V nové kampani TULLAMORE D.E.W. nabízí originální dárek

Značka oblíbené whiskey TULLAMORE D.E.W. spustila digitální kampaň na www.lahevjakodarek.cz, kde si každý může vytvořit svou vlastní etiketu na láhev TULLAMORE D.E.W. a věnovat tak svým blízkým originální dárek. V nadcházejících dnech můžete vytvořit etiketu pro své otce, dědečky, partnery či manžely k blížícím se Vánocům. Vytvoření etikety je zdarma, platíte pouze za láhev TULLAMORE […]


Zdroj: www.marketingovenoviny.cz
Témata: D, TULLAMORE, TULLAMORE D, SI, DÁREK, NOVÉ, NABÍZÍ, ORIGINÁLNÍ DÁREK, SOUTĚŽ O, MEDIA BYLA

  • Eva Samková exceluje v nové reklamě na mobilní telefon Honor
    Soutěž o telefony a příslušenství značky Honor odstartovala začátkem října na webových stránkách www.jizdasevou.cz. Nová tvář značky, olympijská vítězka Eva Samková, se aktivně zapojuje do celé výzvy a podstoupí odvážnou sázku. Sama se totiž zavázala k tomu, že se zlepší na tréninkové trati. Soutěžící mají možnost tipovat, za jak dlouho ji Samková na svém snowboardu […]
  • Milovníci pralinek Ferrero mají možnost vyhrát luxusní automobil
    Milovníci pralinek Ferrero si nyní mohou udělat rovnou dvojnásobnou radost. Kromě sladkého potěšení mají právě teď možnost vyhrát luxusní automobil na půl roku a spoustu dalších zlatých cen. Stačí zakoupit balení pralinek Ferrero Rocher, Raffaello, Mon Cheri, Pocket Coffee, Giotto, Ferrero Collection nebo Ferrero Prestige a být jedním ze šťastlivců. Soutěž probíhá do konce října […]
  • Vymahači dluhů si chtěli seškrtat žraločí poplatky, úřad to zatrhl - iDNES.cz

    iDNES.cz Vymahači dluhů si chtěli seškrtat žraločí poplatky, úřad to zatrhl iDNES.cz Ženě se nahromadily dluhy kolem deseti tisíc korun, vymahači po ní ale chtěli dvojnásobek. Na podobně nehorázné poplatky si stěžují desítky lidí. Jejich počet přibývá. Asociace inkasních agentur chtěla náklady sama seškrtat. Narazila ale u ...

  • Vymahači dluhů si chtěli seškrtat žraločí poplatky, úřad to zatrhl
    Ženě se nahromadily dluhy kolem deseti tisíc korun, vymahači po ní ale chtěli dvojnásobek. Na podobně nehorázné poplatky si stěžují desítky lidí. Jejich počet přibývá. Asociace inkasních agentur chtěla náklady sama seškrtat. Narazila ale u antimonopolního úřadu.








  • 77 jednoduchých způsobů jak zvýšit produktivitu a zisk

    Autoři knihy Jeremy Eden a Terri Long pracovali s řadou firem patřících do seznamu Fortune 1000 a podnikajících v nejrůznějších oborech. Pomohli jim vyřešit doslova tisíce problémů, a to v rozmezí několika měsíců. Analytikům z Wall Street tyto firmy avizovaly, že jim nová řešení přinesou desítky či stovky milionů dolarů ve zvýšených tržbách. Jejich výsledky byly nakonec ještě lepší než ohlašované prognózy. Jde o jev přinejmenším neobvyklý. Většina firem obvykle vykazuje mnohem nižší míru zlepšování.
     

  • 7 tipů do začátku pro mladé investory
    Následující tipy investorům pomohou zůstat nohama na zemi.
  • Albánská vláda se hádá kvůli ČEZu
    Albánská sněmovna hlasovala o zákonu, podle kterého měla mezinárodní komise vyšetřit privatizaci místní energetiky společností ČEZ. Návrh předložila opoziční Demokratická strana bývalého premiéra Sali Berishy, vládní poslanci ovšem návrh minulý pátek těsnou většinou odmítli. ČEZ případ nekomentuje. „Zvláště pokud je tato otázka spíše záležitostí vnitropolitických sporů,“ uvedla mluvčí Barbora Půlpánová.
  • Babiš v akci: Kúpim vajca. Dáš mi račun?
    Ministr Andrej Babiš si před veřejností dál posiluje image dobromyslného, lehce popleteného strejdy, který to vše myslí dobře. A že nám ukáže jak na to.
  • Duhanův pád. Peníze pro syna nebyly jediný problém
    Generální ředitel Českého rozhlasu raději rezignoval sám, než aby byl odvolán. Jeho problémy začaly po zimním jmenování nové dozorčí komise. Ekonomické pochybnosti ale mohou paradoxně přivést do problémů i Radu Českého rozhlasu...
  • Zabezpečený počítač? U dvou třetin Čechů ani náhodou...
    Více než dvě třetiny, přesněji pak 70 % - počítačů v tuzemských domácnostech mají jen základní ochranu proti virům a škodlivému softwaru. Svá data si pravidelně zálohuje sotva polovina uživatelů (42 %). Plyne to z průzkumu společnosti Intel mezi tisícovkou tuzemských uživatelů počítačů. A protože i domácí počítače jsou používány také k pracovním činnostem - alespoň občas - problém to může být větší, než by se mohlo na první pohled zdát.


