V nově rozšířeném obchodním Centru Chodov bude nakupování zážitkem

Společnost Unibail-Rodamco zahájila nejvýznamnější proměnu v historii pražského Centra Chodov od jeho otevření v roce 2005, jež přinese více než třetinové rozšíření dnešní plochy. Ta do podzimu 2017 z aktuálních 61 000 m2 vzroste na 100 286 m2. Zákazníci budou moci nově vybírat ze sortimentu bezkonkurenčního počtu 300 prodejních jednotek, z nichž se 23 představí […]


Zdroj: www.marketingovenoviny.cz
Témata: CHODOV, CENTRA CHODOV, CENTRA, ROZŠÍŘENÉM, NAPŘÍKLAD, NAKUPOVÁNÍ, UNIBAIL, NOVĚ, CENTRUM CHODOV, JAKO JSOU
  • Brand Management 2015 – Naučte se strategicky řídit své značky
    Dne 23.9 se konala v příjemném prostředí Slovanského domu v Praze další z řady komerčních konferencí, které organizuje firma Blue Events. Ćím se liší komerční konference a odborná či vědecká konference…. Komerční konference je strukturovaně a programově postavena na tom, že prostor v programu dominantně dostanou partneři konference, kteří si svůj prostor zaplatí např. Kofola, […]
  • Banky sází na hypotéky po internetu. Očekávají zájem o refinancování
    UniCredit Bank nově začíná nabízet refinancování hypotéky online. Časem budou lidé zřejmě moci prostřednictvím internetu uzavírat i nové smlouvy.
  • Festival Tourfilm Karlovy Vary představí letos Velikonoční ostrov
    Nejstarší festival filmů s turistickou tematikou na světě Tourfilm Karlovy Vary přinese letos řadu novinek. Soutěž se více přiblíží klasickému filmovému festivalu a nabídne setkání s profesionály. Partnerskou zemí 48. ročníku, který se koná od 1. do 3. října, bude Velikonoční ostrov.
  • Uživatelské testování webu: Navrhujeme scénář testování
    Většina webových stránek je rozsáhlá a nemůžete po testerech chtít, aby s námi proklikali jednu stránku za druhou. Proto si vybereme několik důleąžitých oblastí a připravíme pro testery úkoly.
  • Vyhodnocení USD, EUR, GBP, AUD, NZD, CAD, SP500, DAX, FTSE, týden 39 2015

    Vyhodnocení USD, EUR, GBP, AUD, NZD, CAD, SP500, DAX, FTSE, týden 39 2015




    Jak to dopadlo
    Minulý týden se projevoval hlavně bezradností, poté co FED odložil zvýšení sazeb na obdob ke konci roku. Trhy se převážně pohybovaly stranou, nebo v případě akciových indexů mírně klesaly. Bezradnost je silně patrná a nikdo se neodvažuje sázet na výraznější cenovou akci. Tato sitace by mohla nahrávat tomu, že by se obchodníci mohli opět vrátit k technickému obchodování založeném na publikovaných zprávách. 
     
    Korelace v 39. týdnu
    EUR GBP AUD NZD CAD SP500 DAX FTSE
    0,66 -0,54 -0,54 0,27 0,47 0,46 -0,43 0,38
     








     
    Vysvětlivky:
    surp - pokud je modrá čára kladná jde o pozitivní překvapení, pokud je záporná, jde o negativní překvapení
    est - odhady ekonomického vývoje od analytiků pro konkrétní den
    real - ekonomický vývoj z publikovaných dat
     
    Horní graf zobrazuje čarami součty odhadů a reálného vývoje, překvapení zobrazuje modrý sloupec. 
    Dolní graf zobrazuje překvapení, odhady a publikovaný vývoj pro jednotlivé dny.
     
    Za ideálního stavu by vývoj měnového páru měl sledovat reálný vývoj ekonomiky. Růst zelené čáry by měl doprovázet růst v cenovém grafu a pokles zelené čáry by měl být doprovázen poklesem cenového grafu.
     
    Důvody proč to tak není:
    Odhady analytiků postihují jen publikovaná ekonomická data a nezahrnují vlivy, jako je vystoupení šéfů centrálních bank a dalších papalášů, nezahrnují politickou situaci, nezahrnují fiskální a monetární politiku a neberou do úvahy technické operace, jako je například vybírání zisků, či akce smart money.
     
