V nové kampani Expobank propaguje spořící a běžné účty

Od září uvádí Expobank do prodeje nové běžné účty Expo Active a Expo Global, které se zaměřují na potřeby náročných a aktivních klientů. Klienti je mohou získat ve spojení se Spořicím účtem GARANT zdarma. Expobank o nových účtech informuje stávající i potenciální klienty prostřednictvím kampaně s mottem „Některé věci celý život odkládáme, protože na ně […]


Zdroj: www.marketingovenoviny.cz
Témata: úÄ, EXPOBANK, SPOÅ, , POTÅ, ZAÄ, NA SPOÅ, KAMPAÅ, EXPO, KAMPANI EXPOBANK PROPAGUJE
  • Nejčastější mýty o kreativitě

    Kreativita je velký fenomén, a proto se v zde můžeme setkat s velkým množstvím mýtů. Kdysi dávno byla kreativita považována za cosi nadpřirozeného. Dnes je však naštěstí na soubor schopností, které umožňují uměleckou, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost nahlíženo již trochu exaktněji. Přesto se ve společnosti stále ještě objevuje řada mýtů. Věřím, že s řadou […]

    The post Nejčastější mýty o kreativitě appeared first on Mámnápad.cz.

  • 15 stravovacích návyků staletých
    Existují některé zdravé stravovací návyky, které jsou skutečným elixírem života. Jsou to návyky, jež sdílí populace žijící v takzvaných modrých zónách, pěti oblastech světa, kde se soustřeďují lidé dosahující vysokého věku.
  • Když se z dědictví stane matematický rébus. Na co mají nárok neopominutelní
    Institut dříve neopominutelných, nyní nepominutelných dědiců, tedy těch, na které nelze při dědění zapomenout (i kdybychom někdy chtěli), je stálicí dědického práva...
  • Čínská investiční invaze: Kdo má radost a kdo by se měl bát
    Dlouho nic moc, najednou zde Číňané skupují jeden podnik za druhým. Přesněji řečeno, jedná se o jednu jedinou podnikatelskou skupinu CEFC. Lavinu spustila návštěva prezidenta Miloše Zemana. Historické domy v centru Prahy, Travel Service, Pivovary Lobkowicz Group, Slavia Praha, TV Barrandov, to vše se stalo terčem zájmu aktivního čínského investora...
  • Bohumil Pečinka: Pražský proces napoví o budoucnosti
    Pražská dopravní karta Opencard se začala vydávat v dubnu 2007. A už v únoru 2010 prošetřovala okolnosti zadávání zakázky protikorupční policie. Výsledkem bylo, že bývalý ředitel magistrátního odboru informatiky dostal 3,5 roku nepodmíněně a další úředník podmínku. Dozorující státní zástupkyně Dagmar Máchová přitom úplně pominula celou jednu vrstvu hybatelů celé kauzy z éry bémovského vedení Prahy.
  • Nemocnice Valašské Meziříčí oslavila 50 let od svého založení
    Nemocnice Valašské Meziříčí, člen skupiny AGEL, si letos připomíná 50 let od svého otevření. V srpnu 1965 byla ve Valašském Meziříčí otevřena nově vybudovaná nemocnice, která podstatně změnila léčebnou a preventivní péči o občany bývalého okresu. Občané Valašského Meziříčí a okolí se dočkali odpovídající nemocniční péče a již nemuseli být hospitalizováni v okolních nemocnicích. V pátek 5. […]
  • Index strachu a úroková politika. Co napoví historie?
    V tuto chvíli sledují investoři z celého světa několik hlavních fundamentů. Vyjma dění na čínských akciových trzích je čím dál tím více aktuální otázka ohledně vývoje americké úrokové politiky. Přistoupí Federální rezervní systém během svého zářijového zasedání k prvnímu navýšení úrokových sazeb za posledních bezmála deset let, či nikoliv? Odpověď zůstane neznámá, alespoň do 17. září.
  • Spot dne: Americký fotbal je boží
    Fotbaloví bohové umějí trestat ty, kteří se nevěnují jejich hře. Proto v sobotu odpoledne vzhůru k televiznímu kanálu Fox Sports, jak nabádá spot agentury Pereira & O´Dell z USA.
  • Pavel Dvořáček: Černý trh s lihovinami se podařilo omezit
    Po metanolové aféře na podzim roku 2012, která si vyžádala životy téměř pěti desítek lidí, klesl trh s legálními lihovinami podle tehdejších odhadů o deset procent. „Na původní čísla – alespoň podle výběru spotřební daně – jsme se ještě stále nedostali,“ říká prezident Unie výrobců a distributorů lihovin a ředitel likérky Rudolf Jelínek ve Vizovicích Pavel Dvořáček.
  • 5 způsobů jak vylepšit forexové obchodování

