V nové kampani společnost RWE nabízí unikátní službu

Společnost RWE představila svoji letošní podzimní marketingovou kampaň, ve které prezentuje svou novou a unikátní službu – pronájem úsporných LED žárovek. Koncept kampaně připravily společně agentury Wunderman a Young&Rubicam, mediální plánování zajistila agentura Maxus. Všechny agentury jsou součástí sítě WPP. Předchozí tři kampaně z dílny smíchovských agentur představovaly především výhody odběru elektřiny a plynu od […]


Zdroj: www.marketingovenoviny.cz
Témata: RWE, KAMPANĚ, LED, ELEKTŘINY, UNIKÁTNÍ, ŽÁROVEK, OD, AGENTURY, UNIKÁTNÍ SLUŽBU, LED ŽÁROVEK



  • V nové kampani pro značku Snickers účinkuje Mr. Bean
    Značka Snickers uvede 24. srpna 2015 nový reklamní spot, v němž se na české televizní obrazovky vrací Mr. Bean, legendární komediální postava jedinečně ztvárněná britským hercem Rowanem Atkinsonem. Reklama, kde Mr. Bean zosobňuje další z nepříjemných symptomů hladu, je pokračováním globálního komunikačního konceptu značky „Když máš hlad, nejsi to ty“. Zápletka zasazená do asijského prostředí […]
  • V nové kampani Expobank propaguje spořící a běžné účty
    Od září uvádí Expobank do prodeje nové běžné účty Expo Active a Expo Global, které se zaměřují na potřeby náročných a aktivních klientů. Klienti je mohou získat ve spojení se Spořicím účtem GARANT zdarma. Expobank o nových účtech informuje stávající i potenciální klienty prostřednictvím kampaně s mottem „Některé věci celý život odkládáme, protože na ně […]
  • V nové kampaní Albert nabízí pohádky Disney
    Po roce se v obchodním řetězci Albert mohou zákazníci opět těšit na exkluzivní DVD edici filmů společnosti Disney, která navazuje na loňský úspěch. Albert přichází s novou sběratelskou kampaní, se kterou si můžete zpříjemnit čekání na Vánoce, nebo během nich obdarovat své nejbližší. Letos bude navíc možné získat exkluzivně i DVD s novým filmem V […]
  • V Norsku tiká časovaná bomba
    Norsko díky ropě od roku 1994 generuje fiskální přebytky a vydělané peníze ukládá na budoucí důchody. Ale
  • V Nizozemsku se můžete vyspat ve hradu z písku
    Uprostřed množství dinosaurů a robotů se tyčí obrovitý středověký hrad z písku, s věžičkami a padacím mostem, vše vypracované do nejmenších detailů. Uvnitř se skrývá jeden luxusní hotelový pokoj. Písečný hotel, který je údajně první na světě, se otevřel letos v létě v Nizozemsku.
  • V Nizozemsku se můžete vyspat ve hradu z písku
    Uprostřed množství dinosaurů a robotů se tyčí obrovitý středověký hrad z písku, s věžičkami a padacím mostem, vše vypracované do nejmenších detailů. Uvnitř se skrývá jeden luxusní hotelový pokoj. Písečný hotel, který je údajně první na světě, se otevřel letos v létě v Nizozemsku.
  • Vnitro vysoutěžilo vakcíny proti hepatitidě za 14 mil. Kč
    Praha - Ministerstvo vnitra koupí vakcíny na očkování proti hepatitidě za 14 milionů korun. Ze šesti oslovených firem v jednacím řízení bez uveřejnění vybralo firmu Phoenix lékárenský velkoobchod a.s., informoval dnes zdravotnickydenik.cz. V souvislosti s migrační vlnou musí zdravotnické zařízení ministerstva vnitra urychleně jednorázově naočkovat proti virovým hepatitidám 4482 policistů a zaměstnanců resortu.
  • Vnitropodnikové účetnictví v programu POHODA
    Základní formou vnitropodnikového účetnictví je sledování nákladů a výnosů ve vhodném členění. Účetní program POHODA toto sledování velmi usnadňuje a umožňuje členění hned ve třech úrovních – na zakázky, střediska a činnosti.
  • Vnitropodnikové účetnictví v programu POHODA
    Základní formou vnitropodnikového účetnictví je sledování nákladů a výnosů ve vhodném členění. Účetní program POHODA toto sledování velmi usnadňuje a umožňuje členění hned ve třech úrovních – na zakázky, střediska a činnosti.
  • Vnitropodnikové směrnice – 8. část
    V tomto díle si představíme další neméně důležitou vnitropodnikovou směrnici – tentokrát se budeme zabývat tématem tvorby, čerpání a účtování zákonných i ostatních rezerv. Pojďme se tedy podívat, jak by taková směrnice mohla vypadat.