    Odhady analytiků nejsou vždy přesné. Pokud jsou publikovaná čísla horší než očekávaná, vzniká negativní překvapení, které ovlivní vývoj na měnovém páru. V takovém případě může cena klesat, i když publikovaná data byla pozitivní, odhady byly také pozitivní, ale publikovaná čísla byla horší, než odhady. Pro pozitivní překvapení platí to samé.
     
    Z týdenního přehledu byly odstraněny měnové páry USD/CHF a USD/JPY. Oba páry nereagují na data z ekonomického vývoje svých zemí a v podstatě s nimi nejsou korelovány. CHF je po většinu času inverzně korelován s EUR. JPY je řízeno centrální bankou Japonska (BoJ) a podle zadání vlády bude oslabováno, dokud Japonsko nedosáhne inflace 2 %. Toto zadání zůstává v platnosti i v roce 2015

     
    Zdroj: kapitalovetrhy.blogspot.com

  • Výhled USD, EUR, GBP, AUD, NZD, CAD, SP500, DAX, FTSE, týden 40 2015

    Výhled USD, EUR, GBP, AUD, NZD, CAD, SP500, DAX, FTSE, týden 40 2015




    Odhad vývoje
    Pro ty, kdo se snaží obchodovat v nočním období, tu máme upozornění, že Nový Zéland přešel na zimní čas a Austrálie přejde koncem týdne. Tím se relativně posunul začátek obchodování na Novém Zélandě. Vzhledem k velikosti obchodních objemů to nic neznamená. Berte to jako připomínku, že přechod na zimní čas je za dveřmi.
     
    Hlavní událostí týdne bude páteční Zpráva o zaměstnanosti USA. Za zmínku také stojí čtvrteční a páteční státní svátek v Číně. Centrální bankéři již svá oznámení o tom, že nezmění sazby, vyplácali v minulém týdnu, ale tento týden je plný vystoupení nejrůznějších bankovních papalášů. Asi se chtějí všichni vyjádřit k situaci. Z toho plyne, že by mohl něco kecnout a vyvolat cenový pohyb pokud to pro ty, co ho budou poslouchat, bylo dostatečně zajímavé, či šokující. Nicméně ekonomicky je situace poměrně jasná, takže se spíš dá očekávat, že z těchto vystoupení žádná větší volatilita nevznikne.
     
    Očekávaná data pro dolar jsou celý příští týden spíš nepříznivá a to se týká i eura. Libra očekává v týdnu smíšená data. Kanada očekává ve středu špatné DPH, což by mohlo oslabit CAD. Austrálie očekává ve středu propad v počtu nově vydaných povolení ke stavbě domů, což by také mohlo oslabit AUD. Nicméně v pátek očekává Austrálie lepší obchodní prodeje, což by opět mohlo AUD posílit. U NZD nemáme na tento týden odhady.










    Vysvětlivky:
    surp - pokud je modrá čára kladná jde o pozitivní překvapení, pokud je záporná, jde o negativní překvapení
    est - odhady ekonomického vývoje od analytiků pro konkrétní den
    real - ekonomický vývoj z publikovaných dat
     
    Horní graf zobrazuje čarami součty odhadů a reálného vývoje, překvapení zobrazuje modrý sloupec. 
    Dolní graf zobrazuje překvapení, odhady a publikovaný vývoj pro jednotlivé dny.
     
    Za ideálního stavu by vývoj měnového páru měl sledovat reálný vývoj ekonomiky. Růst zelené čáry by měl doprovázet růst v cenovém grafu a pokles zelené čáry by měl být doprovázen poklesem cenového grafu.
     
    Důvody proč to tak není:
    Odhady analytiků postihují jen publikovaná ekonomická data a nezahrnují vlivy, jako je vystoupení šéfů centrálních bank a dalších papalášů, nezahrnují politickou situaci, nezahrnují fiskální a monetární politiku a neberou do úvahy technické operace, jako je například vybírání zisků, či akce smart money.
     
