V nové kampani pro značku Snickers účinkuje Mr. Bean

Značka Snickers uvede 24. srpna 2015 nový reklamní spot, v němž se na české televizní obrazovky vrací Mr. Bean, legendární komediální postava jedinečně ztvárněná britským hercem Rowanem Atkinsonem. Reklama, kde Mr. Bean zosobňuje další z nepříjemných symptomů hladu, je pokračováním globálního komunikačního konceptu značky „Když máš hlad, nejsi to ty“. Zápletka zasazená do asijského prostředí […]


Zdroj: www.marketingovenoviny.cz
Témata: MR, SNICKERS, BEAN, HLAD, SPOT, NOVÃ, , BOJOVNÃ, NEPÅ, KONCENTRACI

  • Zákazníci hobbymarketů jsou ochotni navštěvovat i vzdálenější obchody
    Výsledky nové studie Incoma GfK DO-IT-YOURSELF 2015 ukazují, že podle českých spotřebitelů meziročně klesl při výběru prodejny pro nákup hobby sortimentu význam její dostupnosti a šíře nabízeného sortimentu v prodejně. Snížení významu dostupnosti prodejny může souviset s rostoucí ochotou zákazníků navštívit i vzdálenější prodejny (nižší ceny pohonných hmot, optimističtější ekonomická očekávání ve společnosti). Vzhledem k […]
  • Cena zlata a cena stříbra v minulém 34. týdnu 2015 a výhled

    Cena zlata a cena stříbra v minulém 34. týdnu 2015 a výhled



     
     
     
    GLD – po nákupním signálu
     
     
     
     
    SLV – po nákupním signálu
     
     
     
     
    GDX – po nákupním signálu
     
     
     
     
    XGD.TO – po nákupním signálu
     
     
     
     
    CEF – po nákupním signálu
     
     
     
     
    Akcie producentů zlata jsou stále v klesajícím trendu, nakupující by měli zůstat opatrní.

     
    Závěr
    Dlouhodobý vývoj – po hlavním prodejním signálu z března 2012, kdy $HUI byl na úrovni 550.
    Krátkodobý vývoj – po nákupních signálech
    Sektorový cyklus zlata – od 14. srpna roste
    Obchodníci mohou vstupovat do obchodů na krátkodobých odrazech.
     
     
    Zdroj: Jack Chan 
     
  • Výhled USD, EUR, GBP, AUD, NZD, CAD, SP500, DAX, FTSE, týden 35 2015

    Výhled USD, EUR, GBP, AUD, NZD, CAD, SP500, DAX, FTSE, týden 35 2015



     
    Odhad vývoje
    Nejvíce očekávanou událostí příštího týdne bude zasedání FEDu v Jacskon Hole, kde by se mělo dojít k závěru ohledně zvyšování úrokových sazeb. Ekonomická data pro dolar vycházejí v úterý smíšeně ve středu špatně a ve čtvrtek a v pátek dobře. Euro a libra čekají smíšená data, koncem týdne špatná. Ekonomická data z Austrálie mají být dobrá z Nového Zélandu špatná. Z Kanady nejsou odhady analytiků. 
     
    Ani v tomto týdnu nebude mít na vývoj cen vliv ekonomická výkonnost, ale vnější šoky vzniklé rozhodováním centrálních bank. Trh je nervózní toho, že centrální bankéři každou chvíli říkají něco jiného a tak hlavní zásadou v současné době je buď výstup z pozic, nebo přinejlepším opatrnost. Po výprodeji z minulého týdne se dá čekat pokračující mírný pokles na začátku týdne a potom zotavení s pohybem do strany. 







     

    Vysvětlivky:
    surp - pokud je modrá čára kladná jde o pozitivní překvapení, pokud je záporná, jde o negativní překvapení
    est - odhady ekonomického vývoje od analytiků pro konkrétní den
    real - ekonomický vývoj z publikovaných dat
     
    Horní graf zobrazuje čarami součty odhadů a reálného vývoje, překvapení zobrazuje modrý sloupec. 
    Dolní graf zobrazuje překvapení, odhady a publikovaný vývoj pro jednotlivé dny.
     