  • V nové kampani společnost RWE nabízí unikátní službu
    Společnost RWE představila svoji letošní podzimní marketingovou kampaň, ve které prezentuje svou novou a unikátní službu – pronájem úsporných LED žárovek. Koncept kampaně připravily společně agentury Wunderman a Young&Rubicam, mediální plánování zajistila agentura Maxus. Všechny agentury jsou součástí sítě WPP. Předchozí tři kampaně z dílny smíchovských agentur představovaly především výhody odběru elektřiny a plynu od […]
  • V nové kampani pro značku Snickers účinkuje Mr. Bean
    Značka Snickers uvede 24. srpna 2015 nový reklamní spot, v němž se na české televizní obrazovky vrací Mr. Bean, legendární komediální postava jedinečně ztvárněná britským hercem Rowanem Atkinsonem. Reklama, kde Mr. Bean zosobňuje další z nepříjemných symptomů hladu, je pokračováním globálního komunikačního konceptu značky „Když máš hlad, nejsi to ty“. Zápletka zasazená do asijského prostředí […]
  • V nové kampani Expobank propaguje spořící a běžné účty
    Od září uvádí Expobank do prodeje nové běžné účty Expo Active a Expo Global, které se zaměřují na potřeby náročných a aktivních klientů. Klienti je mohou získat ve spojení se Spořicím účtem GARANT zdarma. Expobank o nových účtech informuje stávající i potenciální klienty prostřednictvím kampaně s mottem „Některé věci celý život odkládáme, protože na ně […]
  • V nové kampaní Albert nabízí pohádky Disney
    Po roce se v obchodním řetězci Albert mohou zákazníci opět těšit na exkluzivní DVD edici filmů společnosti Disney, která navazuje na loňský úspěch. Albert přichází s novou sběratelskou kampaní, se kterou si můžete zpříjemnit čekání na Vánoce, nebo během nich obdarovat své nejbližší. Letos bude navíc možné získat exkluzivně i DVD s novým filmem V […]
  • V Norsku tiká časovaná bomba
    Norsko díky ropě od roku 1994 generuje fiskální přebytky a vydělané peníze ukládá na budoucí důchody. Ale
  • V Nizozemsku se můžete vyspat ve hradu z písku
    Uprostřed množství dinosaurů a robotů se tyčí obrovitý středověký hrad z písku, s věžičkami a padacím mostem, vše vypracované do nejmenších detailů. Uvnitř se skrývá jeden luxusní hotelový pokoj. Písečný hotel, který je údajně první na světě, se otevřel letos v létě v Nizozemsku.
  • V Nizozemsku se můžete vyspat ve hradu z písku
    Uprostřed množství dinosaurů a robotů se tyčí obrovitý středověký hrad z písku, s věžičkami a padacím mostem, vše vypracované do nejmenších detailů. Uvnitř se skrývá jeden luxusní hotelový pokoj. Písečný hotel, který je údajně první na světě, se otevřel letos v létě v Nizozemsku.
  • Vnitro vysoutěžilo vakcíny proti hepatitidě za 14 mil. Kč
    Praha - Ministerstvo vnitra koupí vakcíny na očkování proti hepatitidě za 14 milionů korun. Ze šesti oslovených firem v jednacím řízení bez uveřejnění vybralo firmu Phoenix lékárenský velkoobchod a.s., informoval dnes zdravotnickydenik.cz. V souvislosti s migrační vlnou musí zdravotnické zařízení ministerstva vnitra urychleně jednorázově naočkovat proti virovým hepatitidám 4482 policistů a zaměstnanců resortu.
  • Vnitropodnikové účetnictví v programu POHODA
    Základní formou vnitropodnikového účetnictví je sledování nákladů a výnosů ve vhodném členění. Účetní program POHODA toto sledování velmi usnadňuje a umožňuje členění hned ve třech úrovních – na zakázky, střediska a činnosti.
  • Vnitropodnikové účetnictví v programu POHODA
    Základní formou vnitropodnikového účetnictví je sledování nákladů a výnosů ve vhodném členění. Účetní program POHODA toto sledování velmi usnadňuje a umožňuje členění hned ve třech úrovních – na zakázky, střediska a činnosti.