    5 způsobů jak vylepšit forexové obchodování




    Úspěšné forexové obchodování je náročné a vyžaduje kombinaci vhodných osobních vlastností a správného přístupu. Jedním z možných způsobů jak vylepšit své obchodní výsledky je zjednodušení celého obchodního procesu. Následující tipy mohou pomoci forexovým obchodníkům vylepšit jejich obchodní výsledky.

    Zjednodušte svůj rozhodovací proces
    Způsob jakým se rozhodujete při obchodování, je podstatný pro váš úspěch. Mějte realistická očekávání, a pokud začnete obchodovat na forexu, neznamená to, že musíte okamžitě opustit své zaměstnání a začít obchodovat na plný úvazek, jakmile se seznámíte s první obchodní platformou. 
     
    Stát se úspěšným obchodníkem vyžaduje čas a úsilí, takže není třeba nic uspěchat. Obchodování vyžaduje opatrný přístup a realistická očekávání. Nikdo se nestane milionářem přes noc.
     
    Obchodujte pouze hlavní obchodní páry
    Jednou z věcí, která pomůže zjednodušit forexové obchodování je zaměření na hlavní obchodní měnové páry. Obchodování na forexu nabízí hlavní, minoritní, křížové a exotické měnové páry. 
     
    Minoritní a exotické páry jsou obtížně obchodovatelné vzhledem k jejich menší likviditě a vyšší volatilitě. Jestli chcete zjednodušit své obchodování, zaměřte se pouze na hlavní měnové páry. Vyberte si maximálně pět měnových párů a obchodujte pouze je. Budete mít možnost lépe nastudovat jejich chování a to vám přinese lepší obchodní výsledky.
     
    Vždy se zaměřujte na kvalitu, nikoli na kvantitu
    Je tolik zanícených obchodníků, kteří tráví obchodováním hodinu za hodinou v naději, že dosáhnou velikého zisku. Pravdou však je, že nejúspěšnější obchodníci tráví v trhu jen omezený čas a zaměřují se na nejúspěšnější obchodní nastavení a nejlepší čas k obchodování. Preferují kvalitu před kvantitou. Obvykle vstupují jen do malého počtu obchodů, ale ty jsou obvykle ziskové. 
     
    Buďte pořádní
    Mějte ve svých obchodních věcech pořádek. Používejte stanovený obchodní plán a důsledně si zaznamenávejte obchodní deník s popisem obchodů. Zapisujte si důvody, které vás vedly ke vstupu do obchodu a jednou za čas si své záznamy projděte a zjistěte si, co bylo příčinou špatných obchodů a jak vznikly ty úspěšné. Úspěšní obchodníci používají vyzkoušené obchodní vstupy a výstupy a svá obchodní rozhodnutí si zaznamenávají pro zpětné analýzy.
     
    Buďte pozitivní, opatrní a důslední
    Přistupujte k obchodování pozitivně. Úspěch je nejistý a negativní přístup vás může vyvést z psychologické rovnováhy. Důsledkem je ztráta sebedůvěry a ztrátové obchody. Na místě je také opatrnost a vstup jen do opravdu dobrých obchodních příležitostí, které mají statisticky vyšší úspěšnost. Hlavní je však správné řízení peněz. Můžete mít obchodní systém s poměrem zisku a ztrát 50/50, ale správným řízením peněz může být i takový obchodní systém ziskový. Pokud se vám nedaří, nemusí to být tím, že váš obchodní systém přestal fungovat. Vytrvejte u svého obchodního systému, protože v trhu nastávají období, kdy se nedaří. 
     
     
    Zdroj: FxWire
     

  • Jak ochránit sebe i svou rodinu v případě úrazu

    Mnohdy stačí jedna vteřina a nečekaný úraz nás na dlouho, ne-li navždy vyřadí z aktivního života. Úrazy s sebou kromě zdravotních komplikací přinášejí také velké finanční problémy. Po nepříjemné události je totiž člověk nucen se vyrovnávat s dočasným nebo i trvalým výpadkem příjmu. V takovém případě je velmi dobrým pomocníkem správně zvolené pojištění.