    Odhady analytiků nejsou vždy přesné. Pokud jsou publikovaná čísla horší než očekávaná, vzniká negativní překvapení, které ovlivní vývoj na měnovém páru. V takovém případě může cena klesat, i když publikovaná data byla pozitivní, odhady byly také pozitivní, ale publikovaná čísla byla horší, než odhady. Pro pozitivní překvapení platí to samé.
     
    Z týdenního přehledu byly odstraněny měnové páry USD/CHF a USD/JPY. Oba páry nereagují na data z ekonomického vývoje svých zemí a v podstatě s nimi nejsou korelovány. CHF je po většinu času inverzně korelován s EUR. JPY je řízeno centrální bankou Japonska (BoJ) a podle zadání vlády bude oslabováno, dokud Japonsko nedosáhne inflace 2 %. Toto zadání zůstává v platnosti i v roce 2015

     
    Zdroj: kapitalovetrhy.blogspot.com
  • Cena zlata a cena stříbra v minulém 39. týdnu 2015 a výhled

    Cena zlata a cena stříbra v minulém 39. týdnu 2015 a výhled




     
     
    GLD – po nákupním signálu
     
     
     
     
    SLV – po nákupním signálu
     
     
     
     
    GDX – po nákupním signálu
     
     
     
     
    XGD.TO – po prodejním signálu
     
     
     
     
    CEF – po nákupním signálu
     
     
     

    GLD prorazil resistenci a ustanovil tak podporu. Zde je možno vstupovat s nízkým rizikem.

     
    Závěr
    Dlouhodobý vývoj – po hlavním prodejním signálu z března 2012, kdy $HUI byl na úrovni 550.
    Krátkodobý vývoj – po nákupních signálech
    Sektorový cyklus zlata – od 11 září roste
    Obchodníci mohou vstupovat do obchodů na krátkodobých odrazech.
     
     
    Zdroj: Jack Chan 
     
  • Šéfuje velké firmě s finančním poradenstvím. Jako koníček prodává jídlo
    Společnost Partners poskytuje finanční poradenství. Předseda jejího představenstva Petr Borkovec si ale pořídil koníček. Na mapě Česka začínají naskakovat prodejny My Food, které kombinují prodej kvalitních potravin s bistrem.








  • Růst mezd o pět pct. zvýší náklady firmě o miliony ročně
    Praha - Případné pětiprocentní navýšení mezd, které požadují odbory, by zvýšilo náklady firmě s 50 zaměstnanci o více než milion korun ročně. V případě menší firmy s deseti...
  • ČT chystá tendr na online vysílání. Zakázka má mít hodnotu až 22 milionů korun
    Česká televize připravuje tendr na internetové vysílání, které dosud zajišťuje společnost O2. Zakázka má mít hodnotu 15 až 22 milionů korun. Vyplývá to z informací zveřejněných ve Věstníku veřejných zakázek.



  • V novém spotu T-Mobile opět úřaduje agent Trojan
    Režisér Daniel Růžička z produkce AdWood natáčel další spot ze série T-Mobile s neohroženým agentem, kterého ztvárňuje populární herec Ivan Trojan. S ním v kampani, která bude nasazena od 1. září, vystupuje ještě Terezie Holá, která hraje jeho dceru, a Roman Mrázik, který si vystřihl roli Zlouna...
  • V Novém Mexiku byly po 3 letech odstraněny následky havárie v jaderném úložišti

    V americkém státě Novm Mexiko se podařilo za tři roky zlikvidovat následky havárie v úložišti jaderného odpadu. Ke slavnostnímu znovuotevření pracoviště přijel ministr energetiky Ernest Moniz, guvernérka Nového Mexika a delegace Kongresu USA. Kvůli havárii se tři roky hromadil odpad v jaderných provozech, které jej produkují. Moniz řekl, že je nadšen, že operace v podniku

    Publikováno na webu oEnergetice.cz

  • V nové kampani Zuno nabízí refinancování půjček

    Online banka Zuno přichází s novou kampaní na refinancování starých půjček z jiných bank. Klienti můžou na úrocích ušetřit až 40 % a výrazně tak snížit měsíční splátku.

    Navíc když klient splatí prvních šest po sobě následujících splátek půjčky, Zuno jej odmění garancí Nepřekonatelného úroku i po celý zbytek splácení. Takže když jiná banka nabídne lepší [...]