  • V nové kampani TULLAMORE D.E.W. nabízí originální dárek
    Značka oblíbené whiskey TULLAMORE D.E.W. spustila digitální kampaň na www.lahevjakodarek.cz, kde si každý může vytvořit svou vlastní etiketu na láhev TULLAMORE D.E.W. a věnovat tak svým blízkým originální dárek. V nadcházejících dnech můžete vytvořit etiketu pro své otce, dědečky, partnery či manžely k blížícím se Vánocům. Vytvoření etikety je zdarma, platíte pouze za láhev TULLAMORE […]
  • V nové kampani Zuno nabízí refinancování půjček

    Online banka Zuno přichází s novou kampaní na refinancování starých půjček z jiných bank. Klienti můžou na úrocích ušetřit až 40 % a výrazně tak snížit měsíční splátku.

    Navíc když klient splatí prvních šest po sobě následujících splátek půjčky, Zuno jej odmění garancí Nepřekonatelného úroku i po celý zbytek splácení. Takže když jiná banka nabídne lepší [...]

    Příspěvek V nové kampani Zuno nabízí refinancování půjček pochází z Rodinné finance

  • V Novém Mexiku byly po 3 letech odstraněny následky havárie v jaderném úložišti

    V americkém státě Novm Mexiko se podařilo za tři roky zlikvidovat následky havárie v úložišti jaderného odpadu. Ke slavnostnímu znovuotevření pracoviště přijel ministr energetiky Ernest Moniz, guvernérka Nového Mexika a delegace Kongresu USA. Kvůli havárii se tři roky hromadil odpad v jaderných provozech, které jej produkují. Moniz řekl, že je nadšen, že operace v podniku

    Publikováno na webu oEnergetice.cz

  • V novém spotu T-Mobile opět úřaduje agent Trojan
    Režisér Daniel Růžička z produkce AdWood natáčel další spot ze série T-Mobile s neohroženým agentem, kterého ztvárňuje populární herec Ivan Trojan. S ním v kampani, která bude nasazena od 1. září, vystupuje ještě Terezie Holá, která hraje jeho dceru, a Roman Mrázik, který si vystřihl roli Zlouna...
  • V nově rozšířeném obchodním Centru Chodov bude nakupování zážitkem
    Společnost Unibail-Rodamco zahájila nejvýznamnější proměnu v historii pražského Centra Chodov od jeho otevření v roce 2005, jež přinese více než třetinové rozšíření dnešní plochy. Ta do podzimu 2017 z aktuálních 61 000 m2 vzroste na 100 286 m2. Zákazníci budou moci nově vybírat ze sortimentu bezkonkurenčního počtu 300 prodejních jednotek, z nichž se 23 představí […]
  • V nové továrně horníci práci nenajdou
    V areálu bývalého Dolu Dukla v Havířově zahájila švédská firma Mölnlycke výstavbu tovární haly. Horníci zde ale práci nenajdou. Práce na kompletaci zdravotních pomůcek zde bude spíše pro ženy.
  • V obchodech se budou rozdávat desítky tisíc bonbonů M&M's
    Zelená a Modrý byly Chobotnice z druhého patra. Červený a Žlutý jsou maskoti bonbonů M&M's, kteří se od září objeví ve velké on-line a in-store kampani.
  • V obchodech v Německu lze již platit kartou

    V některých velkých obchodních řetězcích v Německu se ještě před pár týdny nedalo za nákupy zaplatit kreditní kartou. To se ale změnilo. V červenci nainstaloval do svých prodejen platební terminály Lidl a podobně se chystá spuštění v obchodech Kaufland, Netto a Aldi.

    V současné době tak lze kartou zaplatit ve většině největších maloobchodních řetězců v [...]

    Příspěvek V obchodech v Německu lze již platit kartou pochází z Rodinné finance

  • V obchodních řetězcích vrcholí boj o vyšší mzdy. Odbory chtějí, aby...
    Odbory zaměstnanců v maloobchodu požadují výrazný, až pětiprocentní růst mezd. Velké. je ne vždy dobrá.
  • VODA A BEZPEČNOST: Za masovou migraci může nedostatek vody. A bude prý ještě hůř.
    Rozhovor o vodě a migraci s Václavem Cílkem, geologem Geologického ústavu věd. Ve své kanceláři v suchdolském Geologickém ústavu Akademie věd mě geolog a popularizátor vědy Václav Cílek vítá v černém triku, kraťasech a naboso. „Máme asi hodinu, pak mám americké studenty,“ upozorňuje mě. Rozhovor děláme krátce poté, co se v Rakousku udusilo v pašerácké […]

