

    Skupina SAFICHEM GROUP koupila od Erste Group Immorent ČR fázi II realitního projektu Futurama Business Park. Jde o důležitou akvizici realitního trhu v poslední době. Společnost SAFICHEM GROUP si tak rozšíří své portfolio komerčních nemovitostí o kvalitní a úspěšný administrativní projekt. (Tisková zpráva: SAFICHEM Group)

  • Úspěšný Design Thinking Festival v Plzni

    Ve dnech 11. a 12. června 2015 se prostory DEPO2015 v Plzni, Evropském hlavním městě kultury pro rok 2015, zaplnily podnikateli, designéry, grafiky, marketingovými experty, studenty a dalšími kreativními nadšenci, kteří se chtěli dozvědět více o tzv. designovém myšlení („design thinking“) a o tom, jak jej začlenit do podnikového řízení, získat inspiraci či další impuls pro své podnikání a pro inovace. Celkem festival přivítal 213 účastníků z České republiky, Slovenska, Německa a Kypru a potvrdil zájem o design a inovace.

    Mezinárodní konferenci Design Thinking Festival organizoval BIC Plzeň, partner sítě Enterprise Europe Network, ve spolupráci s Plzeň 2015 a Bayern Design. Festival účastníkům přinesl nový pohled na řešení problémů, inspiraci, možnost setkání se zajímavými lidmi či nové zkušenosti a kontakty. Právě příležitost setkat se s odborníky z různých odvětví většina účastníků velmi ocenila jako něco, co postrádala.

    Navazovat kontakty bylo vedle neformálního networkingu v průběhu celého festivalu možné i zapojením do čtvrtečního mezinárodního matchmakingu (tzv.„Brokerage Event“), který organizoval BIC Plzeň v rámci sítě Enterprise Europe Network, a který účastníkům umožnil rychlé a efektivní vyhledání partnerů například pro obchodní, technologickou či vývojovou spolupráci prostřednictvím předem naplánovaných dvoustranných jednání. Celkem proběhlo 62 schůzek, z toho 61% se zahraničními partnery.

    Program Design Thinking Festivalu nabídl renomované speakery z ČR i zahraničí – Jana Maška (3M Česko), Martina Tvarůžka, Simona Blakea (LaunchLabs) či Juliana Schäfera (DKDL). Nechyběli zástupci úspěšných firem jako Škoda Transportation, Škoda Machine Tool, Plastia, TETA drogerie nebo Contiqua.

    Prostor pro odbornou diskuzi nabídly čtvrteční odpolední workshopy / panelové diskuze, které proběhly v rámci aktivit sítě Enterprise Europe Network, a byly věnované aplikaci metod design thinking v různých odvětvích. Nabyté vědomosti účastníci mohli vyzkoušet prakticky pod vedením zkušených odborníků během pátečních interaktivních workshopů.

    Síť Enterprise Europe Network, jejímž je BIC Plzeň partnerem, poskytuje služby pro rozvoj podnikání a inovací. Jejím cílem je pomoci zejména malým a středním podnikům rozšířit jejich mezinárodní aktivity jak obchodní, tak technologické. Proto i Design Thinking Festival byl jednou z akcí, které síť Enterprise Europe Network podpořila.

    Fotodokumentace, video z akce a další informace najdete na oficiálním webu www.dtf2015.cz.

    Akce byla součástí projektu Výměna know how pro kreativní průmysly: Plzeň a Bavorsko podpořeného z Cíle 3, dále v rámci aktivit sítě Enterprise Europe Network a finančně podpořena z programů Evropské unie COSME a Horizont 2020 a z prostředků Ministerstva průmyslu a obchodu ČR.

  • Úspěšný domácí šampionát přinesl českému hokeji půl miliardy korun. A zájem Číňanů
    Tomáš Král, prezident Českého svazu ledního hokeje, v rozhovoru pro Hospodářské noviny bilancuje úspěšný rok českého hokeje. Zisk mistrovství světa se bude postupně rozpouštět do rozvoje hokeje až do roku 2022. Další šampionát v Česku bude nejdřív v roce 2023, Petr Bříza by se měl ideálně dostat do vedení Mezinárodní hokejové federace, říká Král.
  • Úspěšný finanční poradce musí mít dokonalý přehled

    Práce finančního poradce je hodně náročná. Musíte mít přehled o klientech a jejich financích, účtech, portfoliích, investicích a mnoha dalších datech a číslech. Myslíte si, že se to dá v dnešní době ještě zvládat třeba v Excelu?