    Příspěvek V nové kampani Zuno nabízí refinancování půjček pochází z Rodinné finance

  • V nové kampani TULLAMORE D.E.W. nabízí originální dárek
    Značka oblíbené whiskey TULLAMORE D.E.W. spustila digitální kampaň na www.lahevjakodarek.cz, kde si každý může vytvořit svou vlastní etiketu na láhev TULLAMORE D.E.W. a věnovat tak svým blízkým originální dárek. V nadcházejících dnech můžete vytvořit etiketu pro své otce, dědečky, partnery či manžely k blížícím se Vánocům. Vytvoření etikety je zdarma, platíte pouze za láhev TULLAMORE […]
  • V nové kampani společnost RWE nabízí unikátní službu
    Společnost RWE představila svoji letošní podzimní marketingovou kampaň, ve které prezentuje svou novou a unikátní službu – pronájem úsporných LED žárovek. Koncept kampaně připravily společně agentury Wunderman a Young&Rubicam, mediální plánování zajistila agentura Maxus. Všechny agentury jsou součástí sítě WPP. Předchozí tři kampaně z dílny smíchovských agentur představovaly především výhody odběru elektřiny a plynu od […]
  • V nové kampani pro značku Snickers účinkuje Mr. Bean
    Značka Snickers uvede 24. srpna 2015 nový reklamní spot, v němž se na české televizní obrazovky vrací Mr. Bean, legendární komediální postava jedinečně ztvárněná britským hercem Rowanem Atkinsonem. Reklama, kde Mr. Bean zosobňuje další z nepříjemných symptomů hladu, je pokračováním globálního komunikačního konceptu značky „Když máš hlad, nejsi to ty“. Zápletka zasazená do asijského prostředí […]
  • V nové kampani Expobank propaguje spořící a běžné účty
    Od září uvádí Expobank do prodeje nové běžné účty Expo Active a Expo Global, které se zaměřují na potřeby náročných a aktivních klientů. Klienti je mohou získat ve spojení se Spořicím účtem GARANT zdarma. Expobank o nových účtech informuje stávající i potenciální klienty prostřednictvím kampaně s mottem „Některé věci celý život odkládáme, protože na ně […]
  • V nové kampaní Albert nabízí pohádky Disney
    Po roce se v obchodním řetězci Albert mohou zákazníci opět těšit na exkluzivní DVD edici filmů společnosti Disney, která navazuje na loňský úspěch. Albert přichází s novou sběratelskou kampaní, se kterou si můžete zpříjemnit čekání na Vánoce, nebo během nich obdarovat své nejbližší. Letos bude navíc možné získat exkluzivně i DVD s novým filmem V […]
  • V Norsku tiká časovaná bomba
    Norsko díky ropě od roku 1994 generuje fiskální přebytky a vydělané peníze ukládá na budoucí důchody. Ale
  • V Nizozemsku se můžete vyspat ve hradu z písku
    Uprostřed množství dinosaurů a robotů se tyčí obrovitý středověký hrad z písku, s věžičkami a padacím mostem, vše vypracované do nejmenších detailů. Uvnitř se skrývá jeden luxusní hotelový pokoj. Písečný hotel, který je údajně první na světě, se otevřel letos v létě v Nizozemsku.