  • V nové kampani pro značku Snickers účinkuje Mr. Bean
    Značka Snickers uvede 24. srpna 2015 nový reklamní spot, v němž se na české televizní obrazovky vrací Mr. Bean, legendární komediální postava jedinečně ztvárněná britským hercem Rowanem Atkinsonem. Reklama, kde Mr. Bean zosobňuje další z nepříjemných symptomů hladu, je pokračováním globálního komunikačního konceptu značky „Když máš hlad, nejsi to ty“. Zápletka zasazená do asijského prostředí […]
  • V nové kampani Expobank propaguje spořící a běžné účty
    Od září uvádí Expobank do prodeje nové běžné účty Expo Active a Expo Global, které se zaměřují na potřeby náročných a aktivních klientů. Klienti je mohou získat ve spojení se Spořicím účtem GARANT zdarma. Expobank o nových účtech informuje stávající i potenciální klienty prostřednictvím kampaně s mottem „Některé věci celý život odkládáme, protože na ně […]
  • V nové kampaní Albert nabízí pohádky Disney
    Po roce se v obchodním řetězci Albert mohou zákazníci opět těšit na exkluzivní DVD edici filmů společnosti Disney, která navazuje na loňský úspěch. Albert přichází s novou sběratelskou kampaní, se kterou si můžete zpříjemnit čekání na Vánoce, nebo během nich obdarovat své nejbližší. Letos bude navíc možné získat exkluzivně i DVD s novým filmem V […]
  • V letošním ročníku soutěže EFFIE bude soutěžit nejvíce účastníků
    Do 30. září bude vyhodnoceno první kolo soutěže, do které se v letošním roce přihlásilo více než 70 prací v sedmi kategoriích. Oproti předchozímu roku došlo k nárůstu přihlášek o 5%, oproti roku 2013 dokonce o 13%. Druhé kolo bude uzavřeno po 15. říjnu a k vyhlášení výsledků dojde na Galavečeru 4. listopadu v Kině […]
  • Visa spouští novou podzimní kampaň
    Od dnešního dne je v České republice oficiálně spuštěna nová kampaň se sloganem „Visa vždy s vámi“, který vychází z anglického originálu „Visa always on“. Nová grafika představuje pulsující systém plateb, který je znázorněn kroužícími pruhy. Tím zdůrazňuje ústřední postavení společnosti Visa ve světě plateb, který se neustále mění a vyvíjí. „Visa je více než […]
  • V hlavní roli reklamní kampaně CZC.cz hrají opět zaměstnanci
    Český prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz dnes odstartoval svou podzimní kampaň. Hlavní role se opět ujali zaměstnanci CZC.cz, kteří se tentokrát převtělili do role učitelů a studentů. Pod taktovkou Jakuba Hussara, bronzového lva z Cannes, si pak připravili dvojici televizních a webových spotů, kterými se jako společný jmenovatel prolíná hodnota 2 500 Kč. Přesně tolik […]
  • Ve slovinské Portoroži se uskuteční 22. ročník festivalu Golden Drum
    Ve dnech 13. – 16. října se uskuteční již 22. ročník festivalu reklamy ve slovinské Portoroži, letos s podtitulem „Transformace, osvobození a tvůrčí kultura“. Klíčovými řečníky, právě s ohledem na ústřední téma festivalu, budou český ekonom Tomáš Sedláček, autor knihy Ekonomie dobra a zla a Ajaz Ahmed, spoluautor bestselleru Velocity a současně zakladatel a CEO […]
  • Veletrhy řešení VIII.: „Boříme mýty v podnikání“
    Zkušenosti, podpora, nové kontakty. Úspěšný model byznys setkání podnikatelské sféře nabídneme v říjnu 2015 již po osmé, tentokrát s motivem „Boříme mýty v podnikání“. „Mýty a předsudky v naší hlavě brzdí velký potenciál a brání nám skokově se zlepšit. Dal jsem dohromady odborníky, kteří je umí pojmenovat a odstranit. Potkáte je na jednom místě, v […]
  • V ČSOB startuje kampaň zaměřená na půjčky
    Nový Tv spot je připraven v komunikačním stylu ČSOB „Kdo by teď myslel na banku“. Spot názorně klientovi ukáže, že se mu při převedení půjček k bance ulehčí hned dvakrát: nejprve si sníží měsíční splátku sloučením svých stávajících půjček do jedné, a poté ušetří podruhé díky odpuštěným úrokům ve druhé polovině splácení. To vše navíc […]
  • V centru Nová Karolina proběhne druhý ročník Oktobe(e)rfestu
    Minimálně třicet malých i větších, lokálních i rodinných pivovarů obsadí okolí i útroby ostravského obchodního centra Forum Nová Karolina. Po úspěšném loňském prvním ročníku, kdy do obchodního centra a na festival zavítalo téměř 80 tisíc návštěvníků, se letos 9. a 10. října uskuteční pokračování Oktobe(e)rfestu – svátku nejen pro milovníky zlatavého moku a chutných pokrmů, […]