  • V nové kampani společnost RWE nabízí unikátní službu
    Společnost RWE představila svoji letošní podzimní marketingovou kampaň, ve které prezentuje svou novou a unikátní službu – pronájem úsporných LED žárovek. Koncept kampaně připravily společně agentury Wunderman a Young&Rubicam, mediální plánování zajistila agentura Maxus. Všechny agentury jsou součástí sítě WPP. Předchozí tři kampaně z dílny smíchovských agentur představovaly především výhody odběru elektřiny a plynu od […]
  • V nové kampani pro značku Snickers účinkuje Mr. Bean
    Značka Snickers uvede 24. srpna 2015 nový reklamní spot, v němž se na české televizní obrazovky vrací Mr. Bean, legendární komediální postava jedinečně ztvárněná britským hercem Rowanem Atkinsonem. Reklama, kde Mr. Bean zosobňuje další z nepříjemných symptomů hladu, je pokračováním globálního komunikačního konceptu značky „Když máš hlad, nejsi to ty“. Zápletka zasazená do asijského prostředí […]
  • V nové kampani Expobank propaguje spořící a běžné účty
    Od září uvádí Expobank do prodeje nové běžné účty Expo Active a Expo Global, které se zaměřují na potřeby náročných a aktivních klientů. Klienti je mohou získat ve spojení se Spořicím účtem GARANT zdarma. Expobank o nových účtech informuje stávající i potenciální klienty prostřednictvím kampaně s mottem „Některé věci celý život odkládáme, protože na ně […]
  • V nové kampaní Albert nabízí pohádky Disney
    Po roce se v obchodním řetězci Albert mohou zákazníci opět těšit na exkluzivní DVD edici filmů společnosti Disney, která navazuje na loňský úspěch. Albert přichází s novou sběratelskou kampaní, se kterou si můžete zpříjemnit čekání na Vánoce, nebo během nich obdarovat své nejbližší. Letos bude navíc možné získat exkluzivně i DVD s novým filmem V […]
  • V letošním ročníku soutěže EFFIE bude soutěžit nejvíce účastníků
    Do 30. září bude vyhodnoceno první kolo soutěže, do které se v letošním roce přihlásilo více než 70 prací v sedmi kategoriích. Oproti předchozímu roku došlo k nárůstu přihlášek o 5%, oproti roku 2013 dokonce o 13%. Druhé kolo bude uzavřeno po 15. říjnu a k vyhlášení výsledků dojde na Galavečeru 4. listopadu v Kině […]
  • Visa spouští novou podzimní kampaň
    Od dnešního dne je v České republice oficiálně spuštěna nová kampaň se sloganem „Visa vždy s vámi“, který vychází z anglického originálu „Visa always on“. Nová grafika představuje pulsující systém plateb, který je znázorněn kroužícími pruhy. Tím zdůrazňuje ústřední postavení společnosti Visa ve světě plateb, který se neustále mění a vyvíjí. „Visa je více než […]
  • V hlavní roli reklamní kampaně CZC.cz hrají opět zaměstnanci
    Český prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz dnes odstartoval svou podzimní kampaň. Hlavní role se opět ujali zaměstnanci CZC.cz, kteří se tentokrát převtělili do role učitelů a studentů. Pod taktovkou Jakuba Hussara, bronzového lva z Cannes, si pak připravili dvojici televizních a webových spotů, kterými se jako společný jmenovatel prolíná hodnota 2 500 Kč. Přesně tolik […]
  • Ve slovinské Portoroži se uskuteční 22. ročník festivalu Golden Drum
    Ve dnech 13. – 16. října se uskuteční již 22. ročník festivalu reklamy ve slovinské Portoroži, letos s podtitulem „Transformace, osvobození a tvůrčí kultura“. Klíčovými řečníky, právě s ohledem na ústřední téma festivalu, budou český ekonom Tomáš Sedláček, autor knihy Ekonomie dobra a zla a Ajaz Ahmed, spoluautor bestselleru Velocity a současně zakladatel a CEO […]
  • Veletrhy řešení VIII.: „Boříme mýty v podnikání“
    Zkušenosti, podpora, nové kontakty. Úspěšný model byznys setkání podnikatelské sféře nabídneme v říjnu 2015 již po osmé, tentokrát s motivem „Boříme mýty v podnikání“. „Mýty a předsudky v naší hlavě brzdí velký potenciál a brání nám skokově se zlepšit. Dal jsem dohromady odborníky, kteří je umí pojmenovat a odstranit. Potkáte je na jednom místě, v […]
  • V ČSOB startuje kampaň zaměřená na půjčky
    Nový Tv spot je připraven v komunikačním stylu ČSOB „Kdo by teď myslel na banku“. Spot názorně klientovi ukáže, že se mu při převedení půjček k bance ulehčí hned dvakrát: nejprve si sníží měsíční splátku sloučením svých stávajících půjček do jedné, a poté ušetří podruhé díky odpuštěným úrokům ve druhé polovině splácení. To vše navíc […]