  • V nové kampani TULLAMORE D.E.W. nabízí originální dárek
    Značka oblíbené whiskey TULLAMORE D.E.W. spustila digitální kampaň na www.lahevjakodarek.cz, kde si každý může vytvořit svou vlastní etiketu na láhev TULLAMORE D.E.W. a věnovat tak svým blízkým originální dárek. V nadcházejících dnech můžete vytvořit etiketu pro své otce, dědečky, partnery či manžely k blížícím se Vánocům. Vytvoření etikety je zdarma, platíte pouze za láhev TULLAMORE […]
  • V nové kampani společnost RWE nabízí unikátní službu
    Společnost RWE představila svoji letošní podzimní marketingovou kampaň, ve které prezentuje svou novou a unikátní službu – pronájem úsporných LED žárovek. Koncept kampaně připravily společně agentury Wunderman a Young&Rubicam, mediální plánování zajistila agentura Maxus. Všechny agentury jsou součástí sítě WPP. Předchozí tři kampaně z dílny smíchovských agentur představovaly především výhody odběru elektřiny a plynu od […]
  • V nové kampani pro značku Snickers účinkuje Mr. Bean
    Značka Snickers uvede 24. srpna 2015 nový reklamní spot, v němž se na české televizní obrazovky vrací Mr. Bean, legendární komediální postava jedinečně ztvárněná britským hercem Rowanem Atkinsonem. Reklama, kde Mr. Bean zosobňuje další z nepříjemných symptomů hladu, je pokračováním globálního komunikačního konceptu značky „Když máš hlad, nejsi to ty“. Zápletka zasazená do asijského prostředí […]
  • V nové kampani Expobank propaguje spořící a běžné účty
    Od září uvádí Expobank do prodeje nové běžné účty Expo Active a Expo Global, které se zaměřují na potřeby náročných a aktivních klientů. Klienti je mohou získat ve spojení se Spořicím účtem GARANT zdarma. Expobank o nových účtech informuje stávající i potenciální klienty prostřednictvím kampaně s mottem „Některé věci celý život odkládáme, protože na ně […]
  • V nové kampaní Albert nabízí pohádky Disney
    Po roce se v obchodním řetězci Albert mohou zákazníci opět těšit na exkluzivní DVD edici filmů společnosti Disney, která navazuje na loňský úspěch. Albert přichází s novou sběratelskou kampaní, se kterou si můžete zpříjemnit čekání na Vánoce, nebo během nich obdarovat své nejbližší. Letos bude navíc možné získat exkluzivně i DVD s novým filmem V […]
  • V letošním ročníku soutěže EFFIE bude soutěžit nejvíce účastníků
    Do 30. září bude vyhodnoceno první kolo soutěže, do které se v letošním roce přihlásilo více než 70 prací v sedmi kategoriích. Oproti předchozímu roku došlo k nárůstu přihlášek o 5%, oproti roku 2013 dokonce o 13%. Druhé kolo bude uzavřeno po 15. říjnu a k vyhlášení výsledků dojde na Galavečeru 4. listopadu v Kině […]
  • Visa spouští novou podzimní kampaň
    Od dnešního dne je v České republice oficiálně spuštěna nová kampaň se sloganem „Visa vždy s vámi“, který vychází z anglického originálu „Visa always on“. Nová grafika představuje pulsující systém plateb, který je znázorněn kroužícími pruhy. Tím zdůrazňuje ústřední postavení společnosti Visa ve světě plateb, který se neustále mění a vyvíjí. „Visa je více než […]
  • V hlavní roli reklamní kampaně CZC.cz hrají opět zaměstnanci
    Český prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz dnes odstartoval svou podzimní kampaň. Hlavní role se opět ujali zaměstnanci CZC.cz, kteří se tentokrát převtělili do role učitelů a studentů. Pod taktovkou Jakuba Hussara, bronzového lva z Cannes, si pak připravili dvojici televizních a webových spotů, kterými se jako společný jmenovatel prolíná hodnota 2 500 Kč. Přesně tolik […]
  • Ve slovinské Portoroži se uskuteční 22. ročník festivalu Golden Drum
    Ve dnech 13. – 16. října se uskuteční již 22. ročník festivalu reklamy ve slovinské Portoroži, letos s podtitulem „Transformace, osvobození a tvůrčí kultura“. Klíčovými řečníky, právě s ohledem na ústřední téma festivalu, budou český ekonom Tomáš Sedláček, autor knihy Ekonomie dobra a zla a Ajaz Ahmed, spoluautor bestselleru Velocity a současně zakladatel a CEO […]
  • Veletrhy řešení VIII.: „Boříme mýty v podnikání“
    Zkušenosti, podpora, nové kontakty. Úspěšný model byznys setkání podnikatelské sféře nabídneme v říjnu 2015 již po osmé, tentokrát s motivem „Boříme mýty v podnikání“. „Mýty a předsudky v naší hlavě brzdí velký potenciál a brání nám skokově se zlepšit. Dal jsem dohromady odborníky, kteří je umí pojmenovat a odstranit. Potkáte je na jednom místě, v […]