    Za ideálního stavu by vývoj měnového páru měl sledovat reálný vývoj ekonomiky. Růst zelené čáry by měl doprovázet růst v cenovém grafu a pokles zelené čáry by měl být doprovázen poklesem cenového grafu.
     
    Důvody proč to tak není:
    Odhady analytiků postihují jen publikovaná ekonomická data a nezahrnují vlivy, jako je vystoupení šéfů centrálních bank a dalších papalášů, nezahrnují politickou situaci, nezahrnují fiskální a monetární politiku a neberou do úvahy technické operace, jako je například vybírání zisků, či akce smart money.
     
    Odhady analytiků nejsou vždy přesné. Pokud jsou publikovaná čísla horší než očekávaná, vzniká negativní překvapení, které ovlivní vývoj na měnovém páru. V takovém případě může cena klesat, i když publikovaná data byla pozitivní, odhady byly také pozitivní, ale publikovaná čísla byla horší, než odhady. Pro pozitivní překvapení platí to samé.
     
    Z týdenního přehledu byly odstraněny měnové páry USD/CHF a USD/JPY. Oba páry nereagují na data z ekonomického vývoje svých zemí a v podstatě s nimi nejsou korelovány. CHF je po většinu času inverzně korelován s EUR. JPY je řízeno centrální bankou Japonska (BoJ) a podle zadání vlády bude oslabováno, dokud Japonsko nedosáhne inflace 2 %. Toto zadání zůstává v platnosti i v roce 2015

     
    Zdroj: kapitalovetrhy.blogspot.com

     
  • Vyhodnocení USD, EUR, GBP, AUD, NZD, CAD, SP500, DAX, FTSE, týden 34 2015

    Vyhodnocení USD, EUR, GBP, AUD, NZD, CAD, SP500, DAX, FTSE, týden 34 2015

     
     
    Jak to dopadlo
    Minulý týden byl ve znamení výprodejů, kam až oko dohlédlo. Vývoj v Číně v minulém týdnu a neuspokojivá odezva FEDu ve středu vyvolaly výprodej, který začal v úterý, kdy nejobezřetnější investoři začali preventivně zavírat své pozice, středeční nepřesvědčivý výkon FEDu, kdy nedokázal dát jasný signál ohledně začátku zvyšování sazeb, výprodej podpořil a čtvrtek se již plně nesl v opouštění obchodních pozic. Páteční panika pak jen dovršila celotýdenní výprodej. Dolar oslabil a to znamená, že posílily protilehlé měny. Posílil japonský jen, který je svázán s výkonností amerického akciového trhu, protože jen slouží jako levná měna, kterou si lze za nulový úrok půjčit a kupovat aktiva s vyšším výnosem. 
     
    Korelace v 34. týdnu
    EUR GBP AUD NZD CAD SP500 DAX FTSE
    0,73 0,98 -0,57 0,6 -0,6 0,67 -0,89 -0,02

     








     
    Vysvětlivky:
    surp - pokud je modrá čára kladná jde o pozitivní překvapení, pokud je záporná, jde o negativní překvapení
    est - odhady ekonomického vývoje od analytiků pro konkrétní den
    real - ekonomický vývoj z publikovaných dat
     
    Horní graf zobrazuje čarami součty odhadů a reálného vývoje, překvapení zobrazuje modrý sloupec. 
    Dolní graf zobrazuje překvapení, odhady a publikovaný vývoj pro jednotlivé dny.
     
    Za ideálního stavu by vývoj měnového páru měl sledovat reálný vývoj ekonomiky. Růst zelené čáry by měl doprovázet růst v cenovém grafu a pokles zelené čáry by měl být doprovázen poklesem cenového grafu.
     
    Důvody proč to tak není:
    Odhady analytiků postihují jen publikovaná ekonomická data a nezahrnují vlivy, jako je vystoupení šéfů centrálních bank a dalších papalášů, nezahrnují politickou situaci, nezahrnují fiskální a monetární politiku a neberou do úvahy technické operace, jako je například vybírání zisků, či akce smart money.
     
