V obchodních řetězcích vrcholí boj o vyšší mzdy. Odbory chtějí, aby...

Odbory zaměstnanců v maloobchodu požadují výrazný, až pětiprocentní růst mezd. Velké. je ne vždy dobrá.


Zdroj: archiv.ihned.cz
Témata: MZDY, MEZD, VY, ODBORY, R, STR, EUR, V OBCHODN, O VY, BOJ O



  • V obchodech v Německu lze již platit kartou

    V některých velkých obchodních řetězcích v Německu se ještě před pár týdny nedalo za nákupy zaplatit kreditní kartou. To se ale změnilo. V červenci nainstaloval do svých prodejen platební terminály Lidl a podobně se chystá spuštění v obchodech Kaufland, Netto a Aldi.

    V současné době tak lze kartou zaplatit ve většině největších maloobchodních řetězců v [...]

    Příspěvek V obchodech v Německu lze již platit kartou pochází z Rodinné finance

  • V obchodech se budou rozdávat desítky tisíc bonbonů M&M's
    Zelená a Modrý byly Chobotnice z druhého patra. Červený a Žlutý jsou maskoti bonbonů M&M's, kteří se od září objeví ve velké on-line a in-store kampani.
  • V nové továrně horníci práci nenajdou
    V areálu bývalého Dolu Dukla v Havířově zahájila švédská firma Mölnlycke výstavbu tovární haly. Horníci zde ale práci nenajdou. Práce na kompletaci zdravotních pomůcek zde bude spíše pro ženy.
  • V nově rozšířeném obchodním Centru Chodov bude nakupování zážitkem
    Společnost Unibail-Rodamco zahájila nejvýznamnější proměnu v historii pražského Centra Chodov od jeho otevření v roce 2005, jež přinese více než třetinové rozšíření dnešní plochy. Ta do podzimu 2017 z aktuálních 61 000 m2 vzroste na 100 286 m2. Zákazníci budou moci nově vybírat ze sortimentu bezkonkurenčního počtu 300 prodejních jednotek, z nichž se 23 představí […]
  • V novém spotu T-Mobile opět úřaduje agent Trojan
    Režisér Daniel Růžička z produkce AdWood natáčel další spot ze série T-Mobile s neohroženým agentem, kterého ztvárňuje populární herec Ivan Trojan. S ním v kampani, která bude nasazena od 1. září, vystupuje ještě Terezie Holá, která hraje jeho dceru, a Roman Mrázik, který si vystřihl roli Zlouna...
  • V Novém Mexiku byly po 3 letech odstraněny následky havárie v jaderném úložišti

    V americkém státě Novm Mexiko se podařilo za tři roky zlikvidovat následky havárie v úložišti jaderného odpadu. Ke slavnostnímu znovuotevření pracoviště přijel ministr energetiky Ernest Moniz, guvernérka Nového Mexika a delegace Kongresu USA. Kvůli havárii se tři roky hromadil odpad v jaderných provozech, které jej produkují. Moniz řekl, že je nadšen, že operace v podniku

    Publikováno na webu oEnergetice.cz

  • V nové kampani Zuno nabízí refinancování půjček

    Online banka Zuno přichází s novou kampaní na refinancování starých půjček z jiných bank. Klienti můžou na úrocích ušetřit až 40 % a výrazně tak snížit měsíční splátku.

    Navíc když klient splatí prvních šest po sobě následujících splátek půjčky, Zuno jej odmění garancí Nepřekonatelného úroku i po celý zbytek splácení. Takže když jiná banka nabídne lepší [...]

    Příspěvek V nové kampani Zuno nabízí refinancování půjček pochází z Rodinné finance

  • V nové kampani TULLAMORE D.E.W. nabízí originální dárek
    Značka oblíbené whiskey TULLAMORE D.E.W. spustila digitální kampaň na www.lahevjakodarek.cz, kde si každý může vytvořit svou vlastní etiketu na láhev TULLAMORE D.E.W. a věnovat tak svým blízkým originální dárek. V nadcházejících dnech můžete vytvořit etiketu pro své otce, dědečky, partnery či manžely k blížícím se Vánocům. Vytvoření etikety je zdarma, platíte pouze za láhev TULLAMORE […]
  • V nové kampani společnost RWE nabízí unikátní službu
    Společnost RWE představila svoji letošní podzimní marketingovou kampaň, ve které prezentuje svou novou a unikátní službu – pronájem úsporných LED žárovek. Koncept kampaně připravily společně agentury Wunderman a Young&Rubicam, mediální plánování zajistila agentura Maxus. Všechny agentury jsou součástí sítě WPP. Předchozí tři kampaně z dílny smíchovských agentur představovaly především výhody odběru elektřiny a plynu od […]
  • V nové kampani pro značku Snickers účinkuje Mr. Bean
    Značka Snickers uvede 24. srpna 2015 nový reklamní spot, v němž se na české televizní obrazovky vrací Mr. Bean, legendární komediální postava jedinečně ztvárněná britským hercem Rowanem Atkinsonem. Reklama, kde Mr. Bean zosobňuje další z nepříjemných symptomů hladu, je pokračováním globálního komunikačního konceptu značky „Když máš hlad, nejsi to ty“. Zápletka zasazená do asijského prostředí […]



