V nové kampaní Albert nabízí pohádky Disney

Po roce se v obchodním řetězci Albert mohou zákazníci opět těšit na exkluzivní DVD edici filmů společnosti Disney, která navazuje na loňský úspěch. Albert přichází s novou sběratelskou kampaní, se kterou si můžete zpříjemnit čekání na Vánoce, nebo během nich obdarovat své nejbližší. Letos bude navíc možné získat exkluzivně i DVD s novým filmem V […]


Zdroj: www.marketingovenoviny.cz
Témata: ALBERT, DVD, DISNEY, DVD S, MOŽNÉ, ZA, HLAVĚ, KAMPANÍ, OBCHODNÍHO, BUDOU MOCI



  • V Norsku tiká časovaná bomba
    Norsko díky ropě od roku 1994 generuje fiskální přebytky a vydělané peníze ukládá na budoucí důchody. Ale
  • V Nizozemsku se můžete vyspat ve hradu z písku
    Uprostřed množství dinosaurů a robotů se tyčí obrovitý středověký hrad z písku, s věžičkami a padacím mostem, vše vypracované do nejmenších detailů. Uvnitř se skrývá jeden luxusní hotelový pokoj. Písečný hotel, který je údajně první na světě, se otevřel letos v létě v Nizozemsku.
  • V Nizozemsku se můžete vyspat ve hradu z písku
    Uprostřed množství dinosaurů a robotů se tyčí obrovitý středověký hrad z písku, s věžičkami a padacím mostem, vše vypracované do nejmenších detailů. Uvnitř se skrývá jeden luxusní hotelový pokoj. Písečný hotel, který je údajně první na světě, se otevřel letos v létě v Nizozemsku.
  • Vnitro vysoutěžilo vakcíny proti hepatitidě za 14 mil. Kč
    Praha - Ministerstvo vnitra koupí vakcíny na očkování proti hepatitidě za 14 milionů korun. Ze šesti oslovených firem v jednacím řízení bez uveřejnění vybralo firmu Phoenix lékárenský velkoobchod a.s., informoval dnes zdravotnickydenik.cz. V souvislosti s migrační vlnou musí zdravotnické zařízení ministerstva vnitra urychleně jednorázově naočkovat proti virovým hepatitidám 4482 policistů a zaměstnanců resortu.
  • Vnitropodnikové účetnictví v programu POHODA
    Základní formou vnitropodnikového účetnictví je sledování nákladů a výnosů ve vhodném členění. Účetní program POHODA toto sledování velmi usnadňuje a umožňuje členění hned ve třech úrovních – na zakázky, střediska a činnosti.
  • Vnitropodnikové účetnictví v programu POHODA
    Základní formou vnitropodnikového účetnictví je sledování nákladů a výnosů ve vhodném členění. Účetní program POHODA toto sledování velmi usnadňuje a umožňuje členění hned ve třech úrovních – na zakázky, střediska a činnosti.
  • Vnitropodnikové směrnice – 8. část
    V tomto díle si představíme další neméně důležitou vnitropodnikovou směrnici – tentokrát se budeme zabývat tématem tvorby, čerpání a účtování zákonných i ostatních rezerv. Pojďme se tedy podívat, jak by taková směrnice mohla vypadat.
  • Vnitropodnikové směrnice – 7. část
    V další části seriálu o vnitropodnikových směrnicích účetních jednotek se budeme věnovat oblasti časového rozlišování nákladů a výnosů, výdajů a příjmů a otázce tvorby dohadných položek.
  • Vnitropodnikové směrnice – 7. část
    V další části seriálu o vnitropodnikových směrnicích účetních jednotek se budeme věnovat oblasti časového rozlišování nákladů a výnosů, výdajů a příjmů a otázce tvorby dohadných položek.
  • Vnitropodnikové směrnice – 6. část
    Tento díl seriálu o vnitropodnikových směrnicích účetních jednotek věnujeme oblasti zásob, jejich evidenci a účtování. Vzhledem k tomu, že v praxi jsou použitelné dva odlišné způsoby účtování zásob, uvedeme si ve vzorové směrnici způsob A i B.

