V obchodech v Německu lze již platit kartou

V některých velkých obchodních řetězcích v Německu se ještě před pár týdny nedalo za nákupy zaplatit kreditní kartou. To se ale změnilo. V červenci nainstaloval do svých prodejen platební terminály Lidl a podobně se chystá spuštění v obchodech Kaufland, Netto a Aldi.

V současné době tak lze kartou zaplatit ve většině největších maloobchodních řetězců v [...]

Příspěvek V obchodech v Německu lze již platit kartou pochází z Rodinné finance


Zdroj: www.rodinnefinance.cz
Témata: KARTY, PLACENÃ, EUROPE, VISA, , VYUÅ, KARET, PLATÃ, MENÅ, AKCEPTAÄ
  • PuzzleSalads? Žádní saláti!
    Kdo by to byl řekl – dva kluky, politologa a právníka, dá dohromady myšlenka lehkých obědů. A dnes se po jejich salátech můžou Pražáci utlouct...
  • Meta tagy: Co do nich napsat a nad kterými jen marníte čas?
    Známe meta title, description a keywords. Které z nich vám ještě pomohou a které jsou pro vaše SEO zcela zbytečné? Zeptali jsme se vedoucího oddělení SEO ze společnosti Dobrý web Tomáše Pospíšila.
  • Řidiči se hromadně vyhýbají pokutám. Nezaplatí každý druhý
    Vše zařídí najatí advokáti nebo specializované firmy, které zdržují na úřadech a nechají přestupky během jednoho roku promlčet. Nový zákon to má změnit: zdvojnásobí dobu na vyřízení přestupku.
  • Nemocnice Vsetín pořádá nábor do registru dárců kostní dřeně
    Vsetínská nemocnice a.s. připravuje na úterý 15. září 2015 od 8.00 do 12.00 hodin NÁBOR DO REGISTRU DÁRCŮ KOSTNÍ DŘENĚ. Podobnou akci pořádá poprvé a její potřeba je zřejmá: v českém registru je stále mnohem méně potenciálních dárců, než je zapotřebí k záchraně života těžce nemocných, kteří transplantaci kostní dřeně nutně potřebují. „U nás je v registru dárců […]
  • Kolik ušetříte za plyn a elektřinu? Pozor na fixace cen
    Prostor pro snížení cen tu je. Na lepší cenu se dostanou hlavně zákazníci, kteří přistoupí na různé akční nabídky určené k zachytávání přelétavých klientů.
  • Haras Rafiq: Radikalizován může být kdokoliv
    Žijeme v globalizovaném světě, kde je možné někoho radikalizovat přes internet až z druhého konce planety. Využívají toho i islamističtí náboráři. „Není to ale tak, že si jdete na internet koupit pár bot a stane se z vás džihádista,“ vysvětluje Haras Rafiq, ředitel think tanku Quilliam, který se zaměřuje na otázky boje s extremismem a v němž působí i bývalí islámští radikálové.
  • Koncern Volkswagen mění strukturu. Chce zabránit hašteření mezi Škodou a VW
    Volkswagen připravuje novou holdingovou strukturu. Škoda bude spolu se značkami VW a Seat v divizi masových výrobců osobních aut. Ta má dosáhnout úspor společným nákupem dílů a služeb, kooperací při vývoji modelů a optimalizovaným využitím výrobních závodů. Zároveň se má zabránit bratrovražednému boji mezi vozy různých koncernových značek...
  • Zemědělská univerzita otevře nový pavilon, stál 160 milionů
    Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU) dnes otevře nový pavilon školy, objekt má celkovou plochu přes 5000 metrů čtverečních. Stavba trvala deset měsíců a stála 163 milionů korun. Sto milionů korun poskytlo ministerstvo školství, sdělil ČTK mluvčí univerzity Josef Beránek.
  • Spot dne: Přijeli, zacvičili, odjeli
    Spot z dílny londýnské agentury Mcgarrybowen pojednává příběh několika desítek lidí, kteří si vyrazili jedním autem značky Honda zacvičit.
  • Vyhodnocení USD, EUR, GBP, AUD, NZD, CAD, SP500, DAX, FTSE, týden 36 2015

    Vyhodnocení USD, EUR, GBP, AUD, NZD, CAD, SP500, DAX, FTSE, týden 36 2015




    Jak to dopadlo
    Zpráva o Zaměstnanosti v USA byla spíše pozitivní. Došlo sice k menšímu počtu nově vytvořených pracovních pozic, ale nezaměstnanost dosáhla poprvé hodnoty 5,1 %, což je hodnota hluboko pod kdysi udávanou hodnotou, která měla iniciovat zahájení zvyšování sazeb. Pohyb akciových indexů byl po propadu z minulého týdne spíš do strany. Došlo sice k podstatnému umazání ztrát, ale na nějaký silný růst to nevypadá. Trhy jsou zatím opatrné a vyčkávají na zasedání FEDu v tomto měsíci, které bude určující pro další vývoj. 