    Odhady analytiků nejsou vždy přesné. Pokud jsou publikovaná čísla horší než očekávaná, vzniká negativní překvapení, které ovlivní vývoj na měnovém páru. V takovém případě může cena klesat, i když publikovaná data byla pozitivní, odhady byly také pozitivní, ale publikovaná čísla byla horší, než odhady. Pro pozitivní překvapení platí to samé.
     
    Z týdenního přehledu byly odstraněny měnové páry USD/CHF a USD/JPY. Oba páry nereagují na data z ekonomického vývoje svých zemí a v podstatě s nimi nejsou korelovány. CHF je po většinu času inverzně korelován s EUR. JPY je řízeno centrální bankou Japonska (BoJ) a podle zadání vlády bude oslabováno, dokud Japonsko nedosáhne inflace 2 %. Toto zadání zůstává v platnosti i v roce 2015

     
    Zdroj: kapitalovetrhy.blogspot.com


  • Hypotéka dle obratu v roce 2015 - víme o ni vše
    Hypotéku pro podnikatele se započtením příjmů z obratu (řádek 101 daňového přiznání), nabízí 8 z 10 zkoumaných bank, přičemž Raiffeisenbank, Expobank, Wüstenrot hypoteční banka a Česká spořitelna ji nabízí i podnikatelům, kteří nespadají do tzv. „svobodných povolání“.
  • Regulovat provizi? Kvůli strachu z antimonopolního úřadu

    Velké pojišťovny prostřednictvím České asociace pojišťoven (ČAP) lobbují za regulaci provizí. Na jejich stranu se připojil i profesor Jaroslav Daňhel. Proč chtějí ořezat provize finančních zprostředkovatelů zákonem?

  • Předávací protokol může ochránit před soudními spory

    Rozhodli jste se pro pronájem bytu a vyhovující byt jste si již vybrali? Zbývá jen vyřídit posledních pár formalit, podepsat nájemní smlouvu a můžete se stěhovat. Zapomenout byste neměli ani na předávací protokol. Nemuselo by se vám to vyplatit!

  • Spolupracující osoba
    Zejména pro OSVČ využívající paušální náklady jsou možnosti spojené s takzvanou spolupracující osobou velmi zajímavé. Taková osoba samostatně výdělečně činná totiž nemůže uplatňovat slevu na děti a třeba na nepracující manželku, přičemž využití...
  • Jak hledat a najít investora do podnikání?

    Investor nemusí disponovat pouze finančními zdroji, mnohdy je zajímavější sociální kapitál, který během života dokázal nahromadit.

    číst dál

  • Odměna za práci přesčas
    Práce přesčas je taková práce, kterou konáte na příkaz zaměstnavatele nebo s jeho souhlasem nad stanovenou týdenní pracovní dobu a mimo rozvrh pracovních směn. Za práci přesčas zaměstnancům zpravidla náleží příplatek ve výši alespoň 25 %.