  • V nové kampani Expobank propaguje spořící a běžné účty
    Od září uvádí Expobank do prodeje nové běžné účty Expo Active a Expo Global, které se zaměřují na potřeby náročných a aktivních klientů. Klienti je mohou získat ve spojení se Spořicím účtem GARANT zdarma. Expobank o nových účtech informuje stávající i potenciální klienty prostřednictvím kampaně s mottem „Některé věci celý život odkládáme, protože na ně […]
  • V nové kampani pro značku Snickers účinkuje Mr. Bean
    Značka Snickers uvede 24. srpna 2015 nový reklamní spot, v němž se na české televizní obrazovky vrací Mr. Bean, legendární komediální postava jedinečně ztvárněná britským hercem Rowanem Atkinsonem. Reklama, kde Mr. Bean zosobňuje další z nepříjemných symptomů hladu, je pokračováním globálního komunikačního konceptu značky „Když máš hlad, nejsi to ty“. Zápletka zasazená do asijského prostředí […]
  • V nové kampani společnost RWE nabízí unikátní službu
    Společnost RWE představila svoji letošní podzimní marketingovou kampaň, ve které prezentuje svou novou a unikátní službu – pronájem úsporných LED žárovek. Koncept kampaně připravily společně agentury Wunderman a Young&Rubicam, mediální plánování zajistila agentura Maxus. Všechny agentury jsou součástí sítě WPP. Předchozí tři kampaně z dílny smíchovských agentur představovaly především výhody odběru elektřiny a plynu od […]
  • V nové kampani TULLAMORE D.E.W. nabízí originální dárek
    Značka oblíbené whiskey TULLAMORE D.E.W. spustila digitální kampaň na www.lahevjakodarek.cz, kde si každý může vytvořit svou vlastní etiketu na láhev TULLAMORE D.E.W. a věnovat tak svým blízkým originální dárek. V nadcházejících dnech můžete vytvořit etiketu pro své otce, dědečky, partnery či manžely k blížícím se Vánocům. Vytvoření etikety je zdarma, platíte pouze za láhev TULLAMORE […]
  • V nové kampani Zuno nabízí refinancování půjček

    Online banka Zuno přichází s novou kampaní na refinancování starých půjček z jiných bank. Klienti můžou na úrocích ušetřit až 40 % a výrazně tak snížit měsíční splátku.

    Navíc když klient splatí prvních šest po sobě následujících splátek půjčky, Zuno jej odmění garancí Nepřekonatelného úroku i po celý zbytek splácení. Takže když jiná banka nabídne lepší [...]

    Příspěvek V nové kampani Zuno nabízí refinancování půjček pochází z Rodinné finance

  • V Novém Mexiku byly po 3 letech odstraněny následky havárie v jaderném úložišti

    V americkém státě Novm Mexiko se podařilo za tři roky zlikvidovat následky havárie v úložišti jaderného odpadu. Ke slavnostnímu znovuotevření pracoviště přijel ministr energetiky Ernest Moniz, guvernérka Nového Mexika a delegace Kongresu USA. Kvůli havárii se tři roky hromadil odpad v jaderných provozech, které jej produkují. Moniz řekl, že je nadšen, že operace v podniku

    Publikováno na webu oEnergetice.cz

  • V novém spotu T-Mobile opět úřaduje agent Trojan
    Režisér Daniel Růžička z produkce AdWood natáčel další spot ze série T-Mobile s neohroženým agentem, kterého ztvárňuje populární herec Ivan Trojan. S ním v kampani, která bude nasazena od 1. září, vystupuje ještě Terezie Holá, která hraje jeho dceru, a Roman Mrázik, který si vystřihl roli Zlouna...
  • V nově rozšířeném obchodním Centru Chodov bude nakupování zážitkem
    Společnost Unibail-Rodamco zahájila nejvýznamnější proměnu v historii pražského Centra Chodov od jeho otevření v roce 2005, jež přinese více než třetinové rozšíření dnešní plochy. Ta do podzimu 2017 z aktuálních 61 000 m2 vzroste na 100 286 m2. Zákazníci budou moci nově vybírat ze sortimentu bezkonkurenčního počtu 300 prodejních jednotek, z nichž se 23 představí […]
  • V nové továrně horníci práci nenajdou
    V areálu bývalého Dolu Dukla v Havířově zahájila švédská firma Mölnlycke výstavbu tovární haly. Horníci zde ale práci nenajdou. Práce na kompletaci zdravotních pomůcek zde bude spíše pro ženy.
  • V obchodech se budou rozdávat desítky tisíc bonbonů M&M's
    Zelená a Modrý byly Chobotnice z druhého patra. Červený a Žlutý jsou maskoti bonbonů M&M's, kteří se od září objeví ve velké on-line a in-store kampani.