  • Značka M&M´s vstoupila do online prostředí
    M&M´s, uvádí na českém trhu vůbec poprvé v historii online spot. Příběh zachycuje pár chystající se sledovat film v pohodlí domova a „ve společnosti“ Červeného a Žlutého, kteří situaci vtipně glosují. „Premiérová reklama byla vybrána tak, aby představila hlavní hrdiny značky M&M’s Červeného a Žlutého i jejich osobnosti a také připomněla jednu z příležitostí, pro […]
  • Ze zahraničí | Marketingové noviny.cz
    Marketingové noviny se zabývají těmito tématy: marketing, reklama, management, prodej. Obsahem. je také guerilla marketing, on-line marketing a CRM.
  • Ženy jsou výrazně pečlivější, pokud jde o čistotu oblečení
    Rozšířený názor, že ženy jsou čistotnější než muži, potvrzuje aktuální výzkum Českého národního panelu. Ten na vzorku pěti set respondentů z internetové populace ve věku 18-65 let zjišťoval, jak jsou na tom obě pohlaví s praním použitého oblečení, nebo zda textil perou před prvním nošením. Ženy se ukázaly jako výrazně pečlivější, pokud jde o čistotu […]
  • Zákazníci hobbymarketů jsou ochotni navštěvovat i vzdálenější obchody
    Výsledky nové studie Incoma GfK DO-IT-YOURSELF 2015 ukazují, že podle českých spotřebitelů meziročně klesl při výběru prodejny pro nákup hobby sortimentu význam její dostupnosti a šíře nabízeného sortimentu v prodejně. Snížení významu dostupnosti prodejny může souviset s rostoucí ochotou zákazníků navštívit i vzdálenější prodejny (nižší ceny pohonných hmot, optimističtější ekonomická očekávání ve společnosti). Vzhledem k […]
  • Začíná věrnostní akce BOSCH v Kauflandu | Marketingové noviny...
    Začátkem prosince startuje v prodejnách Kaufland nový věrnostní program. Zákazníci. se dá až 70 % z původní ceny. Sbírání
  • Začíná kampaň informačního systém Prahy 2GIS
    Pražané se od října mohou potkávat s kampaní společnosti 2GIS, a to v ulicích na CLV plochách, v MHD či na B1 plakátech v restauracích, klubech, barech, fitness zařízeních či čekárnách a ordinacích lékařů. Kampaň bude zároveň intenzivně využívat online formátů a mediální podpory na sociálních sítích. Zaměřena bude na Prahu a spádové oblasti. „Cílem […]
  • Whirlpool nabízí akci „Cashback“
    U kteréhokoliv z obchodních partnerů Whirlpool lze nyní pořídit vybraný špičkový spotřebič z nejnovějších řad a zároveň získat zpět až 2 000 Kč na svůj bankovní účet. Toto je principem aktuální akce Whirlpool „Cashback“. „V reakci na pozitivní ohlas zákazníků jsme se rozhodli znovu uspořádat na českém i slovenském trhu akci s univerzálním názvem „Cashback“, […]
  • Výzkum trhu | Marketingové noviny.cz
    Marketingové noviny se zabývají těmito tématy: marketing, reklama, management, prodej. Obsahem. je také guerilla marketing, on-line marketing a CRM.
  • V podzimní kampani Nespresso opět zazáří George Clooney
    Nová Nespresso reklama si pohrává s myšlenkou „What Else?“ a nabádá diváky k zamyšlení nad bezkonkurenčními unikátními vlastnostmi, díky kterým je každý okamžik s Nespresso kávou jedinečný. „What Else?“ v sobě spojuje všechny elementy, které společně vytvářejí dokonalý zážitek z vychutnávání kávy – vše od unikátního přístupu k udržitelnosti kávy a její prvotřídní kvality. Na […]
  • Vodafone v nové kampaní sází na sociální média
    Vodafone rozšiřuje výhodnou nabídku pro mladé na předplacené karty a spouští novou reklamní kampaň s mottem „Nečekám, žiju“. Kampaň má za cíl ukázat, že s Tarifem 26 a Kartou 26 mladí již nemusí na nic čekat, nemusí lovit wi-fi, ani prozvánět rodiče – mohou dělat co je baví, kdy je napadne. Součástí kampaně, která poběží […]

Hitpardáda štítků