     
    Korelace v 35. týdnu
    EUR GBP AUD NZD CAD SP500 DAX FTSE
    0,08 0,55 0,62 0,15 -0,76 0,44 0,91 -0,3











    Vysvětlivky:
    surp - pokud je modrá čára kladná jde o pozitivní překvapení, pokud je záporná, jde o negativní překvapení
    est - odhady ekonomického vývoje od analytiků pro konkrétní den
    real - ekonomický vývoj z publikovaných dat
     
    Horní graf zobrazuje čarami součty odhadů a reálného vývoje, překvapení zobrazuje modrý sloupec. 
    Dolní graf zobrazuje překvapení, odhady a publikovaný vývoj pro jednotlivé dny.
     
    Za ideálního stavu by vývoj měnového páru měl sledovat reálný vývoj ekonomiky. Růst zelené čáry by měl doprovázet růst v cenovém grafu a pokles zelené čáry by měl být doprovázen poklesem cenového grafu.
     
    Důvody proč to tak není:
    Odhady analytiků postihují jen publikovaná ekonomická data a nezahrnují vlivy, jako je vystoupení šéfů centrálních bank a dalších papalášů, nezahrnují politickou situaci, nezahrnují fiskální a monetární politiku a neberou do úvahy technické operace, jako je například vybírání zisků, či akce smart money.
     
    Odhady analytiků nejsou vždy přesné. Pokud jsou publikovaná čísla horší než očekávaná, vzniká negativní překvapení, které ovlivní vývoj na měnovém páru. V takovém případě může cena klesat, i když publikovaná data byla pozitivní, odhady byly také pozitivní, ale publikovaná čísla byla horší, než odhady. Pro pozitivní překvapení platí to samé.
     
    Z týdenního přehledu byly odstraněny měnové páry USD/CHF a USD/JPY. Oba páry nereagují na data z ekonomického vývoje svých zemí a v podstatě s nimi nejsou korelovány. CHF je po většinu času inverzně korelován s EUR. JPY je řízeno centrální bankou Japonska (BoJ) a podle zadání vlády bude oslabováno, dokud Japonsko nedosáhne inflace 2 %. Toto zadání zůstává v platnosti i v roce 2015

     
    Zdroj: kapitalovetrhy.blogspot.com

  • V centru Nová Karolina proběhne druhý ročník Oktobe(e)rfestu
    Minimálně třicet malých i větších, lokálních i rodinných pivovarů obsadí okolí i útroby ostravského obchodního centra Forum Nová Karolina. Po úspěšném loňském prvním ročníku, kdy do obchodního centra a na festival zavítalo téměř 80 tisíc návštěvníků, se letos 9. a 10. října uskuteční pokračování Oktobe(e)rfestu – svátku nejen pro milovníky zlatavého moku a chutných pokrmů, […]
  • Každé dítě se může dostat na obal Kinder čokolády
    Po úspěšném loňském ročníku Staň se tváří Kinder čokolády přichází značka Kinder Chocolate opět s možností pro české i slovenské děti objevit se na své oblíbené pochoutce. Tentokrát společnost Ferrero vyhlásila soutěž o 12 výherců v celkem čtyřech soutěžních kategoriích, jejichž tváře se objeví na jaře roku 2016 na limitovaných obalech Kinder čokolády. Soutěž probíhá […]
  • Motivem podzimní kampaně Grant´s je skutečné přátelství
    Od počátku září je k vidění nová kampaň skotské whisky značky Grant´s. Nese název „Díky kámo“ a leitmotivem celé kampaně je opravdové přátelství. Kampaň máte možnost vidět hlavně v online médiích, na facebooku nebo na stránkách www.dikykamo.cz formou interaktivní hry. Nová kampaň skotské značky Grant´s zdůrazňuje především skutečná přátelství a důležitou roli kamarádů při sdílení […]
  • Rajtování na mrtvém koni

    Představte si takovou poměrně běžnou situaci. Chtěli jste zvýšit tržby a tak jste si zřídili e-shop. Zaplatili na rok dopředu hosting, nainstalovali systém, naplnili ho spoustou informací a koupili si reklamu. Výsledek? Nikdo nepřišel, nikdo nic nekoupil. S prodejnou však máte spoustu práce, ceny dodavatelů se neustále mění, a tak trávíte hodiny činností, která vám nic nepřináší. Logika říká, že byste měli takový nevýnosný podnik co nejrychleji ukončit a věnovat se něčemu perspektivnějšímu. Většina lidí to ale neudělá, přinejmenším ne do doby, než jim skončí zaplacené hostování. Příčinou je averze ke ztrátě.