  • Úspěšný Kontakt-Kontrakt 2015

    Noviny píší o tom, co bylo včera, na internetu najdete informace, co se stalo před chvílí, ale veletrh je médiem, ukazujícím pohled do budoucnosti. I o tom hovořil generální ředitel společnosti Veletrhy Brno, a. s. při zahájení 57. ročníku MSV v Brně. Jeho pravidelnou součástí je Kontakt-Kontrakt, dlouhodobá platforma pro stimulaci mezinárodní i tuzemské spolupráce, realizovaná Regionální hospodářskou komorou Brno v rámci sítě Enterprise Europe Network.

    Její další pokračování se konalo 14. - 15. 9. 2015 během nejvýznamnějšího průmyslového veletrhu ve střední Evropě. 231 společností z 18 států z řad veletržních vystavovatelů a návštěvníků, zahrnující i početné zastoupení zahraničních účastníků, především ze Slovenska, Rakouska, Maďarska nebo Ukrajiny včetně zapojení firem z atraktivních trhů, jako Německo, Turecko či Jižní Korea realizovalo přes 800 jednání.

    Jde o úspěšný koncept, který propojuje veletrh s individuálními obchodními kontakty v podobě schůzek s přesným časovým harmonogramem. Hlavním účelem nejsou jen předem připravená b2b jednání přihlášených účastníků a první osobní setkání potenciálních partnerů u jednacího stolu, ale i dlouhodobá příprava, asistence a podpora organizátorů před, během a po vlastní akci v podobě balíčku poradenských činností a vzdělávacích služeb s cílem dovést nastartovaná jednání až do fáze uzavřených dohod o spolupráci. Jak celá věc funguje? Aby si účastníci našli k jednání ty nejvhodnější protějšky, při registraci vyplní profil popisující firemní aktivity a nabízený či poptávaný typ spolupráce. Registrační profily jsou následně zveřejněny v elektronickém katalogu, ze kterého si účastníci vyberou potenciální partnery k jednání a výsledek obdrží v podobě individuálního rozvrhu obchodních schůzek Přihlášeným dává záruku jednacích prostor přímo v areálu výstaviště, volný vstup na veletrh a především jistotu obchodních jednání.

    Aktivně se letošního ročníku akce Kontakt-Kontrakt účastnili i zástupci 3 fakult Vysokého učení technického v Brně či Mendelovy univerzity, s cílem podpořit vzájemné vzdělávací a výzkumné aktivity, vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti podniků, přiblížení se potřebám praxe a vytvoření silnějších vazeb mezi průmyslem, vysokými školami a výzkumem. Exportní aktivity bylo dále navíc možné projednat i s 10 zahraničními kancelářemi agentury CzechTrade a možnosti rozvoje podnikání diskutovat s představiteli Agentury pro podporu podnikání a investic CzechInvest. Expozici RHK Brno navštívil i předseda vlády ČR Bohuslav Sobotka, velvyslanec ČR v Německu J.E. Tomáš Podivínský nebo prezident HK ČR Vladimír Dlouhý.

    Kontakt-Kontrakt 2015 byl zajišťován RHK Brno jako hlavním realizátorem v rámci českého konsorcia sítě Enterprise Europe Network a všemi jeho členy.

     

  • Úspěšný Kontakt-Kontrakt 2015

    Noviny píší o tom, co bylo včera, na internetu najdete informace, co se stalo před chvílí, ale veletrh je médiem, ukazujícím pohled do budoucnosti. I o tom hovořil generální ředitel společnosti Veletrhy Brno, a. s. při zahájení 57. ročníku MSV v Brně. Jeho pravidelnou součástí je Kontakt-Kontrakt, dlouhodobá platforma pro stimulaci mezinárodní i tuzemské spolupráce, realizovaná Regionální hospodářskou komorou Brno v rámci sítě Enterprise Europe Network.

    Její další pokračování se konalo 14. - 15. 9. 2015 během nejvýznamnějšího průmyslového veletrhu ve střední Evropě. 231 společností z 18 států z řad veletržních vystavovatelů a návštěvníků, zahrnující i početné zastoupení zahraničních účastníků, především ze Slovenska, Rakouska, Maďarska nebo Ukrajiny včetně zapojení firem z atraktivních trhů, jako Německo, Turecko či Jižní Korea realizovalo přes 800 jednání.