  • V nové kampani Expobank propaguje spořící a běžné účty
    Od září uvádí Expobank do prodeje nové běžné účty Expo Active a Expo Global, které se zaměřují na potřeby náročných a aktivních klientů. Klienti je mohou získat ve spojení se Spořicím účtem GARANT zdarma. Expobank o nových účtech informuje stávající i potenciální klienty prostřednictvím kampaně s mottem „Některé věci celý život odkládáme, protože na ně […]
  • V nové kampaní Albert nabízí pohádky Disney
    Po roce se v obchodním řetězci Albert mohou zákazníci opět těšit na exkluzivní DVD edici filmů společnosti Disney, která navazuje na loňský úspěch. Albert přichází s novou sběratelskou kampaní, se kterou si můžete zpříjemnit čekání na Vánoce, nebo během nich obdarovat své nejbližší. Letos bude navíc možné získat exkluzivně i DVD s novým filmem V […]
  • V Norsku tiká časovaná bomba
    Norsko díky ropě od roku 1994 generuje fiskální přebytky a vydělané peníze ukládá na budoucí důchody. Ale
  • V Nizozemsku se můžete vyspat ve hradu z písku
    Uprostřed množství dinosaurů a robotů se tyčí obrovitý středověký hrad z písku, s věžičkami a padacím mostem, vše vypracované do nejmenších detailů. Uvnitř se skrývá jeden luxusní hotelový pokoj. Písečný hotel, který je údajně první na světě, se otevřel letos v létě v Nizozemsku.
  • V Nizozemsku se můžete vyspat ve hradu z písku
    Uprostřed množství dinosaurů a robotů se tyčí obrovitý středověký hrad z písku, s věžičkami a padacím mostem, vše vypracované do nejmenších detailů. Uvnitř se skrývá jeden luxusní hotelový pokoj. Písečný hotel, který je údajně první na světě, se otevřel letos v létě v Nizozemsku.
  • Vnitro vysoutěžilo vakcíny proti hepatitidě za 14 mil. Kč
    Praha - Ministerstvo vnitra koupí vakcíny na očkování proti hepatitidě za 14 milionů korun. Ze šesti oslovených firem v jednacím řízení bez uveřejnění vybralo firmu Phoenix lékárenský velkoobchod a.s., informoval dnes zdravotnickydenik.cz. V souvislosti s migrační vlnou musí zdravotnické zařízení ministerstva vnitra urychleně jednorázově naočkovat proti virovým hepatitidám 4482 policistů a zaměstnanců resortu.
  • Vnitropodnikové účetnictví v programu POHODA
    Základní formou vnitropodnikového účetnictví je sledování nákladů a výnosů ve vhodném členění. Účetní program POHODA toto sledování velmi usnadňuje a umožňuje členění hned ve třech úrovních – na zakázky, střediska a činnosti.
  • Vnitropodnikové účetnictví v programu POHODA
    Základní formou vnitropodnikového účetnictví je sledování nákladů a výnosů ve vhodném členění. Účetní program POHODA toto sledování velmi usnadňuje a umožňuje členění hned ve třech úrovních – na zakázky, střediska a činnosti.
  • Vnitropodnikové směrnice – 8. část
    V tomto díle si představíme další neméně důležitou vnitropodnikovou směrnici – tentokrát se budeme zabývat tématem tvorby, čerpání a účtování zákonných i ostatních rezerv. Pojďme se tedy podívat, jak by taková směrnice mohla vypadat.
  • Vnitropodnikové směrnice – 7. část
    V další části seriálu o vnitropodnikových směrnicích účetních jednotek se budeme věnovat oblasti časového rozlišování nákladů a výnosů, výdajů a příjmů a otázce tvorby dohadných položek.

  • V nové kampani společnost RWE nabízí unikátní službu
    Společnost RWE představila svoji letošní podzimní marketingovou kampaň, ve které prezentuje svou novou a unikátní službu – pronájem úsporných LED žárovek. Koncept kampaně připravily společně agentury Wunderman a Young&Rubicam, mediální plánování zajistila agentura Maxus. Všechny agentury jsou součástí sítě WPP. Předchozí tři kampaně z dílny smíchovských agentur představovaly především výhody odběru elektřiny a plynu od […]
  • V nové kampani TULLAMORE D.E.W. nabízí originální dárek
    Značka oblíbené whiskey TULLAMORE D.E.W. spustila digitální kampaň na www.lahevjakodarek.cz, kde si každý může vytvořit svou vlastní etiketu na láhev TULLAMORE D.E.W. a věnovat tak svým blízkým originální dárek. V nadcházejících dnech můžete vytvořit etiketu pro své otce, dědečky, partnery či manžely k blížícím se Vánocům. Vytvoření etikety je zdarma, platíte pouze za láhev TULLAMORE […]
  • V nové kampani Zuno nabízí refinancování půjček

    Online banka Zuno přichází s novou kampaní na refinancování starých půjček z jiných bank. Klienti můžou na úrocích ušetřit až 40 % a výrazně tak snížit měsíční splátku.

    Navíc když klient splatí prvních šest po sobě následujících splátek půjčky, Zuno jej odmění garancí Nepřekonatelného úroku i po celý zbytek splácení. Takže když jiná banka nabídne lepší [...]