    Ori a Rom Brafmanovi popsali v knize "Houpačka", jak profesor Bazerman dokázal sebrat peníze studentům Harvardu, kteří by měli být schopni racionálně uvažovat. Vyhlásil aukci na dvacetidolarovou bankovku. Mělo to však háček. Výherce ji získal za cenu, kterou nabídl. Ale druhý v pořadí musel zaplatit navrhovanou cenu, aniž by za ni něco dostal. Na úrovni mezi 12 až 16 dolary obvykle zbyli jen dva účastníci s nejvyššími nabídkami. Když se však dostali k ceně 20 dolarů, boj neskončil. Ani jeden z nich nechtěl zaplatit peníze za nic, pokud by skončil na druhém místě. A tak zvyšovali nabídky, někdy až na desetinásobek hodnoty bankovky.

    "Jestliže vám výpočet říká, že nová cesta je výhodnější, zahoďte minulost a věnujte se budoucnosti."

    Potkávám se také s podnikateli, kteří jsou věrni svému snu, nebo alespoň tomu, co za něj považují. Odmítnou řadu šancí, protože přece nemohou zradit. Chtějí čekat, dokud se nestanou marketingovými lektory, hudebníky nebo pekaři. Obvykle se nedočkají. Na jedné straně sice platí, že bychom měli dělat, co nás baví, ale nikde není řečeno, že k tomu vede přímočará cesta. Zkušenost naopak říká, že pokud se chopíte toho, co se vám nabízí, dojdete ke svému cíli jistěji, než když na nic jiného nebudete ani myslet.

    Nedávno jsem viděl v televizi další díl pořadu "Ano, šéfe!" (je to jedna z mála věcí, na které se dívám). Majitel restaurace byl pyšný na své kuchařské umění a diplomy a i když udal deset obědů denně, dlouho mu trvalo, než to všechno hodil za hlavu. Musel zapomenout na vyhrané soutěže a začít vařit jednoduchá jídla, která požadovali hosté. V podnikání se zkrátka stává (a nijak výjimečně), že vaše ego musí jít z cesty zákazníkovu přání a je třeba ho položit na oltář úspěchu. Především jde o to, že je třeba klást důraz na cíl cesty, ne na její detaily. Máte-li před očima vizi svého úspěchu, není tolik důležité, jestli se k němu dostanete přesně tak, jak si to představujete.

    Kdy je tedy vhodné překonat averzi ze ztráty, až už se jedná o peníze, nebo třeba čas věnovaný vzdělávání, či dokonce vlastní ego, a vydat se jinou cestou? Položte si před sebe dvě, nebo i více možností a podívejte se na ně ne pohledem nákladů, ale přínosů. Co je důležité: Nesmíte si lhát. Nechte protentokrát pocity a emoce stranou a posuzujte šance přísně racionálně. Jestliže vám výpočet říká, že nová cesta je výhodnější, zahoďte minulost a věnujte se budoucnosti.

    Rázná změna má ještě jednu výhodu. Když se Hernando Cortez vydal dobýt říši Aztéků, spálil za sebou lodě. Věřil svému cíli natolik, že si nenechal žádné ústupové cesty. Pokud se oprostíte od všeho ostatního, nezbyde vám, než se po nové cestě pustit se stoprocentním nasazením. A to je základní podmínka úspěchu v každé podnikatelské a výdělečné činnosti.

  • Zasedání Fedu se blíží
      Začneme opět pohledem na uplynulý týden.   Stav na začátku Stav na konci Změna S&P 500 1988,87 1921,22 -3,40% Zlato 1133,80 1122,80 -0,97% Ropa Brent 50,50 49,61 -1,76%   Po akciovém a ropném masakru předminulého týdne a obratu v týdnu minulém, opět cena klesly. Cena ropy Brent korigovala o 1,76%, a to přes to, že v pondělí […]
  • Česko musí vyúčtovat 210 bruselských miliard. Jak to zvládne?
    Tradiční pravdu, že Češi na poslední chvíli stihnou cokoli, půjde ověřit v nejbližších měsících. Ministři Sobotkovy vlády musí do konce roku vyúčtovat Bruselu dotace za 7,8 miliardy eur, tedy skoro třetinu přídělu na léta 2007-2013.
  • Proč české e-shopy zasílají zboží doporučeně?
    Většina zásilek se zbožím, které mi v posledních měsících chodí, má podobu běžných obálek s bublinkovou fólií a paní pošťačka mi je většinou nechává ve schránce. Bez potvrzení doručení. Ano, tipujete správně: Nejsou to zásilky z českých e-shopů. Ty totiž běžně nabízejí jen sofistikovanější – a dražší - způsoby doručení...
  • Novinka: Změnit pojišťovnu můžete i v září. Jaké výhody nabízejí?