  • Ženy jsou výrazně pečlivější, pokud jde o čistotu oblečení
    Rozšířený názor, že ženy jsou čistotnější než muži, potvrzuje aktuální výzkum Českého národního panelu. Ten na vzorku pěti set respondentů z internetové populace ve věku 18-65 let zjišťoval, jak jsou na tom obě pohlaví s praním použitého oblečení, nebo zda textil perou před prvním nošením. Ženy se ukázaly jako výrazně pečlivější, pokud jde o čistotu […]
  • Zákazníci hobbymarketů jsou ochotni navštěvovat i vzdálenější obchody
    Výsledky nové studie Incoma GfK DO-IT-YOURSELF 2015 ukazují, že podle českých spotřebitelů meziročně klesl při výběru prodejny pro nákup hobby sortimentu význam její dostupnosti a šíře nabízeného sortimentu v prodejně. Snížení významu dostupnosti prodejny může souviset s rostoucí ochotou zákazníků navštívit i vzdálenější prodejny (nižší ceny pohonných hmot, optimističtější ekonomická očekávání ve společnosti). Vzhledem k […]
  • Začíná věrnostní akce BOSCH v Kauflandu | Marketingové noviny...
    Začátkem prosince startuje v prodejnách Kaufland nový věrnostní program. Zákazníci. se dá až 70 % z původní ceny. Sbírání
  • Začíná kampaň informačního systém Prahy 2GIS
    Pražané se od října mohou potkávat s kampaní společnosti 2GIS, a to v ulicích na CLV plochách, v MHD či na B1 plakátech v restauracích, klubech, barech, fitness zařízeních či čekárnách a ordinacích lékařů. Kampaň bude zároveň intenzivně využívat online formátů a mediální podpory na sociálních sítích. Zaměřena bude na Prahu a spádové oblasti. „Cílem […]
  • Whirlpool nabízí akci „Cashback“
    U kteréhokoliv z obchodních partnerů Whirlpool lze nyní pořídit vybraný špičkový spotřebič z nejnovějších řad a zároveň získat zpět až 2 000 Kč na svůj bankovní účet. Toto je principem aktuální akce Whirlpool „Cashback“. „V reakci na pozitivní ohlas zákazníků jsme se rozhodli znovu uspořádat na českém i slovenském trhu akci s univerzálním názvem „Cashback“, […]
  • Výzkum trhu | Marketingové noviny.cz
    Marketingové noviny se zabývají těmito tématy: marketing, reklama, management, prodej. Obsahem. je také guerilla marketing, on-line marketing a CRM.
  • V podzimní kampani Nespresso opět zazáří George Clooney
    Nová Nespresso reklama si pohrává s myšlenkou „What Else?“ a nabádá diváky k zamyšlení nad bezkonkurenčními unikátními vlastnostmi, díky kterým je každý okamžik s Nespresso kávou jedinečný. „What Else?“ v sobě spojuje všechny elementy, které společně vytvářejí dokonalý zážitek z vychutnávání kávy – vše od unikátního přístupu k udržitelnosti kávy a její prvotřídní kvality. Na […]
  • Vodafone v nové kampaní sází na sociální média
    Vodafone rozšiřuje výhodnou nabídku pro mladé na předplacené karty a spouští novou reklamní kampaň s mottem „Nečekám, žiju“. Kampaň má za cíl ukázat, že s Tarifem 26 a Kartou 26 mladí již nemusí na nic čekat, nemusí lovit wi-fi, ani prozvánět rodiče – mohou dělat co je baví, kdy je napadne. Součástí kampaně, která poběží […]
  • V nově rozšířeném obchodním Centru Chodov bude nakupování zážitkem
    Společnost Unibail-Rodamco zahájila nejvýznamnější proměnu v historii pražského Centra Chodov od jeho otevření v roce 2005, jež přinese více než třetinové rozšíření dnešní plochy. Ta do podzimu 2017 z aktuálních 61 000 m2 vzroste na 100 286 m2. Zákazníci budou moci nově vybírat ze sortimentu bezkonkurenčního počtu 300 prodejních jednotek, z nichž se 23 představí […]
  • V nové kampani TULLAMORE D.E.W. nabízí originální dárek
    Značka oblíbené whiskey TULLAMORE D.E.W. spustila digitální kampaň na www.lahevjakodarek.cz, kde si každý může vytvořit svou vlastní etiketu na láhev TULLAMORE D.E.W. a věnovat tak svým blízkým originální dárek. V nadcházejících dnech můžete vytvořit etiketu pro své otce, dědečky, partnery či manžely k blížícím se Vánocům. Vytvoření etikety je zdarma, platíte pouze za láhev TULLAMORE […]

Hitpardáda štítků