    Těžký úraz nám [...]

    Příspěvek Jak ochránit sebe i svou rodinu v případě úrazu pochází z Rodinné finance

  • CZC.cz zavádí novinku, která zpříjemní nakupování
    Český prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz rozšiřuje galerie nejžádanějšího zboží o produktové 3D fotografie. Zákazníci si tak na reálném fotografickém 3D modelu mohou daný produkt detailně prohlédnout ze všech stran. Aktuálně jsou produktové 3D fotografie dostupné pro téměř 2 000 produktů a nadále budou přibývat rychlostí přibližně 200 3D fotografií za týden. Produktové 3D fotografie […]
  • Rádio Expres FM spustilo originální kampaň
    Expres FM odstartovalo svou podzimní komunikační kampaň. Poprvé v ní pražské rádio vsadilo na konkrétní pořad ze svého vysílání, a to na ranní show ZAS’ RÁNO na Expres FM. „V minulosti se naše komunikace zakládala hlavně na tom, že jsme jiní než většina rádií. Vždy jsme se snažili upozornit na kvalitu naší muziky, ale tentokrát […]
  • Jaká je ta klobása?

    "Vadí mi, když od politiků slyším, že si za zdravé potraviny máme připlatit," napsal účastník jedné ankety o zdravém životním stylu. "Ty by přece měly být standardem," dodal. Jak je vidět, mnoho lidí ještě nepochopilo, že nemáme jen dvě cenové úrovně, totiž standard a nadstandard, ale že také existuje hojně rozšířený podstandard. To jsou všechny ty potraviny plněné náhražkami, jež s oblibou distribuují řetězce. Ale i lidé, kteří by alespoň občas nepohrdli něčím přirozeným a zdravým, nakonec sáhnou po tom nejlevnějším. Vinu za to nesou obchodníci. Kolik informací o zboží předávají svým zákazníkům, tedy kromě výrazné cenovky a nápisem "Akce"?

  • Jak se dělá přebytek státního rozpočtu
    V médiích již proběhla zpráva, že k 31.8.2015 činil přebytek hospodaření státního rozpočtu ČR 19,0 mld. Kč. Co se za tímto číslem ale skrývá? Celkové příjmy státního rozpočtu dosáhly 816,3 mld. Kč, celkové výdaje 797,3 mld. Kč. Přebytek hospodaření 19,0 mld. Kč je nejlepší výsledek hospodaření od roku 2007, který potvrzuje oživení české ekonomiky. A další detaily rozpočtu?
  • Co dělat, když nemohu splácet úvěr
    Banku, u které máte úvěr, o svém problému neprodleně informujte.
  • Na shledanou! Jak a kdy můžete odejít od operátora
    S mobilním operátorem na věčné časy? Kdepak, klidně můžete zvednout kotvy a jít hledat štěstí jinam. Přečtěte si, jak a kdy je možné operátorovi vypovědět smlouvu.
  • Kdo to nakupuje v Česku? Čínská firma, nebo Čína?
    Do Česka poměrně nečekaně přitekl kapitál z Číny. Obří společnost CEFC nakupuje nalevo i napravo. Stojí za CEFC čínské zpravodajské zájmy?
  • Při korekci na trzích si zachovejte chladnou hlavu (1)

    Světové trhy zažily koncem léta propad, za jehož původce se mimo jiné označují obavy ze zpomalujícího růstu Číny a z dopadu možného zvýšení úrokových sazeb v USA na podzim tohoto roku. Bez ohledu na to si ale myslíme, že je důležité dát si tyto korekce do souvislostí, uklidnit se a vydat se hledat nové příležitosti.

  • Broker Consulting si našel banku. Spolupracuje s mBank

    Finančně poradenská společnost Broker Consulting si našla bankovního partnera. Od spolupráce s mBank si slibuje další růst. Postupně vybuduje až 70 Broker POINTů na principu franšízy. Přichází inspirace od Partners?