  • VW Polo GTI je hračka na silnice, která vrací mládí
    Původně malý městský vůz pohání velmi výkonný motor 1.8 TSI. Mrštné auto bude řidiče bavit. Praktičnost ale od něj nečekejte.
  • Vůně bezstarostné jízdy
    Ne náhodou vytvářejí slavné automobilky vlastní parfémy. Chtějí se vám dostat pod kůži, zesílit vzájemné pouto, maximalizovat jej, vzbudit touhu a dát vám pocit výjimečnosti.
  • V šatech s vůní ananasu: V udržitelné módě se sleduje životní cyklus produktu, tvrdí módní expertka
    Kvalita oblečení v obchodech se za posledních dvacet let výrazně zhoršila. Uznávaná odbornice na udržitelnou módu Kamila Boudová vidí budoucnost třeba v šatech tištěných z bakterií nebo v tričku z kávového lógru. Značky, které se věnují udržitelné módě, mají být finančně dostupné a zároveň vizuálně atraktivní.
  • Vrchní ministerský rada Jakub Landovský
    S otcem se prvních 15 let skoro neznali, vynahradit si to mohli až po listopadu 1989. "To byly naše bouřlivé časy," usmívá se. Až se nechce věřit, že tenhle spořádaný úředník je "malý Lanďák". Než se mu podíváte do očí. A než začne mluvit o Evropě.
  • Vrásčité cukroví
    Říká se jim crinkles pro jejich rozpraskaný povrch nebo "koláčky ve sněhu", protože mají cukrovou krustičku. Klasika je s čokoládou, ale zkusit je můžete i s kaštany.
  • V případě krachu OKD horníkům pomůže zvláštní evropský fond. Stát přezkoumá pokračování těžby
    Ministerstva průmyslu a sociálních věcí zřídila pracovní skupinu, která se bude zabývat pomocí zaměstnancům OKD v případě propouštění. Podle slov ministra Mládka bude pomoc zaměřena výhradně na zaměstnance, ne na těžební firmu. Na udržení pracovních míst by podle Mládka také mohl být použit takzvaný globalizační fond Evropské unie.
  • V Paříži začíná soud s "katem" ve službách Islámského státu
    V Paříž začíná soud s islamistou Salimem Benghalem, který je obviněn z rekrutování a výcviku francouzských džihádistů. Souzen bude v nepřítomnosti. Benghalem se radikalizoval ve vězení. Údajně vystřídal hned několik zahraničních bojišť přes Jemen a Irák až k Sýrii. Není jasné, zda se Benghalem podílel na přípravě útoků na redakci Charlie Hebdo či pařížských teroristických činů z 13. listopadu.
  • V Paříži se vede boj s klimatem. Nemůžeme zklamat, říká Hollande
    V Paříži za přísných bezpečnostních opatření začala světová klimatická konference. 194 států se bude do 11. listopadu najít dohodu na tom, jak snížit produkci emisí a zpomalit ohřívání planety. Už teď je jasné, že dohoda bude méně ambicióznější, než by si Evropa přála.
  • Volvo vyzývá na souboj německé výrobce luxusních aut. Vsadilo na luxusní sedan
    Volvo se letos chystá prodat kolem půl milionu luxusních vozů. Švédská automobilka se tak chystá konkurovat na trhu, kde dosud dominuje trojice německých výrobců Audi, BMW a Mercedes. Investuje do moderních technologií a na mezinárodním autosalonu v Detroitu představí příští týden novinku - luxusní sedan S90.
  • Volkswagen po skandálu škrtá investice. Zatím jen o miliardu eur
    Volkswagen snižuje investice, ale tak, aby neohrozil svoji budoucnost, říká jeho vedení. Jde o první takové škrty od krizového roku 2009. Příští rok na ně vynaloží 12 miliard eur proti původně plánovaným 13 miliardám. Na investice v Číně financované ze zdrojů společných podniků nesáhne. Mají činit 4,4 miliardy eur.

Hitpardáda štítků