  • Ze zahraničí | Marketingové noviny.cz
    Marketingové noviny se zabývají těmito tématy: marketing, reklama, management, prodej. Obsahem. je také guerilla marketing, on-line marketing a CRM.
  • Ženy jsou výrazně pečlivější, pokud jde o čistotu oblečení
    Rozšířený názor, že ženy jsou čistotnější než muži, potvrzuje aktuální výzkum Českého národního panelu. Ten na vzorku pěti set respondentů z internetové populace ve věku 18-65 let zjišťoval, jak jsou na tom obě pohlaví s praním použitého oblečení, nebo zda textil perou před prvním nošením. Ženy se ukázaly jako výrazně pečlivější, pokud jde o čistotu […]
  • Zákazníci hobbymarketů jsou ochotni navštěvovat i vzdálenější obchody
    Výsledky nové studie Incoma GfK DO-IT-YOURSELF 2015 ukazují, že podle českých spotřebitelů meziročně klesl při výběru prodejny pro nákup hobby sortimentu význam její dostupnosti a šíře nabízeného sortimentu v prodejně. Snížení významu dostupnosti prodejny může souviset s rostoucí ochotou zákazníků navštívit i vzdálenější prodejny (nižší ceny pohonných hmot, optimističtější ekonomická očekávání ve společnosti). Vzhledem k […]
  • Začíná věrnostní akce BOSCH v Kauflandu | Marketingové noviny...
    Začátkem prosince startuje v prodejnách Kaufland nový věrnostní program. Zákazníci. se dá až 70 % z původní ceny. Sbírání
  • Začíná kampaň informačního systém Prahy 2GIS
    Pražané se od října mohou potkávat s kampaní společnosti 2GIS, a to v ulicích na CLV plochách, v MHD či na B1 plakátech v restauracích, klubech, barech, fitness zařízeních či čekárnách a ordinacích lékařů. Kampaň bude zároveň intenzivně využívat online formátů a mediální podpory na sociálních sítích. Zaměřena bude na Prahu a spádové oblasti. „Cílem […]
  • Whirlpool nabízí akci „Cashback“
    U kteréhokoliv z obchodních partnerů Whirlpool lze nyní pořídit vybraný špičkový spotřebič z nejnovějších řad a zároveň získat zpět až 2 000 Kč na svůj bankovní účet. Toto je principem aktuální akce Whirlpool „Cashback“. „V reakci na pozitivní ohlas zákazníků jsme se rozhodli znovu uspořádat na českém i slovenském trhu akci s univerzálním názvem „Cashback“, […]
  • Výzkum trhu | Marketingové noviny.cz
    Marketingové noviny se zabývají těmito tématy: marketing, reklama, management, prodej. Obsahem. je také guerilla marketing, on-line marketing a CRM.
  • V podzimní kampani Nespresso opět zazáří George Clooney
    Nová Nespresso reklama si pohrává s myšlenkou „What Else?“ a nabádá diváky k zamyšlení nad bezkonkurenčními unikátními vlastnostmi, díky kterým je každý okamžik s Nespresso kávou jedinečný. „What Else?“ v sobě spojuje všechny elementy, které společně vytvářejí dokonalý zážitek z vychutnávání kávy – vše od unikátního přístupu k udržitelnosti kávy a její prvotřídní kvality. Na […]
  • Vodafone v nové kampaní sází na sociální média
    Vodafone rozšiřuje výhodnou nabídku pro mladé na předplacené karty a spouští novou reklamní kampaň s mottem „Nečekám, žiju“. Kampaň má za cíl ukázat, že s Tarifem 26 a Kartou 26 mladí již nemusí na nic čekat, nemusí lovit wi-fi, ani prozvánět rodiče – mohou dělat co je baví, kdy je napadne. Součástí kampaně, která poběží […]
  • V nově rozšířeném obchodním Centru Chodov bude nakupování zážitkem
    Společnost Unibail-Rodamco zahájila nejvýznamnější proměnu v historii pražského Centra Chodov od jeho otevření v roce 2005, jež přinese více než třetinové rozšíření dnešní plochy. Ta do podzimu 2017 z aktuálních 61 000 m2 vzroste na 100 286 m2. Zákazníci budou moci nově vybírat ze sortimentu bezkonkurenčního počtu 300 prodejních jednotek, z nichž se 23 představí […]

Hitpardáda štítků