  • V nové kampaní Albert nabízí pohádky Disney
    Po roce se v obchodním řetězci Albert mohou zákazníci opět těšit na exkluzivní DVD edici filmů společnosti Disney, která navazuje na loňský úspěch. Albert přichází s novou sběratelskou kampaní, se kterou si můžete zpříjemnit čekání na Vánoce, nebo během nich obdarovat své nejbližší. Letos bude navíc možné získat exkluzivně i DVD s novým filmem V […]
  • V Norsku tiká časovaná bomba
    Norsko díky ropě od roku 1994 generuje fiskální přebytky a vydělané peníze ukládá na budoucí důchody. Ale
  • V Nizozemsku se můžete vyspat ve hradu z písku
    Uprostřed množství dinosaurů a robotů se tyčí obrovitý středověký hrad z písku, s věžičkami a padacím mostem, vše vypracované do nejmenších detailů. Uvnitř se skrývá jeden luxusní hotelový pokoj. Písečný hotel, který je údajně první na světě, se otevřel letos v létě v Nizozemsku.
  • V Nizozemsku se můžete vyspat ve hradu z písku
    Uprostřed množství dinosaurů a robotů se tyčí obrovitý středověký hrad z písku, s věžičkami a padacím mostem, vše vypracované do nejmenších detailů. Uvnitř se skrývá jeden luxusní hotelový pokoj. Písečný hotel, který je údajně první na světě, se otevřel letos v létě v Nizozemsku.
  • Vnitro vysoutěžilo vakcíny proti hepatitidě za 14 mil. Kč
    Praha - Ministerstvo vnitra koupí vakcíny na očkování proti hepatitidě za 14 milionů korun. Ze šesti oslovených firem v jednacím řízení bez uveřejnění vybralo firmu Phoenix lékárenský velkoobchod a.s., informoval dnes zdravotnickydenik.cz. V souvislosti s migrační vlnou musí zdravotnické zařízení ministerstva vnitra urychleně jednorázově naočkovat proti virovým hepatitidám 4482 policistů a zaměstnanců resortu.
  • Vnitropodnikové účetnictví v programu POHODA
    Základní formou vnitropodnikového účetnictví je sledování nákladů a výnosů ve vhodném členění. Účetní program POHODA toto sledování velmi usnadňuje a umožňuje členění hned ve třech úrovních – na zakázky, střediska a činnosti.
  • Vnitropodnikové účetnictví v programu POHODA
    Základní formou vnitropodnikového účetnictví je sledování nákladů a výnosů ve vhodném členění. Účetní program POHODA toto sledování velmi usnadňuje a umožňuje členění hned ve třech úrovních – na zakázky, střediska a činnosti.
  • Vnitropodnikové směrnice – 8. část
    V tomto díle si představíme další neméně důležitou vnitropodnikovou směrnici – tentokrát se budeme zabývat tématem tvorby, čerpání a účtování zákonných i ostatních rezerv. Pojďme se tedy podívat, jak by taková směrnice mohla vypadat.
  • Vnitropodnikové směrnice – 7. část
    V další části seriálu o vnitropodnikových směrnicích účetních jednotek se budeme věnovat oblasti časového rozlišování nákladů a výnosů, výdajů a příjmů a otázce tvorby dohadných položek.
  • Vnitropodnikové směrnice – 7. část
    V další části seriálu o vnitropodnikových směrnicích účetních jednotek se budeme věnovat oblasti časového rozlišování nákladů a výnosů, výdajů a příjmů a otázce tvorby dohadných položek.

  • V nové kampani pro značku Snickers účinkuje Mr. Bean
    Značka Snickers uvede 24. srpna 2015 nový reklamní spot, v němž se na české televizní obrazovky vrací Mr. Bean, legendární komediální postava jedinečně ztvárněná britským hercem Rowanem Atkinsonem. Reklama, kde Mr. Bean zosobňuje další z nepříjemných symptomů hladu, je pokračováním globálního komunikačního konceptu značky „Když máš hlad, nejsi to ty“. Zápletka zasazená do asijského prostředí […]
  • V nové kampani společnost RWE nabízí unikátní službu
    Společnost RWE představila svoji letošní podzimní marketingovou kampaň, ve které prezentuje svou novou a unikátní službu – pronájem úsporných LED žárovek. Koncept kampaně připravily společně agentury Wunderman a Young&Rubicam, mediální plánování zajistila agentura Maxus. Všechny agentury jsou součástí sítě WPP. Předchozí tři kampaně z dílny smíchovských agentur představovaly především výhody odběru elektřiny a plynu od […]
  • V nové kampani TULLAMORE D.E.W. nabízí originální dárek
    Značka oblíbené whiskey TULLAMORE D.E.W. spustila digitální kampaň na www.lahevjakodarek.cz, kde si každý může vytvořit svou vlastní etiketu na láhev TULLAMORE D.E.W. a věnovat tak svým blízkým originální dárek. V nadcházejících dnech můžete vytvořit etiketu pro své otce, dědečky, partnery či manžely k blížícím se Vánocům. Vytvoření etikety je zdarma, platíte pouze za láhev TULLAMORE […]
  • V nové kampani Zuno nabízí refinancování půjček

    Online banka Zuno přichází s novou kampaní na refinancování starých půjček z jiných bank. Klienti můžou na úrocích ušetřit až 40 % a výrazně tak snížit měsíční splátku.