    Příspěvek V nové kampani Zuno nabízí refinancování půjček pochází z Rodinné finance

  • V Novém Mexiku byly po 3 letech odstraněny následky havárie v jaderném úložišti

    V americkém státě Novm Mexiko se podařilo za tři roky zlikvidovat následky havárie v úložišti jaderného odpadu. Ke slavnostnímu znovuotevření pracoviště přijel ministr energetiky Ernest Moniz, guvernérka Nového Mexika a delegace Kongresu USA. Kvůli havárii se tři roky hromadil odpad v jaderných provozech, které jej produkují. Moniz řekl, že je nadšen, že operace v podniku

    Publikováno na webu oEnergetice.cz

  • V novém spotu T-Mobile opět úřaduje agent Trojan
    Režisér Daniel Růžička z produkce AdWood natáčel další spot ze série T-Mobile s neohroženým agentem, kterého ztvárňuje populární herec Ivan Trojan. S ním v kampani, která bude nasazena od 1. září, vystupuje ještě Terezie Holá, která hraje jeho dceru, a Roman Mrázik, který si vystřihl roli Zlouna...
  • V nově rozšířeném obchodním Centru Chodov bude nakupování zážitkem
    Společnost Unibail-Rodamco zahájila nejvýznamnější proměnu v historii pražského Centra Chodov od jeho otevření v roce 2005, jež přinese více než třetinové rozšíření dnešní plochy. Ta do podzimu 2017 z aktuálních 61 000 m2 vzroste na 100 286 m2. Zákazníci budou moci nově vybírat ze sortimentu bezkonkurenčního počtu 300 prodejních jednotek, z nichž se 23 představí […]
  • V nové továrně horníci práci nenajdou
    V areálu bývalého Dolu Dukla v Havířově zahájila švédská firma Mölnlycke výstavbu tovární haly. Horníci zde ale práci nenajdou. Práce na kompletaci zdravotních pomůcek zde bude spíše pro ženy.
  • V obchodech se budou rozdávat desítky tisíc bonbonů M&M's
    Zelená a Modrý byly Chobotnice z druhého patra. Červený a Žlutý jsou maskoti bonbonů M&M's, kteří se od září objeví ve velké on-line a in-store kampani.
  • V obchodech v Německu lze již platit kartou

    V některých velkých obchodních řetězcích v Německu se ještě před pár týdny nedalo za nákupy zaplatit kreditní kartou. To se ale změnilo. V červenci nainstaloval do svých prodejen platební terminály Lidl a podobně se chystá spuštění v obchodech Kaufland, Netto a Aldi.

    V současné době tak lze kartou zaplatit ve většině největších maloobchodních řetězců v [...]

    Příspěvek V obchodech v Německu lze již platit kartou pochází z Rodinné finance

  • V obchodních řetězcích vrcholí boj o vyšší mzdy. Odbory chtějí, aby...
    Odbory zaměstnanců v maloobchodu požadují výrazný, až pětiprocentní růst mezd. Velké. je ne vždy dobrá.