    Jde o úspěšný koncept, který propojuje veletrh s individuálními obchodními kontakty v podobě schůzek s přesným časovým harmonogramem. Hlavním účelem nejsou jen předem připravená b2b jednání přihlášených účastníků a první osobní setkání potenciálních partnerů u jednacího stolu, ale i dlouhodobá příprava, asistence a podpora organizátorů před, během a po vlastní akci v podobě balíčku poradenských činností a vzdělávacích služeb s cílem dovést nastartovaná jednání až do fáze uzavřených dohod o spolupráci. Jak celá věc funguje? Aby si účastníci našli k jednání ty nejvhodnější protějšky, při registraci vyplní profil popisující firemní aktivity a nabízený či poptávaný typ spolupráce. Registrační profily jsou následně zveřejněny v elektronickém katalogu, ze kterého si účastníci vyberou potenciální partnery k jednání a výsledek obdrží v podobě individuálního rozvrhu obchodních schůzek Přihlášeným dává záruku jednacích prostor přímo v areálu výstaviště, volný vstup na veletrh a především jistotu obchodních jednání.

    Aktivně se letošního ročníku akce Kontakt-Kontrakt účastnili i zástupci 3 fakult Vysokého učení technického v Brně či Mendelovy univerzity, s cílem podpořit vzájemné vzdělávací a výzkumné aktivity, vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti podniků, přiblížení se potřebám praxe a vytvoření silnějších vazeb mezi průmyslem, vysokými školami a výzkumem. Exportní aktivity bylo dále navíc možné projednat i s 10 zahraničními kancelářemi agentury CzechTrade a možnosti rozvoje podnikání diskutovat s představiteli Agentury pro podporu podnikání a investic CzechInvest. Expozici RHK Brno navštívil i předseda vlády ČR Bohuslav Sobotka, velvyslanec ČR v Německu J.E. Tomáš Podivínský nebo prezident HK ČR Vladimír Dlouhý.

    Kontakt-Kontrakt 2015 byl zajišťován RHK Brno jako hlavním realizátorem v rámci českého konsorcia sítě Enterprise Europe Network a všemi jeho členy.

     

  • Úspěšný obchodník
    Online časopis Úspěšný obchodník v době kamenné i onlinové se zaměřuje na podporu obchodní činnosti, budování značky a kvalitní zapojení marketingové strategie, jež povedou k zefektivnění prodeje ve firmách. Titul klade důraz nejen na zohlednění nezbytných zákonitostí a dovedností při realizaci obchodního případu, ale zároveň cílí na využívání nástrojů 3. technologické platformy, které jsou v době obrovského rozmachu e-shopů (v českých podmínkách zcela nevídaného) naprosto nepostradatelné.
  • Úspěšný příběh české ekonomiky pokračoval i ve třetím čtvrtletí: růst HDP byl silnější, než co očekával finanční trh.

    Tahounem růstu české ekonomiky zůstává jak domácí poptávka, tedy spotřeba domácností a investiční výdaje, jež jsou živeny přílivem peněz evropských fondů, tak růst exportů. Pro další vývoj exportů ale bude důležité, jak si povedou rozvíjející se ekonomiky, jež v uplynulých měsících zaznamenaly zpomalení hospodářského růstu, což se ve třetím čtvrtletí již začalo projevovat například na datech z německého průmyslu a zahraničního obchodu. 

  • Úspěšný rok 2015 na trhu práce
    Ministerstvo práce a sociálních věcí dnes zveřejnilo data z trhu práce za poslední měsíc roku 2015. S příchodem konce roku se podíl nezaměstnaných osob meziměsíčně zvýšil o 0,3% na 6,2%. Srovnání s loňským rokem signalizuje zlepšení stavu o 1,3%.
  • Úspěšný rok na trhu s uměním. Kupci nejvíce utráceli za Fillu a Kubištu
    Sběratelé utratili za desítku nejdražších uměleckých děl prodaných loni v českých aukcích 114,5 milionu korun. Čtyřikrát se v této desítce umístil obraz Emila Filly, dvakrát Bohumila Kubišty. Celkově patřil dražební rok mezi nejúspěšnější v historii.



Hitpardáda štítků