    Navíc když klient splatí prvních šest po sobě následujících splátek půjčky, Zuno jej odmění garancí Nepřekonatelného úroku i po celý zbytek splácení. Takže když jiná banka nabídne lepší [...]

    Příspěvek V nové kampani Zuno nabízí refinancování půjček pochází z Rodinné finance

  • V Novém Mexiku byly po 3 letech odstraněny následky havárie v jaderném úložišti

    V americkém státě Novm Mexiko se podařilo za tři roky zlikvidovat následky havárie v úložišti jaderného odpadu. Ke slavnostnímu znovuotevření pracoviště přijel ministr energetiky Ernest Moniz, guvernérka Nového Mexika a delegace Kongresu USA. Kvůli havárii se tři roky hromadil odpad v jaderných provozech, které jej produkují. Moniz řekl, že je nadšen, že operace v podniku

    Publikováno na webu oEnergetice.cz

  • V novém spotu T-Mobile opět úřaduje agent Trojan
    Režisér Daniel Růžička z produkce AdWood natáčel další spot ze série T-Mobile s neohroženým agentem, kterého ztvárňuje populární herec Ivan Trojan. S ním v kampani, která bude nasazena od 1. září, vystupuje ještě Terezie Holá, která hraje jeho dceru, a Roman Mrázik, který si vystřihl roli Zlouna...
  • V nově rozšířeném obchodním Centru Chodov bude nakupování zážitkem
    Společnost Unibail-Rodamco zahájila nejvýznamnější proměnu v historii pražského Centra Chodov od jeho otevření v roce 2005, jež přinese více než třetinové rozšíření dnešní plochy. Ta do podzimu 2017 z aktuálních 61 000 m2 vzroste na 100 286 m2. Zákazníci budou moci nově vybírat ze sortimentu bezkonkurenčního počtu 300 prodejních jednotek, z nichž se 23 představí […]
  • V nové továrně horníci práci nenajdou
    V areálu bývalého Dolu Dukla v Havířově zahájila švédská firma Mölnlycke výstavbu tovární haly. Horníci zde ale práci nenajdou. Práce na kompletaci zdravotních pomůcek zde bude spíše pro ženy.
  • V obchodech se budou rozdávat desítky tisíc bonbonů M&M's
    Zelená a Modrý byly Chobotnice z druhého patra. Červený a Žlutý jsou maskoti bonbonů M&M's, kteří se od září objeví ve velké on-line a in-store kampani.
  • V obchodech v Německu lze již platit kartou

    V některých velkých obchodních řetězcích v Německu se ještě před pár týdny nedalo za nákupy zaplatit kreditní kartou. To se ale změnilo. V červenci nainstaloval do svých prodejen platební terminály Lidl a podobně se chystá spuštění v obchodech Kaufland, Netto a Aldi.

    V současné době tak lze kartou zaplatit ve většině největších maloobchodních řetězců v [...]