  • V nové kampani Expobank propaguje spořící a běžné účty
    Od září uvádí Expobank do prodeje nové běžné účty Expo Active a Expo Global, které se zaměřují na potřeby náročných a aktivních klientů. Klienti je mohou získat ve spojení se Spořicím účtem GARANT zdarma. Expobank o nových účtech informuje stávající i potenciální klienty prostřednictvím kampaně s mottem „Některé věci celý život odkládáme, protože na ně […]
  • V nové kampaní Albert nabízí pohádky Disney
    Po roce se v obchodním řetězci Albert mohou zákazníci opět těšit na exkluzivní DVD edici filmů společnosti Disney, která navazuje na loňský úspěch. Albert přichází s novou sběratelskou kampaní, se kterou si můžete zpříjemnit čekání na Vánoce, nebo během nich obdarovat své nejbližší. Letos bude navíc možné získat exkluzivně i DVD s novým filmem V […]
  • V letošním ročníku soutěže EFFIE bude soutěžit nejvíce účastníků
    Do 30. září bude vyhodnoceno první kolo soutěže, do které se v letošním roce přihlásilo více než 70 prací v sedmi kategoriích. Oproti předchozímu roku došlo k nárůstu přihlášek o 5%, oproti roku 2013 dokonce o 13%. Druhé kolo bude uzavřeno po 15. říjnu a k vyhlášení výsledků dojde na Galavečeru 4. listopadu v Kině […]
  • Visa spouští novou podzimní kampaň
    Od dnešního dne je v České republice oficiálně spuštěna nová kampaň se sloganem „Visa vždy s vámi“, který vychází z anglického originálu „Visa always on“. Nová grafika představuje pulsující systém plateb, který je znázorněn kroužícími pruhy. Tím zdůrazňuje ústřední postavení společnosti Visa ve světě plateb, který se neustále mění a vyvíjí. „Visa je více než […]
  • V hlavní roli reklamní kampaně CZC.cz hrají opět zaměstnanci
    Český prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz dnes odstartoval svou podzimní kampaň. Hlavní role se opět ujali zaměstnanci CZC.cz, kteří se tentokrát převtělili do role učitelů a studentů. Pod taktovkou Jakuba Hussara, bronzového lva z Cannes, si pak připravili dvojici televizních a webových spotů, kterými se jako společný jmenovatel prolíná hodnota 2 500 Kč. Přesně tolik […]
  • Ve slovinské Portoroži se uskuteční 22. ročník festivalu Golden Drum
    Ve dnech 13. – 16. října se uskuteční již 22. ročník festivalu reklamy ve slovinské Portoroži, letos s podtitulem „Transformace, osvobození a tvůrčí kultura“. Klíčovými řečníky, právě s ohledem na ústřední téma festivalu, budou český ekonom Tomáš Sedláček, autor knihy Ekonomie dobra a zla a Ajaz Ahmed, spoluautor bestselleru Velocity a současně zakladatel a CEO […]
  • Veletrhy řešení VIII.: „Boříme mýty v podnikání“
    Zkušenosti, podpora, nové kontakty. Úspěšný model byznys setkání podnikatelské sféře nabídneme v říjnu 2015 již po osmé, tentokrát s motivem „Boříme mýty v podnikání“. „Mýty a předsudky v naší hlavě brzdí velký potenciál a brání nám skokově se zlepšit. Dal jsem dohromady odborníky, kteří je umí pojmenovat a odstranit. Potkáte je na jednom místě, v […]
  • V ČSOB startuje kampaň zaměřená na půjčky
    Nový Tv spot je připraven v komunikačním stylu ČSOB „Kdo by teď myslel na banku“. Spot názorně klientovi ukáže, že se mu při převedení půjček k bance ulehčí hned dvakrát: nejprve si sníží měsíční splátku sloučením svých stávajících půjček do jedné, a poté ušetří podruhé díky odpuštěným úrokům ve druhé polovině splácení. To vše navíc […]
  • V centru Nová Karolina proběhne druhý ročník Oktobe(e)rfestu
    Minimálně třicet malých i větších, lokálních i rodinných pivovarů obsadí okolí i útroby ostravského obchodního centra Forum Nová Karolina. Po úspěšném loňském prvním ročníku, kdy do obchodního centra a na festival zavítalo téměř 80 tisíc návštěvníků, se letos 9. a 10. října uskuteční pokračování Oktobe(e)rfestu – svátku nejen pro milovníky zlatavého moku a chutných pokrmů, […]
  • V Centru Černý Most čeká na návštěvníky pestrý program
    Letošní podzim bude v Centru Černý Most výjimečně pestrý díky sezónním zvýhodněným nabídkám a doprovodnému programu pro celou rodinu. Od 16. října do 1. listopadu zprostředkuje „sklizeň slev“ jedinečná šeková knížka s 90 atraktivními nabídkami značek Centra Černý Most. Všechny, kdo do Centra Černý Most zavítají v následujících týdnech, čeká báječná atmosféra inspirovaná barvami a […]