    Díky novele zdravotního zákona mají lidé letos další možnost změnit zdravotní pojišťovnu. Od nynějška jsou tak za rok dva termíny, kdy můžete přejít. Podle oslovených pojišťoven lidé tuto možnost vítají a slyšejí na různé nabízené bonusy. Změnit pojišťovnu by mohly až desítky tisíc lidí.

  • Rok 2016 v byznysu: Plánovací kalendář, EET a další...
    Zdá se vám, že mluvit právě teď o roce následujícím, tedy o roce 2016, je ještě příliš brzy? Nenechte se mýlit! V byznysu se chystá několik naprosto zásadních novinek, na které je vhodné se začít postupně připravovat. Jde především o souhrnné kontrolní hlášení k DPH a o elektronickou evidenci tržeb, ale nejen o ně. A i kdybyste přece jen chtěli přípravu ještě o několik týdnů odložit, můžete si u nás alespoň zdarma stáhnout plánovací kalendář pro rok 2016.
  • Staré triky nerezaví: Předplatitelem proti své vůli
    V devadesátkách to byl trhák. Dopis o tom, že máte naději vyhrát miliony – stačí rychle odepsat – ze schránky vytáhl asi každý. Staré triky nerezaví. Na principu lákavých dárků a prvního kousku gratis obchodníci klientelu loví dál. Cíl? Přivázat si zákazníka, a rýžovat, co půjde! Předplatitelem proti své vůli se stanete raz dva.

  • Slevy « Rodinné finance
    Řešíte otázky týkající se vzniku společnosti. Významná část nízkonákladových leteckých dopravců zvýšila v letošním roce ceny letenek.
  • Digital « Rodinné finance
    . 7 nejčastějších omylů při třídění odpadu. Internet je dnes běžnou součástí našich každodenních činností. Společnost Microsoft spustila nové internetové.
  • Zdraví « Rodinné finance
    Úrazy představují u dětí nejčastější příčinu úmrtí. Podle statistik Státního zdravotního ústavu zemře v České republice následkem úrazu každý druhý den.
  • Podnikání « Rodinné finance
    Sdružení českých spotřebitelů je autorem projektu vyhlašování cen Spokojený zákazník ve vybraných krajích. Naprostá většina živnostníků nemůže vykonávat.
  • S Ticket Restaurant Card lze nově platit i v prvním obchodním...
    Ke třem tisícovkám restaurací a dalších provozoven, kde mohou lidé platit za obědy a nákup jídla stravenkovou kartou Ticket Restaurant Card. se o.
  • Dluhy « Rodinné finance
    Za první čtvrtletí roku 2015 bylo podáno celkem 8 466 insolvenčních návrhů. Češi mají již několik let problém se splácením půjček, alespoň jednou za dobu.
  • Energie « Rodinné finance
    Až 350 tisíc českých domácností stále provozuje starý kotel na tuhá paliva, který už brzy nebude vyhovovat normám. Náklady na energie činí podstatnou část.
  • Byt « Rodinné finance
    Navzdory předpokladům analytiků úrokové sazby hypoték stále padají. Stavba svépomocí se v poslední době stává stále rozšířenějším způsobem výstavby domů.
  • Korporátní financování « Rodinné finance
    Ženy podnikatelky často řeší dilema, jak skloubit roli profesionálky, manželky a matky. I proto tvoří stále menšinu. Díky odlišnému přístupu a jinému myšlení.
  • Tři banky dostaly ocenění Visa Awards « Rodinné finance
    Každoročně oceňujeme skvělé výsledky a úspěchy našich členů – bank, se kterými dlouhodobě a intenzivně spolupracujeme při nahrazování hotovostních transakcí.