    Příspěvek V obchodech v Německu lze již platit kartou pochází z Rodinné finance


  • V nové kampaní Albert nabízí pohádky Disney
    Po roce se v obchodním řetězci Albert mohou zákazníci opět těšit na exkluzivní DVD edici filmů společnosti Disney, která navazuje na loňský úspěch. Albert přichází s novou sběratelskou kampaní, se kterou si můžete zpříjemnit čekání na Vánoce, nebo během nich obdarovat své nejbližší. Letos bude navíc možné získat exkluzivně i DVD s novým filmem V […]
  • V letošním ročníku soutěže EFFIE bude soutěžit nejvíce účastníků
    Do 30. září bude vyhodnoceno první kolo soutěže, do které se v letošním roce přihlásilo více než 70 prací v sedmi kategoriích. Oproti předchozímu roku došlo k nárůstu přihlášek o 5%, oproti roku 2013 dokonce o 13%. Druhé kolo bude uzavřeno po 15. říjnu a k vyhlášení výsledků dojde na Galavečeru 4. listopadu v Kině […]
  • Visa spouští novou podzimní kampaň
    Od dnešního dne je v České republice oficiálně spuštěna nová kampaň se sloganem „Visa vždy s vámi“, který vychází z anglického originálu „Visa always on“. Nová grafika představuje pulsující systém plateb, který je znázorněn kroužícími pruhy. Tím zdůrazňuje ústřední postavení společnosti Visa ve světě plateb, který se neustále mění a vyvíjí. „Visa je více než […]
  • V hlavní roli reklamní kampaně CZC.cz hrají opět zaměstnanci
    Český prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz dnes odstartoval svou podzimní kampaň. Hlavní role se opět ujali zaměstnanci CZC.cz, kteří se tentokrát převtělili do role učitelů a studentů. Pod taktovkou Jakuba Hussara, bronzového lva z Cannes, si pak připravili dvojici televizních a webových spotů, kterými se jako společný jmenovatel prolíná hodnota 2 500 Kč. Přesně tolik […]
  • Ve slovinské Portoroži se uskuteční 22. ročník festivalu Golden Drum
    Ve dnech 13. – 16. října se uskuteční již 22. ročník festivalu reklamy ve slovinské Portoroži, letos s podtitulem „Transformace, osvobození a tvůrčí kultura“. Klíčovými řečníky, právě s ohledem na ústřední téma festivalu, budou český ekonom Tomáš Sedláček, autor knihy Ekonomie dobra a zla a Ajaz Ahmed, spoluautor bestselleru Velocity a současně zakladatel a CEO […]
  • Veletrhy řešení VIII.: „Boříme mýty v podnikání“
    Zkušenosti, podpora, nové kontakty. Úspěšný model byznys setkání podnikatelské sféře nabídneme v říjnu 2015 již po osmé, tentokrát s motivem „Boříme mýty v podnikání“. „Mýty a předsudky v naší hlavě brzdí velký potenciál a brání nám skokově se zlepšit. Dal jsem dohromady odborníky, kteří je umí pojmenovat a odstranit. Potkáte je na jednom místě, v […]
  • V ČSOB startuje kampaň zaměřená na půjčky
    Nový Tv spot je připraven v komunikačním stylu ČSOB „Kdo by teď myslel na banku“. Spot názorně klientovi ukáže, že se mu při převedení půjček k bance ulehčí hned dvakrát: nejprve si sníží měsíční splátku sloučením svých stávajících půjček do jedné, a poté ušetří podruhé díky odpuštěným úrokům ve druhé polovině splácení. To vše navíc […]
  • V centru Nová Karolina proběhne druhý ročník Oktobe(e)rfestu
    Minimálně třicet malých i větších, lokálních i rodinných pivovarů obsadí okolí i útroby ostravského obchodního centra Forum Nová Karolina. Po úspěšném loňském prvním ročníku, kdy do obchodního centra a na festival zavítalo téměř 80 tisíc návštěvníků, se letos 9. a 10. října uskuteční pokračování Oktobe(e)rfestu – svátku nejen pro milovníky zlatavého moku a chutných pokrmů, […]
  • V Centru Černý Most čeká na návštěvníky pestrý program
    Letošní podzim bude v Centru Černý Most výjimečně pestrý díky sezónním zvýhodněným nabídkám a doprovodnému programu pro celou rodinu. Od 16. října do 1. listopadu zprostředkuje „sklizeň slev“ jedinečná šeková knížka s 90 atraktivními nabídkami značek Centra Černý Most. Všechny, kdo do Centra Černý Most zavítají v následujících týdnech, čeká báječná atmosféra inspirovaná barvami a […]
  • Twitter rozšířil možnosti reklamy pro všechny účty
    Twitter se řadí mezi TOP5 největších sociálních sítí v České republice. U nás ho aktuálně využívá něco mezi 300 až 400 tisíci uživatelů (aktivních účtů). Pro srovnání na celém světě jich má Twitter celkem 300 miliónů. Přestože ho nedávno předskočil Instagram, stále se jedná o velmi zajímavou platformu zejména kvůli typům uživatelů a rychlosti šíření […]