  • V letošním ročníku soutěže EFFIE bude soutěžit nejvíce účastníků
    Do 30. září bude vyhodnoceno první kolo soutěže, do které se v letošním roce přihlásilo více než 70 prací v sedmi kategoriích. Oproti předchozímu roku došlo k nárůstu přihlášek o 5%, oproti roku 2013 dokonce o 13%. Druhé kolo bude uzavřeno po 15. říjnu a k vyhlášení výsledků dojde na Galavečeru 4. listopadu v Kině […]
  • Visa spouští novou podzimní kampaň
    Od dnešního dne je v České republice oficiálně spuštěna nová kampaň se sloganem „Visa vždy s vámi“, který vychází z anglického originálu „Visa always on“. Nová grafika představuje pulsující systém plateb, který je znázorněn kroužícími pruhy. Tím zdůrazňuje ústřední postavení společnosti Visa ve světě plateb, který se neustále mění a vyvíjí. „Visa je více než […]
  • V hlavní roli reklamní kampaně CZC.cz hrají opět zaměstnanci
    Český prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz dnes odstartoval svou podzimní kampaň. Hlavní role se opět ujali zaměstnanci CZC.cz, kteří se tentokrát převtělili do role učitelů a studentů. Pod taktovkou Jakuba Hussara, bronzového lva z Cannes, si pak připravili dvojici televizních a webových spotů, kterými se jako společný jmenovatel prolíná hodnota 2 500 Kč. Přesně tolik […]
  • Ve slovinské Portoroži se uskuteční 22. ročník festivalu Golden Drum
    Ve dnech 13. – 16. října se uskuteční již 22. ročník festivalu reklamy ve slovinské Portoroži, letos s podtitulem „Transformace, osvobození a tvůrčí kultura“. Klíčovými řečníky, právě s ohledem na ústřední téma festivalu, budou český ekonom Tomáš Sedláček, autor knihy Ekonomie dobra a zla a Ajaz Ahmed, spoluautor bestselleru Velocity a současně zakladatel a CEO […]
  • Veletrhy řešení VIII.: „Boříme mýty v podnikání“
    Zkušenosti, podpora, nové kontakty. Úspěšný model byznys setkání podnikatelské sféře nabídneme v říjnu 2015 již po osmé, tentokrát s motivem „Boříme mýty v podnikání“. „Mýty a předsudky v naší hlavě brzdí velký potenciál a brání nám skokově se zlepšit. Dal jsem dohromady odborníky, kteří je umí pojmenovat a odstranit. Potkáte je na jednom místě, v […]
  • V ČSOB startuje kampaň zaměřená na půjčky
    Nový Tv spot je připraven v komunikačním stylu ČSOB „Kdo by teď myslel na banku“. Spot názorně klientovi ukáže, že se mu při převedení půjček k bance ulehčí hned dvakrát: nejprve si sníží měsíční splátku sloučením svých stávajících půjček do jedné, a poté ušetří podruhé díky odpuštěným úrokům ve druhé polovině splácení. To vše navíc […]
  • V centru Nová Karolina proběhne druhý ročník Oktobe(e)rfestu
    Minimálně třicet malých i větších, lokálních i rodinných pivovarů obsadí okolí i útroby ostravského obchodního centra Forum Nová Karolina. Po úspěšném loňském prvním ročníku, kdy do obchodního centra a na festival zavítalo téměř 80 tisíc návštěvníků, se letos 9. a 10. října uskuteční pokračování Oktobe(e)rfestu – svátku nejen pro milovníky zlatavého moku a chutných pokrmů, […]
  • V Centru Černý Most čeká na návštěvníky pestrý program
    Letošní podzim bude v Centru Černý Most výjimečně pestrý díky sezónním zvýhodněným nabídkám a doprovodnému programu pro celou rodinu. Od 16. října do 1. listopadu zprostředkuje „sklizeň slev“ jedinečná šeková knížka s 90 atraktivními nabídkami značek Centra Černý Most. Všechny, kdo do Centra Černý Most zavítají v následujících týdnech, čeká báječná atmosféra inspirovaná barvami a […]
  • Twitter rozšířil možnosti reklamy pro všechny účty
    Twitter se řadí mezi TOP5 největších sociálních sítí v České republice. U nás ho aktuálně využívá něco mezi 300 až 400 tisíci uživatelů (aktivních účtů). Pro srovnání na celém světě jich má Twitter celkem 300 miliónů. Přestože ho nedávno předskočil Instagram, stále se jedná o velmi zajímavou platformu zejména kvůli typům uživatelů a rychlosti šíření […]
  • Tipsport vstoupil sponzorsky do florbalu
    Sázková kancelář Tipsport se stala titulárním partnerem nejvyšší ligové florbalové soutěže, která tak od právě spuštěné sezony 2015/16 nese název Tipsport Superliga. „Florbal vnímáme jako perspektivní a ambiciózní sport, který oslovuje mladé lidi jako žádný jiný sport v Česku. Chceme přispět k tomu, aby se stal populární i u široké ve-řejnosti, měl stále více fanoušků […]