  • Zákazníci hobbymarketů jsou ochotni navštěvovat i vzdálenější obchody
    Výsledky nové studie Incoma GfK DO-IT-YOURSELF 2015 ukazují, že podle českých spotřebitelů meziročně klesl při výběru prodejny pro nákup hobby sortimentu význam její dostupnosti a šíře nabízeného sortimentu v prodejně. Snížení významu dostupnosti prodejny může souviset s rostoucí ochotou zákazníků navštívit i vzdálenější prodejny (nižší ceny pohonných hmot, optimističtější ekonomická očekávání ve společnosti). Vzhledem k […]
  • Začíná věrnostní akce BOSCH v Kauflandu | Marketingové noviny...
    Začátkem prosince startuje v prodejnách Kaufland nový věrnostní program. Zákazníci. se dá až 70 % z původní ceny. Sbírání
  • Začíná kampaň informačního systém Prahy 2GIS
    Pražané se od října mohou potkávat s kampaní společnosti 2GIS, a to v ulicích na CLV plochách, v MHD či na B1 plakátech v restauracích, klubech, barech, fitness zařízeních či čekárnách a ordinacích lékařů. Kampaň bude zároveň intenzivně využívat online formátů a mediální podpory na sociálních sítích. Zaměřena bude na Prahu a spádové oblasti. „Cílem […]
  • Whirlpool nabízí akci „Cashback“
    U kteréhokoliv z obchodních partnerů Whirlpool lze nyní pořídit vybraný špičkový spotřebič z nejnovějších řad a zároveň získat zpět až 2 000 Kč na svůj bankovní účet. Toto je principem aktuální akce Whirlpool „Cashback“. „V reakci na pozitivní ohlas zákazníků jsme se rozhodli znovu uspořádat na českém i slovenském trhu akci s univerzálním názvem „Cashback“, […]
  • Výzkum trhu | Marketingové noviny.cz
    Marketingové noviny se zabývají těmito tématy: marketing, reklama, management, prodej. Obsahem. je také guerilla marketing, on-line marketing a CRM.
  • V podzimní kampani Nespresso opět zazáří George Clooney
    Nová Nespresso reklama si pohrává s myšlenkou „What Else?“ a nabádá diváky k zamyšlení nad bezkonkurenčními unikátními vlastnostmi, díky kterým je každý okamžik s Nespresso kávou jedinečný. „What Else?“ v sobě spojuje všechny elementy, které společně vytvářejí dokonalý zážitek z vychutnávání kávy – vše od unikátního přístupu k udržitelnosti kávy a její prvotřídní kvality. Na […]
  • Vodafone v nové kampaní sází na sociální média
    Vodafone rozšiřuje výhodnou nabídku pro mladé na předplacené karty a spouští novou reklamní kampaň s mottem „Nečekám, žiju“. Kampaň má za cíl ukázat, že s Tarifem 26 a Kartou 26 mladí již nemusí na nic čekat, nemusí lovit wi-fi, ani prozvánět rodiče – mohou dělat co je baví, kdy je napadne. Součástí kampaně, která poběží […]
  • V nově rozšířeném obchodním Centru Chodov bude nakupování zážitkem
    Společnost Unibail-Rodamco zahájila nejvýznamnější proměnu v historii pražského Centra Chodov od jeho otevření v roce 2005, jež přinese více než třetinové rozšíření dnešní plochy. Ta do podzimu 2017 z aktuálních 61 000 m2 vzroste na 100 286 m2. Zákazníci budou moci nově vybírat ze sortimentu bezkonkurenčního počtu 300 prodejních jednotek, z nichž se 23 představí […]
  • V nové kampani TULLAMORE D.E.W. nabízí originální dárek
    Značka oblíbené whiskey TULLAMORE D.E.W. spustila digitální kampaň na www.lahevjakodarek.cz, kde si každý může vytvořit svou vlastní etiketu na láhev TULLAMORE D.E.W. a věnovat tak svým blízkým originální dárek. V nadcházejících dnech můžete vytvořit etiketu pro své otce, dědečky, partnery či manžely k blížícím se Vánocům. Vytvoření etikety je zdarma, platíte pouze za láhev TULLAMORE […]
  • V nové kampani společnost RWE nabízí unikátní službu
    Společnost RWE představila svoji letošní podzimní marketingovou kampaň, ve které prezentuje svou novou a unikátní službu – pronájem úsporných LED žárovek. Koncept kampaně připravily společně agentury Wunderman a Young&Rubicam, mediální plánování zajistila agentura Maxus. Všechny agentury jsou součástí sítě WPP. Předchozí tři kampaně z dílny smíchovských agentur představovaly především výhody odběru elektřiny a plynu od […]

Hitpardáda štítků