  • Začíná věrnostní akce BOSCH v Kauflandu | Marketingové noviny...
    Začátkem prosince startuje v prodejnách Kaufland nový věrnostní program. Zákazníci. se dá až 70 % z původní ceny. Sbírání
  • Začíná kampaň informačního systém Prahy 2GIS
    Pražané se od října mohou potkávat s kampaní společnosti 2GIS, a to v ulicích na CLV plochách, v MHD či na B1 plakátech v restauracích, klubech, barech, fitness zařízeních či čekárnách a ordinacích lékařů. Kampaň bude zároveň intenzivně využívat online formátů a mediální podpory na sociálních sítích. Zaměřena bude na Prahu a spádové oblasti. „Cílem […]
  • Whirlpool nabízí akci „Cashback“
    U kteréhokoliv z obchodních partnerů Whirlpool lze nyní pořídit vybraný špičkový spotřebič z nejnovějších řad a zároveň získat zpět až 2 000 Kč na svůj bankovní účet. Toto je principem aktuální akce Whirlpool „Cashback“. „V reakci na pozitivní ohlas zákazníků jsme se rozhodli znovu uspořádat na českém i slovenském trhu akci s univerzálním názvem „Cashback“, […]
  • Výzkum trhu | Marketingové noviny.cz
    Marketingové noviny se zabývají těmito tématy: marketing, reklama, management, prodej. Obsahem. je také guerilla marketing, on-line marketing a CRM.
  • V podzimní kampani Nespresso opět zazáří George Clooney
    Nová Nespresso reklama si pohrává s myšlenkou „What Else?“ a nabádá diváky k zamyšlení nad bezkonkurenčními unikátními vlastnostmi, díky kterým je každý okamžik s Nespresso kávou jedinečný. „What Else?“ v sobě spojuje všechny elementy, které společně vytvářejí dokonalý zážitek z vychutnávání kávy – vše od unikátního přístupu k udržitelnosti kávy a její prvotřídní kvality. Na […]
  • Vodafone v nové kampaní sází na sociální média
    Vodafone rozšiřuje výhodnou nabídku pro mladé na předplacené karty a spouští novou reklamní kampaň s mottem „Nečekám, žiju“. Kampaň má za cíl ukázat, že s Tarifem 26 a Kartou 26 mladí již nemusí na nic čekat, nemusí lovit wi-fi, ani prozvánět rodiče – mohou dělat co je baví, kdy je napadne. Součástí kampaně, která poběží […]
  • V nově rozšířeném obchodním Centru Chodov bude nakupování zážitkem
    Společnost Unibail-Rodamco zahájila nejvýznamnější proměnu v historii pražského Centra Chodov od jeho otevření v roce 2005, jež přinese více než třetinové rozšíření dnešní plochy. Ta do podzimu 2017 z aktuálních 61 000 m2 vzroste na 100 286 m2. Zákazníci budou moci nově vybírat ze sortimentu bezkonkurenčního počtu 300 prodejních jednotek, z nichž se 23 představí […]
  • V nové kampani TULLAMORE D.E.W. nabízí originální dárek
    Značka oblíbené whiskey TULLAMORE D.E.W. spustila digitální kampaň na www.lahevjakodarek.cz, kde si každý může vytvořit svou vlastní etiketu na láhev TULLAMORE D.E.W. a věnovat tak svým blízkým originální dárek. V nadcházejících dnech můžete vytvořit etiketu pro své otce, dědečky, partnery či manžely k blížícím se Vánocům. Vytvoření etikety je zdarma, platíte pouze za láhev TULLAMORE […]
  • V nové kampani společnost RWE nabízí unikátní službu
    Společnost RWE představila svoji letošní podzimní marketingovou kampaň, ve které prezentuje svou novou a unikátní službu – pronájem úsporných LED žárovek. Koncept kampaně připravily společně agentury Wunderman a Young&Rubicam, mediální plánování zajistila agentura Maxus. Všechny agentury jsou součástí sítě WPP. Předchozí tři kampaně z dílny smíchovských agentur představovaly především výhody odběru elektřiny a plynu od […]
  • V nové kampani pro značku Snickers účinkuje Mr. Bean
    Značka Snickers uvede 24. srpna 2015 nový reklamní spot, v němž se na české televizní obrazovky vrací Mr. Bean, legendární komediální postava jedinečně ztvárněná britským hercem Rowanem Atkinsonem. Reklama, kde Mr. Bean zosobňuje další z nepříjemných symptomů hladu, je pokračováním globálního komunikačního konceptu značky „Když máš hlad, nejsi to ty“. Zápletka zasazená do asijského prostředí […]

Hitpardáda štítků