  • Začíná kampaň informačního systém Prahy 2GIS
    Pražané se od října mohou potkávat s kampaní společnosti 2GIS, a to v ulicích na CLV plochách, v MHD či na B1 plakátech v restauracích, klubech, barech, fitness zařízeních či čekárnách a ordinacích lékařů. Kampaň bude zároveň intenzivně využívat online formátů a mediální podpory na sociálních sítích. Zaměřena bude na Prahu a spádové oblasti. „Cílem […]
  • Whirlpool nabízí akci „Cashback“
    U kteréhokoliv z obchodních partnerů Whirlpool lze nyní pořídit vybraný špičkový spotřebič z nejnovějších řad a zároveň získat zpět až 2 000 Kč na svůj bankovní účet. Toto je principem aktuální akce Whirlpool „Cashback“. „V reakci na pozitivní ohlas zákazníků jsme se rozhodli znovu uspořádat na českém i slovenském trhu akci s univerzálním názvem „Cashback“, […]
  • Výzkum trhu | Marketingové noviny.cz
    Marketingové noviny se zabývají těmito tématy: marketing, reklama, management, prodej. Obsahem. je také guerilla marketing, on-line marketing a CRM.
  • V podzimní kampani Nespresso opět zazáří George Clooney
    Nová Nespresso reklama si pohrává s myšlenkou „What Else?“ a nabádá diváky k zamyšlení nad bezkonkurenčními unikátními vlastnostmi, díky kterým je každý okamžik s Nespresso kávou jedinečný. „What Else?“ v sobě spojuje všechny elementy, které společně vytvářejí dokonalý zážitek z vychutnávání kávy – vše od unikátního přístupu k udržitelnosti kávy a její prvotřídní kvality. Na […]
  • Vodafone v nové kampaní sází na sociální média
    Vodafone rozšiřuje výhodnou nabídku pro mladé na předplacené karty a spouští novou reklamní kampaň s mottem „Nečekám, žiju“. Kampaň má za cíl ukázat, že s Tarifem 26 a Kartou 26 mladí již nemusí na nic čekat, nemusí lovit wi-fi, ani prozvánět rodiče – mohou dělat co je baví, kdy je napadne. Součástí kampaně, která poběží […]
  • V nově rozšířeném obchodním Centru Chodov bude nakupování zážitkem
    Společnost Unibail-Rodamco zahájila nejvýznamnější proměnu v historii pražského Centra Chodov od jeho otevření v roce 2005, jež přinese více než třetinové rozšíření dnešní plochy. Ta do podzimu 2017 z aktuálních 61 000 m2 vzroste na 100 286 m2. Zákazníci budou moci nově vybírat ze sortimentu bezkonkurenčního počtu 300 prodejních jednotek, z nichž se 23 představí […]
  • V nové kampani TULLAMORE D.E.W. nabízí originální dárek
    Značka oblíbené whiskey TULLAMORE D.E.W. spustila digitální kampaň na www.lahevjakodarek.cz, kde si každý může vytvořit svou vlastní etiketu na láhev TULLAMORE D.E.W. a věnovat tak svým blízkým originální dárek. V nadcházejících dnech můžete vytvořit etiketu pro své otce, dědečky, partnery či manžely k blížícím se Vánocům. Vytvoření etikety je zdarma, platíte pouze za láhev TULLAMORE […]
  • V nové kampani společnost RWE nabízí unikátní službu
    Společnost RWE představila svoji letošní podzimní marketingovou kampaň, ve které prezentuje svou novou a unikátní službu – pronájem úsporných LED žárovek. Koncept kampaně připravily společně agentury Wunderman a Young&Rubicam, mediální plánování zajistila agentura Maxus. Všechny agentury jsou součástí sítě WPP. Předchozí tři kampaně z dílny smíchovských agentur představovaly především výhody odběru elektřiny a plynu od […]
  • V nové kampani pro značku Snickers účinkuje Mr. Bean
    Značka Snickers uvede 24. srpna 2015 nový reklamní spot, v němž se na české televizní obrazovky vrací Mr. Bean, legendární komediální postava jedinečně ztvárněná britským hercem Rowanem Atkinsonem. Reklama, kde Mr. Bean zosobňuje další z nepříjemných symptomů hladu, je pokračováním globálního komunikačního konceptu značky „Když máš hlad, nejsi to ty“. Zápletka zasazená do asijského prostředí […]
  • V nové kampani Expobank propaguje spořící a běžné účty
    Od září uvádí Expobank do prodeje nové běžné účty Expo Active a Expo Global, které se zaměřují na potřeby náročných a aktivních klientů. Klienti je mohou získat ve spojení se Spořicím účtem GARANT zdarma. Expobank o nových účtech informuje stávající i potenciální klienty prostřednictvím kampaně s mottem „Některé věci celý život odkládáme, protože na ně […]

Hitpardáda štítků