  • V obchodech se budou rozdávat desítky tisíc bonbonů M&M's
    Zelená a Modrý byly Chobotnice z druhého patra. Červený a Žlutý jsou maskoti bonbonů M&M's, kteří se od září objeví ve velké on-line a in-store kampani.
  • V nové továrně horníci práci nenajdou
    V areálu bývalého Dolu Dukla v Havířově zahájila švédská firma Mölnlycke výstavbu tovární haly. Horníci zde ale práci nenajdou. Práce na kompletaci zdravotních pomůcek zde bude spíše pro ženy.
  • V nově rozšířeném obchodním Centru Chodov bude nakupování zážitkem
    Společnost Unibail-Rodamco zahájila nejvýznamnější proměnu v historii pražského Centra Chodov od jeho otevření v roce 2005, jež přinese více než třetinové rozšíření dnešní plochy. Ta do podzimu 2017 z aktuálních 61 000 m2 vzroste na 100 286 m2. Zákazníci budou moci nově vybírat ze sortimentu bezkonkurenčního počtu 300 prodejních jednotek, z nichž se 23 představí […]
  • V novém spotu T-Mobile opět úřaduje agent Trojan
    Režisér Daniel Růžička z produkce AdWood natáčel další spot ze série T-Mobile s neohroženým agentem, kterého ztvárňuje populární herec Ivan Trojan. S ním v kampani, která bude nasazena od 1. září, vystupuje ještě Terezie Holá, která hraje jeho dceru, a Roman Mrázik, který si vystřihl roli Zlouna...
  • V Novém Mexiku byly po 3 letech odstraněny následky havárie v jaderném úložišti

    V americkém státě Novm Mexiko se podařilo za tři roky zlikvidovat následky havárie v úložišti jaderného odpadu. Ke slavnostnímu znovuotevření pracoviště přijel ministr energetiky Ernest Moniz, guvernérka Nového Mexika a delegace Kongresu USA. Kvůli havárii se tři roky hromadil odpad v jaderných provozech, které jej produkují. Moniz řekl, že je nadšen, že operace v podniku

    Publikováno na webu oEnergetice.cz

  • V nové kampani Zuno nabízí refinancování půjček

    Online banka Zuno přichází s novou kampaní na refinancování starých půjček z jiných bank. Klienti můžou na úrocích ušetřit až 40 % a výrazně tak snížit měsíční splátku.

    Navíc když klient splatí prvních šest po sobě následujících splátek půjčky, Zuno jej odmění garancí Nepřekonatelného úroku i po celý zbytek splácení. Takže když jiná banka nabídne lepší [...]

    Příspěvek V nové kampani Zuno nabízí refinancování půjček pochází z Rodinné finance

  • V nové kampani TULLAMORE D.E.W. nabízí originální dárek
    Značka oblíbené whiskey TULLAMORE D.E.W. spustila digitální kampaň na www.lahevjakodarek.cz, kde si každý může vytvořit svou vlastní etiketu na láhev TULLAMORE D.E.W. a věnovat tak svým blízkým originální dárek. V nadcházejících dnech můžete vytvořit etiketu pro své otce, dědečky, partnery či manžely k blížícím se Vánocům. Vytvoření etikety je zdarma, platíte pouze za láhev TULLAMORE […]
  • V nové kampani společnost RWE nabízí unikátní službu
    Společnost RWE představila svoji letošní podzimní marketingovou kampaň, ve které prezentuje svou novou a unikátní službu – pronájem úsporných LED žárovek. Koncept kampaně připravily společně agentury Wunderman a Young&Rubicam, mediální plánování zajistila agentura Maxus. Všechny agentury jsou součástí sítě WPP. Předchozí tři kampaně z dílny smíchovských agentur představovaly především výhody odběru elektřiny a plynu od […]
  • V nové kampani pro značku Snickers účinkuje Mr. Bean
    Značka Snickers uvede 24. srpna 2015 nový reklamní spot, v němž se na české televizní obrazovky vrací Mr. Bean, legendární komediální postava jedinečně ztvárněná britským hercem Rowanem Atkinsonem. Reklama, kde Mr. Bean zosobňuje další z nepříjemných symptomů hladu, je pokračováním globálního komunikačního konceptu značky „Když máš hlad, nejsi to ty“. Zápletka zasazená do asijského prostředí […]
  • V nové kampani Expobank propaguje spořící a běžné účty
    Od září uvádí Expobank do prodeje nové běžné účty Expo Active a Expo Global, které se zaměřují na potřeby náročných a aktivních klientů. Klienti je mohou získat ve spojení se Spořicím účtem GARANT zdarma. Expobank o nových účtech informuje stávající i potenciální klienty prostřednictvím kampaně s mottem „Některé věci celý život odkládáme, protože na ně […]




Hitpardáda štítků